هود آشپزخانه لتو شومینه ای مدل H-7 استیل
2724000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><h4>هود لتو شومینه ای مدل  H-7   </h4><p>توجه به جزییات در چیدمان آشپزخانه و خرید لوازمی متناسب با فضای موجود در آن سبب می شود که یک محیط کاربردی و زیبا داشته باشیم و ابعاد کوچک را از یک محدودیت به یک فرصت تبدیل کنیم. هود آشپزخانه نیز یکی ازکالاهای اساسی و با دوام است که در هنگام تهیه آن باید به کلیه موارد از جمله نمای ظاهری، قدرت مکش، تکنولوژی به کار گرفته در دستگاه و سایز توجه شود.</p><p>هود شومینه ای مدل H-7  دارای سایز 60 سانتی متری بوده وجهت نصب در آشپزخانه هایی که محدودیت مکانی دارند، پیشنهاد می شود. درطراحی این هود خارجی ظرافت قابل توجهی به چشم می خورد و ترکیبی زیبا از استیل و شیشه به کار رفته است. بدنه آن از جنس استیل بوده ودر قسمت بالایی صفحه شیشه ای سکوریت شده منحنی (دودی رنگ) قرار گرفته و با از بین بردن زوایای تند به بیننده حس لطافت را القا می کند. صفحه کلید این مدل بر روی نوار جلویی  تعبیه شده است و دارای کلیدهای لمسی شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی است.</p><p>روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق دو لامپ کم مصرف و LED تامین می شود. این لامپها در قسمت زیرین هود شومینه ای قرار دارند و به صورت متمرکز نور را بر اجاق گاز می تابانند.                                                                                                          </p><p>میزان صدای این هود فلت 55 دسی بل است و این عدد نشان دهنده ی صدای کم وآرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.                                               مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل H-7 دارای قدرت مکش 750 متر مکعب بر ساعت بوده و سرعت آن نیز در سه حالت (سه دور) قابل تغییر است. پروانه این موتور از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت اجاق است.</p><p>دو عدد فیلتر آاومینیومی بر روی این مدل نصب شده اند که از لحاظ ظاهری کاملا هماهنگ با دیگر اجزا بوده و برای جلوگیری از دخول چربی به خروجی بسیار مناسب هستند همچنین جهت کارایی بیشتر هود شومینه ای، بهتر است ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید و در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد.</p><p>ریموت کنترل همراه دستگاه کار با آن را از راه دور نیز امکان پذیر می سازد.</p><p>علاوه بر قیمت مناسب با خرید این هود آشپزخانه از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور نیز بهره مند خواهید شد.</p><p>شرکت لتو یکی از برند های نام آشنا در سراسر دنیا است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بیش از دو دهه فعالیت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. این کمپانی با بهره گیری از طراحان خلاق و به کار گیری تکنولوژی نوین در کالاهای تولیدی خود به جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا دست یافته همچنین با شناسایی دقیق بازار هدف و تقاضای مشتریان موفق به عرضه ی کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.</p><!--EndFragment-->
  • هود آشپزخانه لتو شومینه ای مدل H-7 استیل

هود آشپزخانه لتو شومینه ای مدل H-7 استیل

سایزبندی کالا: 60 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
لتو
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

هود لتو شومینه ای مدل  H-7  

توجه به جزییات در چیدمان آشپزخانه و خرید لوازمی متناسب با فضای موجود در آن سبب می شود که یک محیط کاربردی و زیبا داشته باشیم و ابعاد کوچک را از یک محدودیت به یک فرصت تبدیل کنیم. هود آشپزخانه نیز یکی ازکالاهای اساسی و با دوام است که در هنگام تهیه آن باید به کلیه موارد از جمله نمای ظاهری، قدرت مکش، تکنولوژی به کار گرفته در دستگاه و سایز توجه شود.

هود شومینه ای مدل H-7  دارای سایز 60 سانتی متری بوده وجهت نصب در آشپزخانه هایی که محدودیت مکانی دارند، پیشنهاد می شود. درطراحی این هود خارجی ظرافت قابل توجهی به چشم می خورد و ترکیبی زیبا از استیل و شیشه به کار رفته است. بدنه آن از جنس استیل بوده ودر قسمت بالایی صفحه شیشه ای سکوریت شده منحنی (دودی رنگ) قرار گرفته و با از بین بردن زوایای تند به بیننده حس لطافت را القا می کند. صفحه کلید این مدل بر روی نوار جلویی  تعبیه شده است و دارای کلیدهای لمسی شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی است.

روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق دو لامپ کم مصرف و LED تامین می شود. این لامپها در قسمت زیرین هود شومینه ای قرار دارند و به صورت متمرکز نور را بر اجاق گاز می تابانند.                                                                                                         

میزان صدای این هود فلت 55 دسی بل است و این عدد نشان دهنده ی صدای کم وآرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.                                               مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل H-7 دارای قدرت مکش 750 متر مکعب بر ساعت بوده و سرعت آن نیز در سه حالت (سه دور) قابل تغییر است. پروانه این موتور از جنس پلاستیک مقاوم در برابر حرارت اجاق است.

دو عدد فیلتر آاومینیومی بر روی این مدل نصب شده اند که از لحاظ ظاهری کاملا هماهنگ با دیگر اجزا بوده و برای جلوگیری از دخول چربی به خروجی بسیار مناسب هستند همچنین جهت کارایی بیشتر هود شومینه ای، بهتر است ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید و در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد.

ریموت کنترل همراه دستگاه کار با آن را از راه دور نیز امکان پذیر می سازد.

علاوه بر قیمت مناسب با خرید این هود آشپزخانه از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور نیز بهره مند خواهید شد.

شرکت لتو یکی از برند های نام آشنا در سراسر دنیا است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بیش از دو دهه فعالیت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. این کمپانی با بهره گیری از طراحان خلاق و به کار گیری تکنولوژی نوین در کالاهای تولیدی خود به جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا دست یافته همچنین با شناسایی دقیق بازار هدف و تقاضای مشتریان موفق به عرضه ی کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا H-7
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا , دود کش مکعبی بلندتر و قابل تنظیم
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 750 مترمکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور کمتر از 55 دسی بل
نوع پروانه موتور فلزی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 60 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود لتو شومینه ای مدل H-7

مزایا و معایب:

  • مجهز به صفحه لمسی
  • دارای کنترل از راه دور
  • مجهز به صفحه نمایشگر
  • مجهز به لامپ هالوژنی
  • قابلیت نصب فیلتر ذغالی
  • فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و تعویض
  • موتور با قدرت مکش 750 متر مکعب برساعت
  • مجهز به Delay off system ( تاخیر در خاموش شدن )

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه