هود آشپزخانه میکس شومینه ای مدل B3260- B3290 استیل
7001500 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس شومینه ای مدل B3260- B3290</h4><p>هودهای شومینه ای که تقریبا مشابه نمونه های زیرکابینتی هستند و تنها ابعاد آنها بلندتر و بزرگتر است اغلب از جنس فلزاتی هستند که نسبت به گرما مقاوم  بوده و به راحتی تمیز می شوند. اگر در حال جستجو برای انتخاب یک هود شومینه ای هستید، در این بخش می توانید اطلاعاتی در مورد یکی از محصولات شرکت میکس کسب کنید.   </p><p>از مزایای مدلهای شومینه ای می توان به نوع موتور و قدرت مکش توسعه یافته، کاهش صدا، تنوع در طراحی بدنه و ... آنها اشاره کرد. مدلB3260- B3290 همانند سایر نمونه های شومینه ای به شکل قیف برعکس بوده و طراحی آن به صورتی است که صفحه مستطیلی پایین هود که دارای دو طول مختلف 90 و 60 سانتیمتر است کاملا فلت و تخت بوده و با پایه ای مکعب مستطیل شکل به طول 65.5 سانتیمتر در دیوار نصب می شود. جنس آن کاملا از استیل مقاوم است و فلزی بودن این هود موجب سهولت نظافت آن می شود.</p><p>روشنایی مورد نیز در بالای اجاق گاز توسط 2 چراغ روشنایی هالوژنی فراهم می شود. این چراغها عمر طولانی داشته و با  صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده و به شما کمک می کنند تا با تسلط بیشتری فضای اطراف زیر هود را مشاهده کنید. </p><p> این هود شومینه ای دارای یک موتور5 سرعته است و جزء هودهای با تعداد دُور بالا به شمار می آید. عملکرد موتور موجب مکش مناسبی  در حدود  800 مترمکعب بر ساعت شده که این مکش می تواند هوای آشپزخانه را همواره پاکیزه و مطبوع نگه دارد. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلید لمسی تعبیه شده در روی صفحه هود قابل تنظیم است. جهت سهولت امر، این تنظیمات را می توانید با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور هم انجام دهید.  </p><p>قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. دقت کنید در هنگام خرید برای تطابق این خروجی با خروجی آشپزخانه تبدیل 15 به 12 سانتیمتر مربع را نیز تهیه کنید(اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 یا 15 سانتی متر مربع و خروجی منازل ایرانی 10 یا  12 سانتیمتر مربع است). عدم رعایت این نکته افزایش صدای اضافی و کاهش طول عمر هود را در پی دارد. ميزان صدای ایجاد شده توسط هود 63 دسی بل است و نشان می دهد که با دقت در انتخاب می توانید به راحتی آرامش و امنیت را به اعضای خانواده خود هدیه دهید. </p><p>تمامی هودها دارای فیلتری فلزی هستند که مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می‌شود را جذب می‌کنند. فیلتر مدلهای B3260- B3290 <!--EndFragment-->از نوع آلومنیوم و با کیفیت عالی بوده که قابلیت شستشو و تعویض را داراست. از امکانات ویژه هود، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. عملکرد مناسب دو فیلتر، کارائی بهتر موتور را به همراه دارد.  </p><p>یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. حسگر دو چراغ داشته و در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به شما هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایید. </p><p>این شرکت ترکیه ای محصولات خود را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند تا مشتریان با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت این شرکت خریداری کنند. طریقه نصب و استفاده از آن را  می توانید از دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است، مطالعه نمایید. </p>
  • هود آشپزخانه میکس شومینه ای مدل  B3260- B3290 استیل

هود آشپزخانه میکس شومینه ای مدل B3260- B3290 استیل

سایزبندی کالا: 60 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

هود میکس شومینه ای مدل B3260- B3290

هودهای شومینه ای که تقریبا مشابه نمونه های زیرکابینتی هستند و تنها ابعاد آنها بلندتر و بزرگتر است اغلب از جنس فلزاتی هستند که نسبت به گرما مقاوم  بوده و به راحتی تمیز می شوند. اگر در حال جستجو برای انتخاب یک هود شومینه ای هستید، در این بخش می توانید اطلاعاتی در مورد یکی از محصولات شرکت میکس کسب کنید.   

از مزایای مدلهای شومینه ای می توان به نوع موتور و قدرت مکش توسعه یافته، کاهش صدا، تنوع در طراحی بدنه و ... آنها اشاره کرد. مدلB3260- B3290 همانند سایر نمونه های شومینه ای به شکل قیف برعکس بوده و طراحی آن به صورتی است که صفحه مستطیلی پایین هود که دارای دو طول مختلف 90 و 60 سانتیمتر است کاملا فلت و تخت بوده و با پایه ای مکعب مستطیل شکل به طول 65.5 سانتیمتر در دیوار نصب می شود. جنس آن کاملا از استیل مقاوم است و فلزی بودن این هود موجب سهولت نظافت آن می شود.

روشنایی مورد نیز در بالای اجاق گاز توسط 2 چراغ روشنایی هالوژنی فراهم می شود. این چراغها عمر طولانی داشته و با  صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده و به شما کمک می کنند تا با تسلط بیشتری فضای اطراف زیر هود را مشاهده کنید. 

 این هود شومینه ای دارای یک موتور5 سرعته است و جزء هودهای با تعداد دُور بالا به شمار می آید. عملکرد موتور موجب مکش مناسبی  در حدود  800 مترمکعب بر ساعت شده که این مکش می تواند هوای آشپزخانه را همواره پاکیزه و مطبوع نگه دارد. سرعت دور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلید لمسی تعبیه شده در روی صفحه هود قابل تنظیم است. جهت سهولت امر، این تنظیمات را می توانید با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور هم انجام دهید.  

قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. دقت کنید در هنگام خرید برای تطابق این خروجی با خروجی آشپزخانه تبدیل 15 به 12 سانتیمتر مربع را نیز تهیه کنید(اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 یا 15 سانتی متر مربع و خروجی منازل ایرانی 10 یا  12 سانتیمتر مربع است). عدم رعایت این نکته افزایش صدای اضافی و کاهش طول عمر هود را در پی دارد. ميزان صدای ایجاد شده توسط هود 63 دسی بل است و نشان می دهد که با دقت در انتخاب می توانید به راحتی آرامش و امنیت را به اعضای خانواده خود هدیه دهید. 

تمامی هودها دارای فیلتری فلزی هستند که مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری که وارد کانال هواکش می‌شود را جذب می‌کنند. فیلتر مدلهای B3260- B3290 از نوع آلومنیوم و با کیفیت عالی بوده که قابلیت شستشو و تعویض را داراست. از امکانات ویژه هود، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. عملکرد مناسب دو فیلتر، کارائی بهتر موتور را به همراه دارد.  

یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. حسگر دو چراغ داشته و در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به شما هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایید. 

این شرکت ترکیه ای محصولات خود را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند تا مشتریان با اطمینان خاطر بیشتر از محصولات با کیفیت این شرکت خریداری کنند. طریقه نصب و استفاده از آن را  می توانید از دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است، مطالعه نمایید. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B3260- B3290
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 800 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 63 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود (50*60) و (50*90) سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر و ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود میکس شومینه ای مدل  B3260- B3290

مزایا و معایب:

  • مجهز به تایمر و ریموت کنترل
  • دارای نشانگر اشباع فیلتر
  • موتور پرقدرت و مکش بالا
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی

سوالات و نظرات

comment
حسن صفایی

سلام ۴عددلامپ هالوژنی هودمیکس B3260 میخواستم ساکن شیرازهستم ازکجاتهیه کنم؟باسپاس

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام با خدمات پس از فروش میکس تماس بگیرید یا نمونه مشابه را در فروشگاهای لوازم الکترونیکی بیابید.

مجتبی پورمحمدی

سلام و خسته نباشید هود ما لامپ های هالوژنش سوخته و نمونه خودش رو هم گم کردم. توی بازار: باید بگم چه نوع لامپی رو می‌خوام که به این هود بخوره. مدل هود : میکسB3260

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام دو راه برای شما وجود دارد 1- با خدمات پس از فروش شرکت میکس تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بگیرید. 2- احتمالا در فروشگاه های لوازم الکترونیکی لامپ مشابه را پیدا خواهید کرد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه