هود آشپزخانه توکار T&D مدل TD 42
4437500 موجود
توضیح محصول: <p>همانطور که می‌دانید هودهای آشپزخانه به روش های مختلفی طراحی می‌شوند و هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارند. مثلاً هودهای مخفی نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%AB-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-B2061U-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84.html">هود آشپزخانه بیمکث مخفی مدل B2061U استیل</a> بیشتر برای آشپزخانه های کوچک استفاده می‌شوند که با محدویت فضا در نصب کابینت مواجه هستند و هودهای جزیره در آشپزخانه هایی با کانتر وسط، کاربرد دارند. بنابراین اولین گام در تهیه یک هود توجه به ابعاد آشپزخانه و میزان فضایی است که دکوراسیون به کار رفته در آن در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.</p><p>هودها نیز همانند سایر وسایل بزرگ آشپزخانه به صورت توکار و روکار در کابینت نصب می‌شوند. بنابراین هود توکار آشپزخانه هودی است که زیر درب و فضای کابینت نصب شده و به جز پنل کنترلی آن چیزی از هود در نما مشخص نیست. هودهای روکار اما به صورت کامل بر روی دیوار یا صفحه ای از ام دی اف نصب می‌گردند و در نمای آشپزخانه قرار می‌گیرند. هودهای مورب همچون <a href="https://familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%AB-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%A8-%D9%85%D8%AF%D9%84-B-2038-U-Forma-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html">هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2038 U Forma مشکی</a> از جمله این محصولات هستند.</p><h2><strong>مشخصات فنی هود توکار آشپزخانه تی اند دی</strong></h2><p>هود توکار آشپزخانه T&D مدل TD 42 از جمله هودهای آشپزخانه ساخت ایران است که با کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌گردد. این محصول دارای موتوری با قدرت مکش 1000 متر مکعب بر ساعت و بیشترین سطح صدای 62 دسیبل است که 4 دور موتور عادی دارد. موتور به کار رفته در هود تی اند دی به پروانه پلاستیکی نسوز مجهز شده است و امکان خاموش شدن به صورت خودکار را نیز دارد. درب هود یا همان صفحه نمایش کار به صورت دستی باز و بسته می‌شود و فیلتر آلومینیومی تعبیه شده در زیر این فضا، قابل شستشو است.</p><p>این محصول همچنین به صفحه کلید لمسی با قابلیت تعداد دور موتور و روشن یا خاموش بودن هود مجهز است و امکان کنترل از راه دور را نیز دارد. دماسنج و کلید روشن و خاموش کردن لامپ های کم مصرف SMD تعبیه شده در هود نیز در صفحه نمایش هود جاسازی شده اند. در نهایت گفتنی است قطر دهانه خروجی هوا در این نوع هود 15 سانتی‌ متر است و محصول به همراه کاور هود، دفترچه راهنما و تعدادی پیچ و بست به خریدار تحویل می‌گردد.</p><h3><strong>ابعاد هود توکار آشپزخانه</strong><strong> مدل TD 42</strong></h3><p>همانطور که گفتیم هود توکار آشپزخانه مدل TD 42 مناسب آشپزخانه های کوچک است. موتور این هود 75 سانتی متر طول، 26 سانتی متر عرض و 34 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین فاصله صفحه هود تا دهانه خروجی هوای آن 50.5 سانتی متر است اما طول و عرض صفحه هود که در نمای کابینت قرار می‌گیرد کمی با این ابعاد تفاوت دارد. این صفحه 80 سانتی متر طول و 28.5 سانتی متر عرض دارد بنابراین برای کابینت هایی با طول یونیت 80 سانتی متر مناسب است. بر اساس این ابعاد، طول و عرض محل برش نیز می‌بایست با اندازه موتور کار برابر و معادل 75*26 سانتی متر باشد.</p>
  • هود آشپزخانه توکار T&D مدل TD 42

هود توکار آشپزخانه تی اند دی از جمله هودهای مخفی ساخت ایران است. این کار موتوری قدرتمند و کم صدا دارد که از راه دور نیز کنترل می‌گردد. فیلتر تعبیه شده در این محصول از نوع آلومینیومی با قابلیت شستشو و استفاده مجدد است که در زیر صفحه نمایش کار جاسازی شده است. در نهایت گفتنی است این صفحه لمسی بوده و به صورت دستی باز و بسته می‌شود.

سایزبندی کالا: 80*28/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,437,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
تی اند دی
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

همانطور که می‌دانید هودهای آشپزخانه به روش های مختلفی طراحی می‌شوند و هر یک از آنها کاربرد خاص خود را دارند. مثلاً هودهای مخفی نظیر هود آشپزخانه بیمکث مخفی مدل B2061U استیل بیشتر برای آشپزخانه های کوچک استفاده می‌شوند که با محدویت فضا در نصب کابینت مواجه هستند و هودهای جزیره در آشپزخانه هایی با کانتر وسط، کاربرد دارند. بنابراین اولین گام در تهیه یک هود توجه به ابعاد آشپزخانه و میزان فضایی است که دکوراسیون به کار رفته در آن در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

هودها نیز همانند سایر وسایل بزرگ آشپزخانه به صورت توکار و روکار در کابینت نصب می‌شوند. بنابراین هود توکار آشپزخانه هودی است که زیر درب و فضای کابینت نصب شده و به جز پنل کنترلی آن چیزی از هود در نما مشخص نیست. هودهای روکار اما به صورت کامل بر روی دیوار یا صفحه ای از ام دی اف نصب می‌گردند و در نمای آشپزخانه قرار می‌گیرند. هودهای مورب همچون هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2038 U Forma مشکی از جمله این محصولات هستند.

مشخصات فنی هود توکار آشپزخانه تی اند دی

هود توکار آشپزخانه T&D مدل TD 42 از جمله هودهای آشپزخانه ساخت ایران است که با کیفیتی مطلوب روانه بازار می‌گردد. این محصول دارای موتوری با قدرت مکش 1000 متر مکعب بر ساعت و بیشترین سطح صدای 62 دسیبل است که 4 دور موتور عادی دارد. موتور به کار رفته در هود تی اند دی به پروانه پلاستیکی نسوز مجهز شده است و امکان خاموش شدن به صورت خودکار را نیز دارد. درب هود یا همان صفحه نمایش کار به صورت دستی باز و بسته می‌شود و فیلتر آلومینیومی تعبیه شده در زیر این فضا، قابل شستشو است.

این محصول همچنین به صفحه کلید لمسی با قابلیت تعداد دور موتور و روشن یا خاموش بودن هود مجهز است و امکان کنترل از راه دور را نیز دارد. دماسنج و کلید روشن و خاموش کردن لامپ های کم مصرف SMD تعبیه شده در هود نیز در صفحه نمایش هود جاسازی شده اند. در نهایت گفتنی است قطر دهانه خروجی هوا در این نوع هود 15 سانتی‌ متر است و محصول به همراه کاور هود، دفترچه راهنما و تعدادی پیچ و بست به خریدار تحویل می‌گردد.

ابعاد هود توکار آشپزخانه مدل TD 42

همانطور که گفتیم هود توکار آشپزخانه مدل TD 42 مناسب آشپزخانه های کوچک است. موتور این هود 75 سانتی متر طول، 26 سانتی متر عرض و 34 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین فاصله صفحه هود تا دهانه خروجی هوای آن 50.5 سانتی متر است اما طول و عرض صفحه هود که در نمای کابینت قرار می‌گیرد کمی با این ابعاد تفاوت دارد. این صفحه 80 سانتی متر طول و 28.5 سانتی متر عرض دارد بنابراین برای کابینت هایی با طول یونیت 80 سانتی متر مناسب است. بر اساس این ابعاد، طول و عرض محل برش نیز می‌بایست با اندازه موتور کار برابر و معادل 75*26 سانتی متر باشد.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا هود آشپزخانه توکار T&D مدل TD 42
نوع هود مخفی
نقاط قوت کنترل از راه دور
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 1000 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 موتور پر قدرت
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 57 تا 62 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 80*28/5 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها دارای موتور فلزی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم تبدیل 15 به 12 و 12 به 10

نقد و بررسی:

هود توکار آشپزخانه تی اند دی محصولی ایرانی با صفحه نمایش لمسی است که به صورت مخفی در زیر کابینت نصب می‌گردد.

این هود دارای کلید های لمسی با قابلیت نمایش دما، تعداد دور موتور، روشنایی و خاموش و روشن بودن هود است و از راه دور نیز کنترل می‌گردد.

موتور این نوع هود 75 سانتی متر طول، 26 سانتی متر عرض و 34 سانتی متر ارتفاع دارد و فاصله صفحه هود تا دهانه خروجی هوای آن نیز 50.5 سانتی متر است. این ابعاد همچنین برابر با اندازه های مورد نیاز برای برش در کابینت هستند که در تصویر نیز مشخص شده اند. در نهایت صفحه کار نیز 80 سانتی متر طول و 28.5 سانتی متر عرض دارد و برای نصب در یونیت هایی با طول 80 سانتی متر مناسب است.

این نوع هود مجهز به یک موتور با قدرت مکش بالا و صدای کم است که در فضای داخلی هود و زیر درب فیلتر جاسازی شده است.

دسترسی به موتور هود که مجهز به پروانه پلاستیکی نسوز است با باز کردن دستی صفحه نمایش و درب فیلتر آلومینیومی ممکن است.


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مجید صادقی

سلام دوست عزیز قسمت استیلی بالای هود چه جوری باز میشه

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام اگر منظور شما از قست استیل فیلتر آلومینیومی است، باید بگوییم که گیره های موجود در دو طرف فیلتر را به سمت داخل فشار دهید و آن را خارج کنید. 

مجید

سلام می خوام بدونم این هود را میشه بدون عوض کردن یونیت جایگزین هود زیر کابینتی کرد؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله اگر ابعاد کابینت محل نصب هود (یونیت) برای این مدل مناسب است، بدون شک می‌توانید از این مدل استفاده کنید. 

Roya Safavian

سلام ، واحد من ،قبل از خرید ، هود توکار T&K داشته و ریموت ندارد ، برای تنظیم پنل ، چکار باید بکنم؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با خدمات پس از فروش شرکت T&K تماس بگیرید.

فرزاد سلیمانی

سلام وقتتون بخیر ببخشید این جای پیچ های مربوط به گیره های کناری هود مانع از رد شدن هود از قسمت بریده شده میشن چطور میشه این جای پیچ هارو خارج کرد؟ انگار به بدنه پرچ شدن

مدیر سایت

کاربر گرامی لطفا این مورد را از طریق خدمات پس از فروش  شرکت اقدام کنید. همچنین دفترچه راهنمای همراه هود را چک کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه