هود آشپزخانه داتیس مورب مدل تلکا آنیون طرح لبخند سفید
2871090 موجود
توضیح محصول: <h4 style="text-align: right;">هود داتیس مورب مدل تلکا آنیون طرح لبخند</h4><p style="text-align: right;">نگران خرید هود آشپزخانه ای با رنگ بدنه ی سفید نباشید زیرا برخلاف آنچه به نظر می رسد به دلیل وجود مواد شوینده و پاک کننده ی فراوان در بازار نظافت این کالا به سهولت انجام می پذیرد. در ادامه یکی از انواع هود آشپزخانه را معرفی خواهیم کرد که  با نگاه کردن به آن لبخند را به خاطر می آوریم.</p><p style="text-align: right;">هود مورب مدل تلکا آنیون با سایز 88 سانتی متر عرضه شده و جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود. نمای ظاهری این هود مدرن با بهره گیری از کنتراست میان دو رنگ سفید و مشکی قابلیت هماهنگی این کالا را با طیف وسیعی از دکوراسیون آشپزخانه فراهم می سازد. درب سفید رنگ این هود زیبا، نمای فوقانی آن را تشکیل می دهد. ضلع پایین درب زاویه دار بوده و با قرار گیری درکنار بخش مشکی رنگ صفحه، همان لبخند ذکر شده را به نمایش می گذارد. جنس هر دو قسمت از شیشه ی سکوریت شده با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت است.</p><p style="text-align: right;">کلیدهای لمسی مدل تلکا آنیون بر روی درب تعبیه شده و شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)،TIMER  تنظیم زمان، LIGHT تنظیم روشنایی و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور بو، دود و گاز) است. روشنایی اجاق گاز توسط این هود توربولاین از طریق یک لامپ کم مصرف LED تامین می شود.</p><p style="text-align: right;">دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 48 دسی بل و دور تند درحدود 50 دسی بل است. همچنین جهت افزایش مکش، نظافت و یا تعویض فیلترمی توان درب را به سهولت و با وجود جک میکانیکی تعبیه شده در آن باز کرد.</p><p style="text-align: right;">هود مدل تلکا آنیون دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 900 متر مکعب در دور تند است و سرعت آن نیز در سه حالت (سه دور) قابل تغییر بوده که از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل انجام می پذیرد.                                                                                              </p><p style="text-align: right;">فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل می توان به تجهیز موتور به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) اشاره کرد. همچنین این هود مدرن قابلیت تولید اکسیژن (یون منفی) را داشته که با افزایش حجم این گاز حیاتی در منزل به تمامی افراد خانواده سلامتی و نشاط بیشتری می بخشد.                                                                                    </p><p style="text-align: right;">علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود مورب دارای قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p style="text-align: right;">کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.</p>
  • هود آشپزخانه داتیس مورب مدل تلکا آنیون طرح لبخند سفید

هود آشپزخانه داتیس مورب مدل تلکا آنیون طرح لبخند سفید

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود داتیس مورب مدل تلکا آنیون طرح لبخند

نگران خرید هود آشپزخانه ای با رنگ بدنه ی سفید نباشید زیرا برخلاف آنچه به نظر می رسد به دلیل وجود مواد شوینده و پاک کننده ی فراوان در بازار نظافت این کالا به سهولت انجام می پذیرد. در ادامه یکی از انواع هود آشپزخانه را معرفی خواهیم کرد که  با نگاه کردن به آن لبخند را به خاطر می آوریم.

هود مورب مدل تلکا آنیون با سایز 88 سانتی متر عرضه شده و جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود. نمای ظاهری این هود مدرن با بهره گیری از کنتراست میان دو رنگ سفید و مشکی قابلیت هماهنگی این کالا را با طیف وسیعی از دکوراسیون آشپزخانه فراهم می سازد. درب سفید رنگ این هود زیبا، نمای فوقانی آن را تشکیل می دهد. ضلع پایین درب زاویه دار بوده و با قرار گیری درکنار بخش مشکی رنگ صفحه، همان لبخند ذکر شده را به نمایش می گذارد. جنس هر دو قسمت از شیشه ی سکوریت شده با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت است.

کلیدهای لمسی مدل تلکا آنیون بر روی درب تعبیه شده و شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)،TIMER  تنظیم زمان، LIGHT تنظیم روشنایی و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور بو، دود و گاز) است. روشنایی اجاق گاز توسط این هود توربولاین از طریق یک لامپ کم مصرف LED تامین می شود.

دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 48 دسی بل و دور تند درحدود 50 دسی بل است. همچنین جهت افزایش مکش، نظافت و یا تعویض فیلترمی توان درب را به سهولت و با وجود جک میکانیکی تعبیه شده در آن باز کرد.

هود مدل تلکا آنیون دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 900 متر مکعب در دور تند است و سرعت آن نیز در سه حالت (سه دور) قابل تغییر بوده که از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل انجام می پذیرد.                                                                                             

فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل می توان به تجهیز موتور به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) اشاره کرد. همچنین این هود مدرن قابلیت تولید اکسیژن (یون منفی) را داشته که با افزایش حجم این گاز حیاتی در منزل به تمامی افراد خانواده سلامتی و نشاط بیشتری می بخشد.                                                                                    

علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود مورب دارای قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا تلکا آنیون طرح لبخند
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور فلزی کم صدا
نقاط ضعف عدم سایز بندی
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700 تا 900 متر مکعب در ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 موتور پرقدرت
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور کمتر از 60 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 1 عدد
نوع روشنایی لامپ LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 میلیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به ترموگارد جهت بالا بردن ایمنی موتور هود
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم تبدیل 15 به 12

مزایا و معایب:

  • دارای جک مکانیکی
  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ ال ای دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای قابلیت اکسیژن سازی
  • صدای موتور کمتر از 60 دسی بل
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده گواهینامه CE اروپا از TUV ایتالیا
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • مجهز به ترموگارد جهت بالا بردن ایمنی موتور هود
  • دارنده نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 700-900 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت از TUV ایتالیا ( ISO 9001:2008)

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه