هود آشپزخانه زیگما شومینه ای مدل TEORA S90 S60 استیل
2232000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود زیگما شومینه ای مدل   TEORA  S60 ,  S90 </h4><p>قیمت مناسب، ظاهری زیبا و شیک، قدرت مکش بالا، صدای کم، سهولت نظافت و هماهنگی مدل با دکوراسیون، این موارد پیش زمینه های ذهنی ما در هنگام انتخاب هود آشپزخانه مان را تشکیل می دهند. مدلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد کلیه ی مزایای عنوان شده را دارا است. </p><p>هود شومینه ای مدل TEORA  با سایزبندی 60 و 90 سانتی متر تولید می شود و مناسب قرار گیری بالای اجاق هایی با طول سایزهای یاد شده (60 و 90) و یا کوچکتر است. نمای ظاهری این هود ایتالیایی ترکیبی زیبا از شیشه ی مشکی رنگ و استیل براق بوده که ظرافت را در کنار درخشندگی به نمایش می گذارد و به سهولت قابل نظافت است. صفحه کلید لمسی این هود فلت بر روی نوار جلویی و در قسمت شیشه ای تعبیه شده است وشامل کلیدهای ON&OFF روشن و خاموش دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)،تایمر، LIGHT تنظیم روشنایی دستگاه و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سیستم تهویه هوا و نشانگر اشباع فیلتر) است. روشنایی صفحه گاز به وسیله ی دو لامپ هالوژن موجود بر روی صفحه ی مکش دستگاه تامین می شود.</p><p>صدای ایجاد شده توسط این هود آشپزخانه پایین بوده و 53 دسی بل است که آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد همچنین قدرت مکش این کالا 800 متر مکعب بر ساعت بوده و موتور آن چهار دوراست که داشتن این مزایا باعث مطبوع ماندن رایحه منزل می شود.</p><p>یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود شومینه ای قرار گرفته که دارای دوام بالا بوده و قابلیت جذب چربی را دارد همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را شست و یا در صورت نیاز تعویض کرد. نصب فیلتر زغالی نیزبرای داشتن محیطی سالم تر مفید است.</p><p>مکان قرار گیری هود در آشپزخانه یک چالش برای هریک از ما است که هنگام طراحی دکوراسیون به آن می پردازیم و در رابطه با هودهای شومینه ای امکان تغیر آن وجود ندارد اما در این مدل، دستگاه مجهز به داکت بوده و با استفاده از این مزیت می توان جهت کاهش و یا افزایش ارتفاع پس از چیدمان نیز اقدام کرد.</p><p> با خرید این هود خارجی از خدمات پس  از فروش و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.</p><p>کمپانی زیگما یکی از تولید کنندگان موفق در عرصه ی ساخت لوازم خانگی از جمله هود آشپزخانه، فر، کشو گرم کن و... است. این شرکت ایتالیایی با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به موفقیت قابل توجهی درعرصه ی جهانی دست یافته است.</p>
  • هود آشپزخانه زیگما شومینه ای مدل TEORA S90 S60 استیل

هود آشپزخانه زیگما شومینه ای مدل TEORA S90 S60 استیل

سایزبندی کالا: 60 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
زیگما
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود زیگما شومینه ای مدل   TEORA  S60 ,  S90

قیمت مناسب، ظاهری زیبا و شیک، قدرت مکش بالا، صدای کم، سهولت نظافت و هماهنگی مدل با دکوراسیون، این موارد پیش زمینه های ذهنی ما در هنگام انتخاب هود آشپزخانه مان را تشکیل می دهند. مدلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد کلیه ی مزایای عنوان شده را دارا است.

هود شومینه ای مدل TEORA  با سایزبندی 60 و 90 سانتی متر تولید می شود و مناسب قرار گیری بالای اجاق هایی با طول سایزهای یاد شده (60 و 90) و یا کوچکتر است. نمای ظاهری این هود ایتالیایی ترکیبی زیبا از شیشه ی مشکی رنگ و استیل براق بوده که ظرافت را در کنار درخشندگی به نمایش می گذارد و به سهولت قابل نظافت است. صفحه کلید لمسی این هود فلت بر روی نوار جلویی و در قسمت شیشه ای تعبیه شده است وشامل کلیدهای ON&OFF روشن و خاموش دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)،تایمر، LIGHT تنظیم روشنایی دستگاه و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سیستم تهویه هوا و نشانگر اشباع فیلتر) است. روشنایی صفحه گاز به وسیله ی دو لامپ هالوژن موجود بر روی صفحه ی مکش دستگاه تامین می شود.

صدای ایجاد شده توسط این هود آشپزخانه پایین بوده و 53 دسی بل است که آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد همچنین قدرت مکش این کالا 800 متر مکعب بر ساعت بوده و موتور آن چهار دوراست که داشتن این مزایا باعث مطبوع ماندن رایحه منزل می شود.

یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود شومینه ای قرار گرفته که دارای دوام بالا بوده و قابلیت جذب چربی را دارد همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را شست و یا در صورت نیاز تعویض کرد. نصب فیلتر زغالی نیزبرای داشتن محیطی سالم تر مفید است.

مکان قرار گیری هود در آشپزخانه یک چالش برای هریک از ما است که هنگام طراحی دکوراسیون به آن می پردازیم و در رابطه با هودهای شومینه ای امکان تغیر آن وجود ندارد اما در این مدل، دستگاه مجهز به داکت بوده و با استفاده از این مزیت می توان جهت کاهش و یا افزایش ارتفاع پس از چیدمان نیز اقدام کرد.

 با خرید این هود خارجی از خدمات پس  از فروش و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.

کمپانی زیگما یکی از تولید کنندگان موفق در عرصه ی ساخت لوازم خانگی از جمله هود آشپزخانه، فر، کشو گرم کن و... است. این شرکت ایتالیایی با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به موفقیت قابل توجهی درعرصه ی جهانی دست یافته است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا TEORA S90 S60
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 800 متر مکعب
توان موتور -
تعداد موتور یک موتور پر قدرت
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 53 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ هالوژن
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و 90 سانتی متر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 60 و 90 سانتی متر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • دارای تایمر
  • ساخت ایتالیا
  • مجهز به داکت
  • دارای استیل ضد زنگ
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • دارای یک موتور پر قدرت
  • مجهز به فیلتر چربی آلومینیومی
  • دارای قابلیت کارکرد با فیلتر ذغالی
  • مجهز به سیستم تهویه هوا
  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه