هود آشپزخانه لامیرا جزیره مدل 480 مشکی
15000000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود لامیرا جزیره ای مدل  480</h4><p>آشپزخانه به عنوان تاثیر گذار ترین مکان در محیط منزل، بیش ازسایر بخش ها نیاز به دقت و سلیقه دارد. هود نیز یکی از وسایل بزرگ و اساسی بوده که نمای ظاهری و کارایی آن اهمیت فراوانی دارد. در این بخش قصد معرفی مدلی را به شما عزیزان داریم که می تواند همان کالای مورد نظر باشد.</p><p>هود جزیره ای مدل 480 با سایز 90 سانتی متر تولید می شود و مناسب اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و کوچکتر است. نمای ظاهری این هود خارجی کاملا مشکی رنگ بوده و هنگام کار با دستگاه روشن شدن کلیدهای لمسی تعبیه شده بر روی نوار جلویی که با رنگ قرمز قابل مشاهده هستند، به آن جلوه ای زیباتر می دهند. این کلید ها شامل ON&OFF روشن و خاموش دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)، TIMER تنظیم زمان و LIGHT تنظیم روشنایی است.</p><p>بر روی صفحه ی مکش چهار لامپ کم مصرف هالوژنی نصب شده اند که چهار گوشه ی اجاق گاز را روشن کرده و روی هر شعله از آن که قابلمه را قرار دهید نور کافی جهت طبخ خواهید داشت.</p><p>میزان صدای این هود جزیره ای در دور کند تقریبا 25 دسی بل و در دور تند درحدود 45 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن آن و در نتیجه وجود آرامش بیشتر در محیط آشپزخانه است.</p><p>یکی دیگر از مزایای قابل توجه این هود ایتالیایی دور موتور آن است که قابلیت تنظیم شدن در پنج حالت را دارد و یا به عبارت دیگر پنج دور بوده و قدرت مکش آن نیز 850 متر مکعب بر ساعت است که با بررسی این مشخصات فنی به موتور پرقدرت این کالا پی میبریم.</p><p>سه فیلتر آلومینیومی بر روی این هود آشپزخانه نصب شده اند که برای جلوگیری از دخول چربی به خروجی بسیار مناسب بوده و همچنین دارای طول عمر بیشتری نسبت به سایر فیلترها هستند. جهت کارایی بیشتر هود آشپزخانه، بهتر است هرماه یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغییر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد. نحوه نصب هودهای مدل جزیره ای از سقف آشپزخانه است.</p><p>با خرید این هود مدرن از مزایای خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند شوید.</p><p>کمپانی لامیرا یکی از برندهای شناخته شده در سراسر جهان است که موفق به کسب جایگاهی مناسب در میان انبوهی از تولید کنندگان درعرصه ی تولید لوازم خانگی شده است. ظرافت در طراحی، بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و شناخت جامع از کالای مورد نیاز در بازار ازاولویت های این شرکت ایتالیایی بوده که در رابطه با کلیه ی محصولات آن به خصوص هود آشپزخانه به چشم می خورد.</p>
  • هود آشپزخانه لامیرا جزیره مدل 480 مشکی

هود آشپزخانه لامیرا جزیره مدل 480 مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
لامیرا (ايتاليا)
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود لامیرا جزیره ای مدل  480

آشپزخانه به عنوان تاثیر گذار ترین مکان در محیط منزل، بیش ازسایر بخش ها نیاز به دقت و سلیقه دارد. هود نیز یکی از وسایل بزرگ و اساسی بوده که نمای ظاهری و کارایی آن اهمیت فراوانی دارد. در این بخش قصد معرفی مدلی را به شما عزیزان داریم که می تواند همان کالای مورد نظر باشد.

هود جزیره ای مدل 480 با سایز 90 سانتی متر تولید می شود و مناسب اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و کوچکتر است. نمای ظاهری این هود خارجی کاملا مشکی رنگ بوده و هنگام کار با دستگاه روشن شدن کلیدهای لمسی تعبیه شده بر روی نوار جلویی که با رنگ قرمز قابل مشاهده هستند، به آن جلوه ای زیباتر می دهند. این کلید ها شامل ON&OFF روشن و خاموش دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)، TIMER تنظیم زمان و LIGHT تنظیم روشنایی است.

بر روی صفحه ی مکش چهار لامپ کم مصرف هالوژنی نصب شده اند که چهار گوشه ی اجاق گاز را روشن کرده و روی هر شعله از آن که قابلمه را قرار دهید نور کافی جهت طبخ خواهید داشت.

میزان صدای این هود جزیره ای در دور کند تقریبا 25 دسی بل و در دور تند درحدود 45 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن آن و در نتیجه وجود آرامش بیشتر در محیط آشپزخانه است.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه این هود ایتالیایی دور موتور آن است که قابلیت تنظیم شدن در پنج حالت را دارد و یا به عبارت دیگر پنج دور بوده و قدرت مکش آن نیز 850 متر مکعب بر ساعت است که با بررسی این مشخصات فنی به موتور پرقدرت این کالا پی میبریم.

سه فیلتر آلومینیومی بر روی این هود آشپزخانه نصب شده اند که برای جلوگیری از دخول چربی به خروجی بسیار مناسب بوده و همچنین دارای طول عمر بیشتری نسبت به سایر فیلترها هستند. جهت کارایی بیشتر هود آشپزخانه، بهتر است هرماه یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغییر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد. نحوه نصب هودهای مدل جزیره ای از سقف آشپزخانه است.

با خرید این هود مدرن از مزایای خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند شوید.

کمپانی لامیرا یکی از برندهای شناخته شده در سراسر جهان است که موفق به کسب جایگاهی مناسب در میان انبوهی از تولید کنندگان درعرصه ی تولید لوازم خانگی شده است. ظرافت در طراحی، بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و شناخت جامع از کالای مورد نیاز در بازار ازاولویت های این شرکت ایتالیایی بوده که در رابطه با کلیه ی محصولات آن به خصوص هود آشپزخانه به چشم می خورد.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا 480
نوع هود جزیره
نقاط قوت موتور 5 دور و کم صدا
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی و ریموت کنترل
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 850 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 25-45 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی (با کالیت)
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها با موتور و متعلقات ایتالیایی و قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم -

نقد و بررسی:

سایزبندی  هود لامیرا مدل 480


مزایا و معایب:

  • موتور با قدرت مکش 850متر مکعب بر ساعت
  • صدای کم موتور ایتالیایی
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • صفحه کلید لمسی
  •  مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه