هود آشپزخانه لامیرا مورب مدل 481 مشکی
30000000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود لامیرا مورب مدل  481</h4><p>در صورتی که شما فردی ساده گرا هستید و درانتخاب هایتان علاوه بر زیبایی برای عنصر نظم بیش از سایر موارد اهمیت قائل اید، ادامه این متن به معرفی هود آشپزخانه ای اختصاص دارد که می تواند همان کالای مورد نظرتان باشد.</p><p>هود مورب مدل 481 با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود آشپزخانه مستطیل شکل بوده واز جنس شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ است، همچنین یک درب کاملا هماهنگ (مستطیل شکل) بر روی آن تعبیه شده است.</p><p>صفحه کلید این هود زیبا و ساده نیز پایین درب دستگاه تعبیه شده که کاملا لمسی بوده و کنترل کلیه اجزا از جمله روشن و خاموشی کالا  ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)  UP&DOWN، تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ) LIGHT و تنظیم زمان TIMER به وسیله ی آن امکان پذیر است و هنگام کار کلیدها به رنگ قرمز دیده می شوند.</p><p>نور مورد نیاز جهت طبخ غذا نیز از طریق دو لامپ هالوژنی که در بخش زیرین کالا نصب شده اند، تامین می شود.</p><p>میزان صدای این هود آشپزخانه در دور کند 25 دسی بل و در دور تند 50 دسی بل است که این اعداد نشان دهنده ی صدای کم و آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.                                                                                                                                                                                                                                                                      </p><p>یکی دیگر از مزایای قابل توجه این هود ایتالیایی دور موتور آن است که قابلیت تنظیم شدن در پنج حالت را دارد و یا به عبارت دیگر پنج دور بوده و قدرت مکش آن نیز 850 متر مکعب بر ساعت است که با بررسی این مشخصات فنی به موتور پرقدرت این کالا پی میبریم.</p><p>فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیاز تعویض کنیم همچنین امکان نصب فیلتر زغالی، بر روی آن جهت داشتن هوایی پاک و بدون گرد و غبار در منزل نیز وجود دارد.</p><p>علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود خارجی دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کمپانی لامیرا یکی از برندهای شناخته شده در سراسر جهان است که موفق به کسب جایگاهی مناسب در میان انبوهی از تولید کنندگان درعرصه ی تولید لوازم خانگی شده است. ظرافت در طراحی، بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و شناخت جامع از کالای مورد نیاز در بازار ازاولویت های این شرکت ایتالیایی بوده که در رابطه با کلیه ی محصولات آن به خصوص هود آشپزخانه به چشم می خورد.</p><p> </p>
  • هود آشپزخانه لامیرا مورب مدل 481 مشکی

هود آشپزخانه لامیرا مورب مدل 481 مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
لامیرا (ايتاليا)
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود لامیرا مورب مدل  481

در صورتی که شما فردی ساده گرا هستید و درانتخاب هایتان علاوه بر زیبایی برای عنصر نظم بیش از سایر موارد اهمیت قائل اید، ادامه این متن به معرفی هود آشپزخانه ای اختصاص دارد که می تواند همان کالای مورد نظرتان باشد.

هود مورب مدل 481 با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود آشپزخانه مستطیل شکل بوده واز جنس شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ است، همچنین یک درب کاملا هماهنگ (مستطیل شکل) بر روی آن تعبیه شده است.

صفحه کلید این هود زیبا و ساده نیز پایین درب دستگاه تعبیه شده که کاملا لمسی بوده و کنترل کلیه اجزا از جمله روشن و خاموشی کالا  ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)  UP&DOWN، تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ) LIGHT و تنظیم زمان TIMER به وسیله ی آن امکان پذیر است و هنگام کار کلیدها به رنگ قرمز دیده می شوند.

نور مورد نیاز جهت طبخ غذا نیز از طریق دو لامپ هالوژنی که در بخش زیرین کالا نصب شده اند، تامین می شود.

میزان صدای این هود آشپزخانه در دور کند 25 دسی بل و در دور تند 50 دسی بل است که این اعداد نشان دهنده ی صدای کم و آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.                                                                                                                                                                                                                                                                      

یکی دیگر از مزایای قابل توجه این هود ایتالیایی دور موتور آن است که قابلیت تنظیم شدن در پنج حالت را دارد و یا به عبارت دیگر پنج دور بوده و قدرت مکش آن نیز 850 متر مکعب بر ساعت است که با بررسی این مشخصات فنی به موتور پرقدرت این کالا پی میبریم.

فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیاز تعویض کنیم همچنین امکان نصب فیلتر زغالی، بر روی آن جهت داشتن هوایی پاک و بدون گرد و غبار در منزل نیز وجود دارد.

علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود خارجی دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کمپانی لامیرا یکی از برندهای شناخته شده در سراسر جهان است که موفق به کسب جایگاهی مناسب در میان انبوهی از تولید کنندگان درعرصه ی تولید لوازم خانگی شده است. ظرافت در طراحی، بکارگیری مواد اولیه با کیفیت و شناخت جامع از کالای مورد نیاز در بازار ازاولویت های این شرکت ایتالیایی بوده که در رابطه با کلیه ی محصولات آن به خصوص هود آشپزخانه به چشم می خورد.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا 481
نوع هود مورب
نقاط قوت با موتور و متعلقات ایتالیایی
نقاط ضعف عدم دما سنج
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 850 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 25-50 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی (با کالیت)
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم تبدیل 15 به 12

نقد و بررسی:

سایزبندی هود لامیرا مدل 481


مزایا و معایب:

  • موتور با قدرت مکش 850 متر مکعب برساعت
  • موتور کم صدا ایتالیایی
  • مجهز به تایمر
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و تعویض
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • طراحی زیبای بدنه
  • نظافت آسان هود

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه