هود آشپزخانه لتو مورب مدل H-63 مشکی
3420000 موجود
توضیح محصول: <p>هود لتو مورب مدل H -– 63   </p><p>توجه به جزییات در طراحی لوازم خانگی باعث افزایش محبوبیت یک کالا درمیان خریداران می شود. هود آشپزخانه ای که قصد معرفی آن را داریم نیز با وجود ظاهری مدرن دارای کلیه مزایایی است که یک کدبانوی زیبا پسند ایرانی به آن نیاز دارد.</p><p>هود مورب مدل H -– 63 دارای سایز 90 سانتی متری بوده و جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود. این هود آشپزخانه  مستطیل شکل بوده ونمای آن از جنس شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ است همچنین یک درب نسبتا بزرگ و کاملا هماهنگ با صفحه اصلی دستگاه (مستطیل شکل) بر روی آن تعبیه شده است. پنل شیشه ای که به شکل قاب اطراف صفحه ی اصلی این هود مورب را در بر گرفته و به آن ظاهری متفاوت می بخشد.</p><p>وجه تمایز این کالا با انواع دیگر هود های مورب صفحه کلید لمسی و شفاف آن است که بر روی نوار کناری در صفحه اصلی قرار دارد و با داشتن قابلیت تغیر رنگ به هنگام افزایش دور موتور به زیبایی این هود آشپزخانه افزوده و نشانگر دقت طراحان در زمینه ی ساخت آن است. همچنین امکان کنترل کلیه ی اجزا نیز از طریق کلید های  روشن و خاموشی دستگاه  ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)  UP&DOWN، تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT و تنظیم زمان دستگاه  TIME وجود دارد.</p><p>دو لامپ LED پر نور و کم مصرف موجود در قسمت پایین صفحه جهت تسلط دید کاربر در هنگام آشپزی نصب شده اند. میزان صدای تولید شده  توسط این هود خارجی به دلیل نصب پروانه فلزی در موتور پایین بوده و 55 دسی بل است. یکی از مهمترین مزایای این کالا می توان به داشتن گرید A در مصرف اشاره کرد که با خرید آن میزان هزینه ی انرژی مصرفی ناشی ازکار با هود آشپزخانه به طور قابل توجهی کاهش می یابد.</p><p>از دیگر مشخصات فنی مدلH-63   می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در سه حالت (تعداد دور موتور 3 دور) و نیز قدرت مکش بالا (750 متر مکعب بر ساعت) اشاره کرد.</p><p> فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) و یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل می توان به توانایی نصب فیلتر زغالی و تجهیز دستگاه به سیستم TTC  اشاره کرد. همچنین امکان کنترل این هود مورب از راه دور نیز و جود دارد، زیرا دستگاه دارای ریموت کنترل است.</p><p> علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود خارجی دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>شرکت لتو یکی از برند های نام آشنا در سراسر دنیا است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بیش از دو دهه فعالیت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. این کمپانی با بهره گیری از طراحان خلاق و به کار گیری تکنولوژی نوین در کالاهای تولیدی خود به جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا دست یافته همچنین با شناسایی دقیق بازار هدف و تقاضای مشتریان موفق به عرضه ی کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
  • هود آشپزخانه لتو مورب مدل H-63 مشکی

هود آشپزخانه لتو مورب مدل H-63 مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
لتو
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

هود لتو مورب مدل H -– 63  

توجه به جزییات در طراحی لوازم خانگی باعث افزایش محبوبیت یک کالا درمیان خریداران می شود. هود آشپزخانه ای که قصد معرفی آن را داریم نیز با وجود ظاهری مدرن دارای کلیه مزایایی است که یک کدبانوی زیبا پسند ایرانی به آن نیاز دارد.

هود مورب مدل H -– 63 دارای سایز 90 سانتی متری بوده و جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود. این هود آشپزخانه  مستطیل شکل بوده ونمای آن از جنس شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ است همچنین یک درب نسبتا بزرگ و کاملا هماهنگ با صفحه اصلی دستگاه (مستطیل شکل) بر روی آن تعبیه شده است. پنل شیشه ای که به شکل قاب اطراف صفحه ی اصلی این هود مورب را در بر گرفته و به آن ظاهری متفاوت می بخشد.

وجه تمایز این کالا با انواع دیگر هود های مورب صفحه کلید لمسی و شفاف آن است که بر روی نوار کناری در صفحه اصلی قرار دارد و با داشتن قابلیت تغیر رنگ به هنگام افزایش دور موتور به زیبایی این هود آشپزخانه افزوده و نشانگر دقت طراحان در زمینه ی ساخت آن است. همچنین امکان کنترل کلیه ی اجزا نیز از طریق کلید های  روشن و خاموشی دستگاه  ON&OFF، تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)  UP&DOWN، تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT و تنظیم زمان دستگاه  TIME وجود دارد.

دو لامپ LED پر نور و کم مصرف موجود در قسمت پایین صفحه جهت تسلط دید کاربر در هنگام آشپزی نصب شده اند. میزان صدای تولید شده  توسط این هود خارجی به دلیل نصب پروانه فلزی در موتور پایین بوده و 55 دسی بل است. یکی از مهمترین مزایای این کالا می توان به داشتن گرید A در مصرف اشاره کرد که با خرید آن میزان هزینه ی انرژی مصرفی ناشی ازکار با هود آشپزخانه به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

از دیگر مشخصات فنی مدلH-63   می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در سه حالت (تعداد دور موتور 3 دور) و نیز قدرت مکش بالا (750 متر مکعب بر ساعت) اشاره کرد.

 فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) و یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل می توان به توانایی نصب فیلتر زغالی و تجهیز دستگاه به سیستم TTC  اشاره کرد. همچنین امکان کنترل این هود مورب از راه دور نیز و جود دارد، زیرا دستگاه دارای ریموت کنترل است.

 علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود خارجی دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

شرکت لتو یکی از برند های نام آشنا در سراسر دنیا است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی بیش از دو دهه فعالیت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. این کمپانی با بهره گیری از طراحان خلاق و به کار گیری تکنولوژی نوین در کالاهای تولیدی خود به جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا دست یافته همچنین با شناسایی دقیق بازار هدف و تقاضای مشتریان موفق به عرضه ی کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا H-63
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا , دود کش مکعبی بلندتر و قابل تنظیم
نقاط ضعف عدم دما سنج
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 750 مترمکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور کمتر از 55 دسی بل
نوع پروانه موتور فلزی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر (دارای تبدیل 12 به 10 موجود دربسته بندی)
سایر قابلیت ها دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و مجهز به تاخیر در خاموش شدن
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • مجهز به صفحه لمسی
  • دارای پنل شیشه ای
  • دارای کنترل از راه دور
  • مجهز به صفحه نمایشگر
  • مجهز به لامپ هالوژنی
  • قابلیت نصب فیلتر ذغالی
  • فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و تعویض
  • موتور با قدرت مکش 750 متر مکعب برساعت
  • مجهز به Delay off system ( تاخیر در خاموش شدن )
  • کنترل لمسی شفاف، قابلیت تغییر رنگ با افزایش سرعت هود

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه