هود آشپزخانه میکس جزیره مدل IS 505 INOX استیل
24090000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل IS 505 INOX</h4><p>با تغییر سبک معماری در سالهای گذشته، مدل آَشپزخانه ها نیز دچار تغییراتی شده است. آشپزخانه که قلب تپنده هر خانه ای می باشد امروزه در بخش مرکزی ساختمان واقع شده است و غیر قابل تفکیک از سایر قسمتهاست. بر این اساس خریداران در هنگام تهیه کالاهای بزرگ خانگی(هود، سینک، فر و ...) علاوه بر کارایی باید به زیبایی و تناسب این محصولات با فضا و سایر عوامل محیطی منزل نیز دقت کنند. </p><p>با در نظر گرفتن شرایط موجود باید تغییراتی بنیادین در فضای آشپزخانه ها  ایجاد کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی چیدمانی بر اساس محصولات روز دنیا داشته باشیم. برای تحقق این امر طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را طراحی و تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های بزرگ، مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. این هودها با توجه به اینکه در سقف آشپزخانه نصب می شوند به نام جزیره ای خوانده می شوند. هودهای جزیره ای با طراحی های زیبای بدنه و در رنگهای مختلف عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند.</p><p>یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدی محصولات خانگی، شرکت میکس بوده که محصولات تولیدی این شرکت بر اساس تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده و قابل رقابت با دیگران تولید کنندگان لوازم خانگی در این عرصه است. در این بخش به بررسی مشخصات فنی و ظاهری  یکی از هودهای تولید شده توسط شرکت میکس، یعنی هود جزیره مدل       IS 505 INOX خواهیم پرداخت. </p><p>این هود استوانه ای شکل که حاصل تکنولوژی روز ایتالیاست با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود توانسته  نظر اکثر خریداران را به سوی خود جلب کند و در شمار یکی از محبوب ترین هود های جزیره ای به شمار آید. قطر این هود 32 سانتیمتر است و دارای پایه ای قابل تنظیم است که در کوتاه ترین حالت ارتفاعی 60 سانتیمتری و در بلندترین اندازه 120.80 سانتیمتر است. هود فضای بسیار کمی اشغال کرده، بدنه آن از جنس استیل بوده و  نصب آن سقفی است.</p><p>در هنگام تهیه هود باید به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود دقت ویژه ای داشت. قدرت مكش این هود جزیره ای بالا و  معادل750 مترمكعب  بر ساعت است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل نیز نسبتا کم و در حدود 50 تا 67 دسی بل است كه این امر آرامش خاطر بیشترشما را به همراه دارد.  </p><p>روشنایی این هود توسط 2 لامپ هالوژنی كم مصرف تامین شده که این لامپ ها می توانند روشنایی مناسبی را در فضای بالای اجاق ایجاد کنند. </p><p>یکی از مزایای هود موتور پر قدرت و البته کم صدای آن است. این هود جزیره ای دارای یک موتور 4 سرعته است  که تعداد دورهای موتور آن موجب می شود علی رغم مصرف پايين انرژی این هود جزء هودهای پردُور به شمار آید.</p><p>هود دارای صفحه کلید فشاری است اما قابلیت تنظیم با کنترل را هم داراست. این هود جزیره ای  دارای یک فیلتر آلومنیومی قابل تعویض و شستشو است. داشتن ریموت کنترل از راه دور و تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر این هود است. </p><p>داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی  امری ضروری به نظر می رسد تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر بیشتری محصولی را خریداری نمایید.این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است.  </p><!--EndFragment-->
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل IS 505 INOX استیل

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل IS 505 INOX استیل

سایزبندی کالا: 32 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل IS 505 INOX

با تغییر سبک معماری در سالهای گذشته، مدل آَشپزخانه ها نیز دچار تغییراتی شده است. آشپزخانه که قلب تپنده هر خانه ای می باشد امروزه در بخش مرکزی ساختمان واقع شده است و غیر قابل تفکیک از سایر قسمتهاست. بر این اساس خریداران در هنگام تهیه کالاهای بزرگ خانگی(هود، سینک، فر و ...) علاوه بر کارایی باید به زیبایی و تناسب این محصولات با فضا و سایر عوامل محیطی منزل نیز دقت کنند. 

با در نظر گرفتن شرایط موجود باید تغییراتی بنیادین در فضای آشپزخانه ها  ایجاد کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی چیدمانی بر اساس محصولات روز دنیا داشته باشیم. برای تحقق این امر طراحان صنعتی نوع جدید و پیشرفته ای از هودها را طراحی و تولید نموده اند که مطابق با آشپزخانه‌های بزرگ، مدرن و فانتزی ساختمان‌های تازه ساز است. این هودها با توجه به اینکه در سقف آشپزخانه نصب می شوند به نام جزیره ای خوانده می شوند. هودهای جزیره ای با طراحی های زیبای بدنه و در رنگهای مختلف عرضه شده و مورد استقبال مشتریان زیباپسند قرار گرفته اند.

یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدی محصولات خانگی، شرکت میکس بوده که محصولات تولیدی این شرکت بر اساس تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده و قابل رقابت با دیگران تولید کنندگان لوازم خانگی در این عرصه است. در این بخش به بررسی مشخصات فنی و ظاهری  یکی از هودهای تولید شده توسط شرکت میکس، یعنی هود جزیره مدل       IS 505 INOX خواهیم پرداخت. 

این هود استوانه ای شکل که حاصل تکنولوژی روز ایتالیاست با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود توانسته  نظر اکثر خریداران را به سوی خود جلب کند و در شمار یکی از محبوب ترین هود های جزیره ای به شمار آید. قطر این هود 32 سانتیمتر است و دارای پایه ای قابل تنظیم است که در کوتاه ترین حالت ارتفاعی 60 سانتیمتری و در بلندترین اندازه 120.80 سانتیمتر است. هود فضای بسیار کمی اشغال کرده، بدنه آن از جنس استیل بوده و  نصب آن سقفی است.

در هنگام تهیه هود باید به حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود دقت ویژه ای داشت. قدرت مكش این هود جزیره ای بالا و  معادل750 مترمكعب  بر ساعت است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل نیز نسبتا کم و در حدود 50 تا 67 دسی بل است كه این امر آرامش خاطر بیشترشما را به همراه دارد.  

روشنایی این هود توسط 2 لامپ هالوژنی كم مصرف تامین شده که این لامپ ها می توانند روشنایی مناسبی را در فضای بالای اجاق ایجاد کنند.

یکی از مزایای هود موتور پر قدرت و البته کم صدای آن است. این هود جزیره ای دارای یک موتور 4 سرعته است  که تعداد دورهای موتور آن موجب می شود علی رغم مصرف پايين انرژی این هود جزء هودهای پردُور به شمار آید.

هود دارای صفحه کلید فشاری است اما قابلیت تنظیم با کنترل را هم داراست. این هود جزیره ای  دارای یک فیلتر آلومنیومی قابل تعویض و شستشو است. داشتن ریموت کنترل از راه دور و تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از مزایای دیگر این هود است. 

داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی  امری ضروری به نظر می رسد تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر بیشتری محصولی را خریداری نمایید.این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا IS 505 INOX
نوع هود جزیره
نقاط قوت مجهز به تایمر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 750مترمکعب برساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 67-50 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 32 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو و فیلتر زغالی
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 32*60 سانتیمترمربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود جزیره میکس مدل IS 505 INOX

مزایا و معایب:

  • اشغال فضای کم و زیبایی منحصر بفرد
  • موتور پرقدرت با قدرت مکش بالا
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment
پویا قادسی

سلام قیمت

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا این شماره تماس بگیرید.02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه