هود آشپزخانه لتو جزیره مدلH-17 استیل
17700000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود لتو جزیره ای مدل     H - 17   </h4><p>هریک از اشکال هندسی به معنای خاصی در ذهن انسان تعریف شده اند و طراحان صنعتی با در نظر گرفتن احساسات متفاوتی که پس از مشاهده ی آنها به کاربر منتقل می شود دست به تولید انواع کالاهای مورد نیاز او می زنند. هود آشپزخانه مدل H-17 از تلفیق دو و سه بعد تشکیل شده است. بدنه ای استوانه ای شکل (سه بعدی) و شیشه ی دایره ای (دو بعدی) که ظرافت و حرکت بی پایان دستگاه را به ذهن بیننده القا می کند.</p><p>این مدل یکی از انواع هود های جزیره ای است که با سایز 90 cm تولید و عرضه می گردد و مناسب قرارگیری بالای اجاق گاز های با سایز 90 cm و کوچکتر است. نمای ظاهری آن نیز ترکیبی زیبا از شیشه و استیل است. همانگونه که اشاره شد بدنه ی دستگاه از استیل استوانه ای شکل بوده که یک صفحه از جنس شیشه و دایره ای بر روی صفحه ی اصلی قرار گرفته است. در چهار گوشه ی فیلتر هود(صفحه ی مکش) چهار لامپ LED نصب شده که تسلط شما را در هنگام آشپزی افزایش می دهد. </p><p>صفحه کلید این هود آشپزخانه دارای کلید های فشاری جهت روشن و خاموشی دستگاه، تنظیم دور موتور (کاهش و افزایش آن) و روشنایی کالا است.</p><p>میزان صدای این هود خارجی به دلیل نصب پروانه فلزی در موتور پایین بوده و 55 دسی بل است.دور موتور هود جزیره ای در سه حالت قابل تغییر بوده یا به عبارت دیگر سه دور است همچنین قدرت مکش آن بالاو 800 متر مکعب بر ساعت است.</p><p>یکی از مهمترین مزایای این کالا می توان به داشتن گرید A در مصرف اشاره کرد که با خرید آن میزان هزینه ی انرژی مصرفی ناشی ازکار با هود آشپزخانه به طور قابل توجهی کاهش می یابد.</p><p>فیلتر مدل H-17 از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) و یا در صورت نیاز تعویض کنیم. با نصب فیلتر زغالی  نیز می توان محیطی سالم تر فراهم آورد. نحوه نصب هودهای مدل جزیره ای از سقف آشپزخانه است.</p><p>با خرید این کالا از مزایای خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند شوید.</p><p>شرکت لتو یکی از برند های نام آشنا در سراسر دنیا است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بیش از دو دهه فعالیت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. این کمپانی با بهره گیری از طراحان خلاق و به کار گیری تکنولوژی نوین در کالاهای تولیدی خود به جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا دست یافته همچنین با شناسایی دقیق بازار هدف و تقاضای مشتریان موفق به عرضه ی کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.</p><p> </p>
  • هود آشپزخانه لتو جزیره مدلH-17 استیل

هود آشپزخانه لتو جزیره مدلH-17 استیل

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
لتو
کشور سازنده
چين

معرفی محصول:

هود لتو جزیره ای مدل     H - 17  

هریک از اشکال هندسی به معنای خاصی در ذهن انسان تعریف شده اند و طراحان صنعتی با در نظر گرفتن احساسات متفاوتی که پس از مشاهده ی آنها به کاربر منتقل می شود دست به تولید انواع کالاهای مورد نیاز او می زنند. هود آشپزخانه مدل H-17 از تلفیق دو و سه بعد تشکیل شده است. بدنه ای استوانه ای شکل (سه بعدی) و شیشه ی دایره ای (دو بعدی) که ظرافت و حرکت بی پایان دستگاه را به ذهن بیننده القا می کند.

این مدل یکی از انواع هود های جزیره ای است که با سایز 90 cm تولید و عرضه می گردد و مناسب قرارگیری بالای اجاق گاز های با سایز 90 cm و کوچکتر است. نمای ظاهری آن نیز ترکیبی زیبا از شیشه و استیل است. همانگونه که اشاره شد بدنه ی دستگاه از استیل استوانه ای شکل بوده که یک صفحه از جنس شیشه و دایره ای بر روی صفحه ی اصلی قرار گرفته است. در چهار گوشه ی فیلتر هود(صفحه ی مکش) چهار لامپ LED نصب شده که تسلط شما را در هنگام آشپزی افزایش می دهد.

صفحه کلید این هود آشپزخانه دارای کلید های فشاری جهت روشن و خاموشی دستگاه، تنظیم دور موتور (کاهش و افزایش آن) و روشنایی کالا است.

میزان صدای این هود خارجی به دلیل نصب پروانه فلزی در موتور پایین بوده و 55 دسی بل است.دور موتور هود جزیره ای در سه حالت قابل تغییر بوده یا به عبارت دیگر سه دور است همچنین قدرت مکش آن بالاو 800 متر مکعب بر ساعت است.

یکی از مهمترین مزایای این کالا می توان به داشتن گرید A در مصرف اشاره کرد که با خرید آن میزان هزینه ی انرژی مصرفی ناشی ازکار با هود آشپزخانه به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

فیلتر مدل H-17 از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) و یا در صورت نیاز تعویض کنیم. با نصب فیلتر زغالی  نیز می توان محیطی سالم تر فراهم آورد. نحوه نصب هودهای مدل جزیره ای از سقف آشپزخانه است.

با خرید این کالا از مزایای خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند شوید.

شرکت لتو یکی از برند های نام آشنا در سراسر دنیا است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بیش از دو دهه فعالیت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. این کمپانی با بهره گیری از طراحان خلاق و به کار گیری تکنولوژی نوین در کالاهای تولیدی خود به جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا دست یافته همچنین با شناسایی دقیق بازار هدف و تقاضای مشتریان موفق به عرضه ی کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا H-17
نوع هود جزیره
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا و صدای کم
نقاط ضعف عدم دما سنج
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 800 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور کمتر از 55 دسی بل
نوع پروانه موتور فلزی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 4 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها موتور توربو
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هودلتو جزیره مدلH-17

مزایا و معایب:

  • مجهز به صفحه فشاری
  • مجهز به لامپ هالوژنی
  • قابلیت نصب فیلتر ذغالی
  • فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و تعویض
  • موتور با قدرت مکش 800 متر مکعب برساعت
  • مجهز به Delay off system ( تاخیر در خاموش شدن )

سوالات و نظرات

comment
مجید فیروزی

ارتفاع هود چقدر است؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

65/5 سانتیمتر

آرش آذربخش

سلام الان این هود رو موجود دارید برای خرید حضوری هم می تونیم بیایم اگه پاسخ مثبته کجا؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام برای اطمینان از موجودی کالا حتما با این شماره تماس بگیرید.021.95111400  آدرس : تهران، میدان رسالت، بلوار دلاوران، پلاک 17

رودسری

سلام تعمیرات این نوع هود(leto H17) با کیست؟ شماره‌ای از پشتیبانی آنرا دارید اگر لطف بفرمایید ممنون

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید.  02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه