هود آشپزخانه میکس جزیره مدل VERTIGO استیل
40095000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس جزیره مدل VERTIGO </h4><p>هود آشپزخانه جز لوازم کلیدی آشپزخانه به حساب می آید چرا که در وهله اول باید بوی پخت پز غذا را مکیده و در عین حال کم صدا باشد. هودهای آشپزخانه در طرحهای مختلفی در بازار لوازم خانگی موجودند که  از جمله آنها می توان به  هود جزیره ، هود 45 درجه، هود شومینه ای ، هود مخفی و هود زیر کابینتی اشاره کرد. این هودها امروزه با جنس استیل و شیشه به بازار عرضه  و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هودجزیره میکس مدل VERTIGO خواهیم پرداخت. </p><p>نصب هودها به طور کلی به دو صورت انجام می شود. 1- نصب دیواری  2- نصب سقفی. هودهای جزیره دسته ای از هودها هستند که قابلیت نصب در سقف را دارا می باشند. هود جزیره  از نظر ظاهری، زیبا و فانتزی و از نظر طراحی بدنه نسبت به انواع دیگر هود متنوع تر است. این هودها بیشتر در آشپزخانه های بزرگ کاربرد دارند و از نظر کارایی بیشتر مناسب آشپزخانه هایی است که در آن پخت و پز کمتری انجام می شود و حالت دکوری و لوکس دارد. این هودها  با طرحهای مکعب، استوانه و کره ای شکل به بازار عرضه می شوند. </p><p>هود جزیره میکس مدل VERTIGO با طراحی بسیار زیبای خود نمای جذابی به آشپزخانه های بزرگ و مدرن خواهد بخشید. این هود دایره ای شکل که با پایه ای در سقف نصب می شود از جنس استیل بوده  و دارای قطری در حدود 50 سانتیمتر است. </p><p>از مزایای هودهای جزیره ای این است که صدا در این مدل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل در حدود 47 تا 69 دسی بل است كه این امر موجب آرامش مصرف کننده در هنگام استفاه از هود است. روشنایی  این هود توسط 3 عدد لامپ هالوژنی تامین می شود که این لامپ ها می توانند با كمترين اتلاف انرژی  روشنایی مناسبی را در فضای بالای اجاق ایجاد کنند.</p><p>از نکات مهمی که در هنگام خرید هود باید به آن توجه کرد، حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. قدرت مكش این هود جزیره ای معادل 550 مترمكعب  بر ساعت است.  هود جزیره میکس مدل VERTIGO  شامل 1 موتور 4 سرعته يا 4 دور است که این امر سبب شده كه علی رغم مصرف پايين انرژی این هود در گروه هود های پردُور قرار گيرد.</p><p>داشتن ریموت کنترل از راه دور، تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از دیگر مزایای  این هود بوده و سبب شده  این مدل نسبت به نمونه های مشابه ، از محبوبيت بالایی برخوردار باشد. این هود ساخت کشور ایتالیاست. دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است تا شما با اطمینان خاطر از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت میکس خریداری نمایید. </p>
  • هود آشپزخانه میکس جزیره مدل VERTIGO استیل

هود آشپزخانه میکس جزیره مدل VERTIGO استیل

سایزبندی کالا: 50 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ايتاليا

معرفی محصول:

هود میکس جزیره مدل VERTIGO

هود آشپزخانه جز لوازم کلیدی آشپزخانه به حساب می آید چرا که در وهله اول باید بوی پخت پز غذا را مکیده و در عین حال کم صدا باشد. هودهای آشپزخانه در طرحهای مختلفی در بازار لوازم خانگی موجودند که  از جمله آنها می توان به  هود جزیره ، هود 45 درجه، هود شومینه ای ، هود مخفی و هود زیر کابینتی اشاره کرد. این هودها امروزه با جنس استیل و شیشه به بازار عرضه  و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هودجزیره میکس مدل VERTIGO خواهیم پرداخت. 

نصب هودها به طور کلی به دو صورت انجام می شود. 1- نصب دیواری  2- نصب سقفی. هودهای جزیره دسته ای از هودها هستند که قابلیت نصب در سقف را دارا می باشند. هود جزیره  از نظر ظاهری، زیبا و فانتزی و از نظر طراحی بدنه نسبت به انواع دیگر هود متنوع تر است. این هودها بیشتر در آشپزخانه های بزرگ کاربرد دارند و از نظر کارایی بیشتر مناسب آشپزخانه هایی است که در آن پخت و پز کمتری انجام می شود و حالت دکوری و لوکس دارد. این هودها  با طرحهای مکعب، استوانه و کره ای شکل به بازار عرضه می شوند. 

هود جزیره میکس مدل VERTIGO با طراحی بسیار زیبای خود نمای جذابی به آشپزخانه های بزرگ و مدرن خواهد بخشید. این هود دایره ای شکل که با پایه ای در سقف نصب می شود از جنس استیل بوده  و دارای قطری در حدود 50 سانتیمتر است. 

از مزایای هودهای جزیره ای این است که صدا در این مدل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ميزان صدای ايجاد شده توسط اين مدل در حدود 47 تا 69 دسی بل است كه این امر موجب آرامش مصرف کننده در هنگام استفاه از هود است. روشنایی  این هود توسط 3 عدد لامپ هالوژنی تامین می شود که این لامپ ها می توانند با كمترين اتلاف انرژی  روشنایی مناسبی را در فضای بالای اجاق ایجاد کنند.

از نکات مهمی که در هنگام خرید هود باید به آن توجه کرد، حجم مکش و میزان صدای تولیدی توسط هود است. قدرت مكش این هود جزیره ای معادل 550 مترمكعب  بر ساعت است.  هود جزیره میکس مدل VERTIGO  شامل 1 موتور 4 سرعته يا 4 دور است که این امر سبب شده كه علی رغم مصرف پايين انرژی این هود در گروه هود های پردُور قرار گيرد.

داشتن ریموت کنترل از راه دور، تایمر، نشانگر اشباع چربی و قابلیت تعویض و نصب فیلتر زغالی(علاوه بر فیلتر آلومنیومی) از دیگر مزایای  این هود بوده و سبب شده  این مدل نسبت به نمونه های مشابه ، از محبوبيت بالایی برخوردار باشد. این هود ساخت کشور ایتالیاست. دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است تا شما با اطمینان خاطر از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت میکس خریداری نمایید. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا VERTIGO
نوع هود جزیره
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 550
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47 - 69 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 3 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 50 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته زغالی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 50*125.85 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود میکس جزیره مدل VERTIGO

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل و تایمر
  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
  • اشغال فضای کم
  • کم صدا

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه