هود آشپزخانه میکس زیرکابینتی مدل B1260- B1290 استیل
2821500 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس زیرکابینتی مدل B1260- B1290</h4><p>هودهای  زیر کابینتی  از قدیمی ترین و ساده ترین انواع هودهای آشپزخانه ای هستند که موتورآنها حالت هواکش دارد. این نوع هودها غالبا صدای زیادی تولید کرده و به نسبت مدل های امروزی کارایی کمتری دارند. ولی با توجه به قیمت مناسب و هزینه نگهداری کم، تنوع رنگ و مدل در این نوع محصولات زیاد بوده و هر نوع سلیقه ای را در بر می‌گیرند.</p><p>از انواع این هودها به مدل B1260- B1290 شرکت میکس ترکیه می توان اشاره کرد که با توجه به اینکه در دو سایز 60 و 90 سانتیمتری به بازار عرضه می شود، می تواند نیاز بخش وسیعی از مشتریانی که ساده پسند بوده و به دنبال هودی با قیمت و کارائی مناسب هستند را برآورده سازد. محصول از جنس استیل مقاوم به زنگ زدگی بوده، عرض آن 50 و ارتفاع کلی  آن 15 سانتیمتر است و فضای کمی را در هنگام نصب به خود اختصاص می دهد.   </p><p>این مدل زیرکابینتی دارای دو موتور3 سرعته با پروانه ای پلاستیکی و مقاوم به حرارت بوده که موجب مکشی معادل 500 مترمکعب بر ساعت می شود. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود را می توانید توسط صفحه کلید فشاری تعبیه شده در زیر صفحه هود تنظیم کنید.</p><p>  قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است(اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 یا 15 سانتی متر مربع و خروجی منازل 10 یا  12 سانتیمتر مربع است). اختلاف فضای این خروجی ها موجب  افزایش صدا و کاهش طول عمر هود می شود. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 تهیه کنید. با توجه به موارد ذکر شده ميزان صدای ايجاد شده 48 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت در آشپزخانه و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط اطراف خواهد شد.</p><p>روشنایی مورد نیز در بالای اجاق گاز توسط 2 چراغ روشنایی هالوژنی فراهم می شود. این چراغها عمر طولانی داشته و با  صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده تا با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید.  </p><p>تمامی هودها دارای فیلتری متالیک هستند که مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می‌شود را جذب می‌کنند. فیلتراین هودها از جنس آلومنیوم با کیفیت عالی ست که قابلیت شستشو و تعویض را داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه هود، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. دقت کنید که فیلتر زغالی تنها از قابلیت تعویض برخوردارست.  </p><p>شرکت ترکیه ای میکس محصول حاضر را با ضمانت نامه ای دو ساله و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده  تا شما با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت این شرکت خریداری کنید. همچنین جهت اطلاع از طریقه نصب و استفاده از آن می توانید دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است را مطالعه نمایید. </p>
  • هود آشپزخانه میکس زیرکابینتی مدل B1260- B1290 استیل

هود آشپزخانه میکس زیرکابینتی مدل B1260- B1290 استیل

سایزبندی کالا: 60 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

هود میکس زیرکابینتی مدل B1260- B1290

هودهای  زیر کابینتی  از قدیمی ترین و ساده ترین انواع هودهای آشپزخانه ای هستند که موتورآنها حالت هواکش دارد. این نوع هودها غالبا صدای زیادی تولید کرده و به نسبت مدل های امروزی کارایی کمتری دارند. ولی با توجه به قیمت مناسب و هزینه نگهداری کم، تنوع رنگ و مدل در این نوع محصولات زیاد بوده و هر نوع سلیقه ای را در بر می‌گیرند.

از انواع این هودها به مدل B1260- B1290 شرکت میکس ترکیه می توان اشاره کرد که با توجه به اینکه در دو سایز 60 و 90 سانتیمتری به بازار عرضه می شود، می تواند نیاز بخش وسیعی از مشتریانی که ساده پسند بوده و به دنبال هودی با قیمت و کارائی مناسب هستند را برآورده سازد. محصول از جنس استیل مقاوم به زنگ زدگی بوده، عرض آن 50 و ارتفاع کلی  آن 15 سانتیمتر است و فضای کمی را در هنگام نصب به خود اختصاص می دهد.   

این مدل زیرکابینتی دارای دو موتور3 سرعته با پروانه ای پلاستیکی و مقاوم به حرارت بوده که موجب مکشی معادل 500 مترمکعب بر ساعت می شود. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود را می توانید توسط صفحه کلید فشاری تعبیه شده در زیر صفحه هود تنظیم کنید.

  قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است(اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 یا 15 سانتی متر مربع و خروجی منازل 10 یا  12 سانتیمتر مربع است). اختلاف فضای این خروجی ها موجب  افزایش صدا و کاهش طول عمر هود می شود. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 تهیه کنید. با توجه به موارد ذکر شده ميزان صدای ايجاد شده 48 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت در آشپزخانه و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط اطراف خواهد شد.

روشنایی مورد نیز در بالای اجاق گاز توسط 2 چراغ روشنایی هالوژنی فراهم می شود. این چراغها عمر طولانی داشته و با  صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده تا با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید.  

تمامی هودها دارای فیلتری متالیک هستند که مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می‌شود را جذب می‌کنند. فیلتراین هودها از جنس آلومنیوم با کیفیت عالی ست که قابلیت شستشو و تعویض را داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه هود، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. دقت کنید که فیلتر زغالی تنها از قابلیت تعویض برخوردارست.  

شرکت ترکیه ای میکس محصول حاضر را با ضمانت نامه ای دو ساله و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده  تا شما با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت این شرکت خریداری کنید. همچنین جهت اطلاع از طریقه نصب و استفاده از آن می توانید دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است را مطالعه نمایید. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B1260- B1290
نوع هود زیر کابینتی
نقاط قوت اشغال فضای کم، تنوع سایز
نقاط ضعف طراحی ساده
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 500 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 2 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور 48 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود (50*60)(50*90) سانتیمترمربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.سایزبندی هود میکس زیرکابینتی مدلB1260- B1290

مزایا و معایب:

  • اشغال فضای کم در آشپزخانه
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • تنوع سایزبندی
  • موتور پر قدرت


سوالات و نظرات

comment
نوروز ندائی

باسلام وعرض خسته نباشید من یه هود زیر کابینتی می خوام که اندازه آن 60در90 باشه از برند کن یا بیمکث باشه .لطفا"قیمتش را اعلام فرمائیددرصورت امکان تصویرش را اکه به ایمیل زیر ارسال فرمائید ورنگش ترجیحا"سفید باشه .

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام می‌توانید در این صفحه (هود زیر کابینتی) مدل مورد نظر خود را بیابید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه