هود آشپزخانه میکس شومینه ای مدل ELLA 90 BLACK استیل
9927500 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس شومینه ای مدل ELLA 90 BLACK</h4><p>زیبایی، قدرت مکش، میزان صدا، تناسب فضا با نوع مدل و ... از عوامل تاثیرگذار در هنگام خرید یک هود آشپزخانه ای به شمار می آیند. اگر در حال جستجو برای انتخاب این کالا هستید، می توانید در این بخش مشخصات ظاهری و فنی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود شومینه ای  مدل ELLA 90 را مطالعه نمایید. </p><p>هود ELLA 90 BLACK  محصولی بر گرفته از تکنولوژی روز کارخانه میکس ایتالیاست و با طراحی در نظر گرفته شده برای آن توجه خریداران ساده و زیباپسند را به سوی خود جلب می کند. این هود مکعب مستطیل شکل از جنس استیل و شیشه مشکی است. همانند سایر نمونه های شومینه ای پایه ای نسبتا بلند دارد، نصب آن به صورت دیواری ست و با توجه به طول90 سانتیمتری خود موجب مکش خوبی بالای اجاق گازهایی با این اندازه خواهد شد.</p><p>اندازه خروجی معمول آشپزخانه ها در ایران 10 الی 12 سانتیمتر مربع است. عدم انطباق قطر خروجی دهانه هوا در هود و آشپزخانه موجب افزایش صدا و آلودگی صوتی شده و از سوی دیگر کاهش عمر موتور را در پی دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 نیز تهیه کرد. </p><p>موتور پرقدرت  و بسیار کم صدا از بزرگترین مزایای هود است. این مدل دارای یک موتور با پروانه پلاستیکی است که تنظیم دورهای موتور(موتور این هود دارای 5 سرعت مختلف است) و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلیدی لمسی امکان پذیر است. برای سهولت این امر دستگاه را با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور هم می توان تنظیم کرد. </p><p>وجود این موتور پر قدرت موجب مكشی معادل800 مترمكعب بر ساعت شده که این قدرت مکش می تواند به خوبی فضای داخلی خانه و آَشپزخانه شما را مطبوع نگه دارد. همچنین میزان صدای ایجاد شده در حدود  55 دسی بل است که این امر امنیت و آسودگی خاطر شما را در هنگام فعالیت در آشپزخانه به همراه دارد.</p><p>فیلتر آن از نوع آلومینیوم و چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی ست که قابل شستشو و تعویض است. از امکانات ویژه هود، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. فیلترهای متالیک طول عمر زیادی دارند و در صورتی که همراه با فیلتر زغالی استفاده شوند می‌توانند بسیار کاربردی باشند. </p><p>روشنایی تمامی هودها توسط لامپهای هالوژنی ،LED و ...  تامین می شود. روشنایی این هود توسط 2 عدد لامپ LED كم مصرف فراهم شده تا به شما کمک کنند که تسلط بیشتری بر فضای بالایی اجاق گاز داشته باشید. </p><p>از دیگر امکانات هود می توان به زمان سنج(با نصب تایمر در هنگام فعالیت در آشپزخانه زمان در اختیار شماست) و حسگر اشباع چربی در آن اشاره کرد. دو چراغ حسگر در زمانی که فیلترهای هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر را تعویض نمایند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی از چربی روشن می شوند). </p><p>این هود ایتالیایی دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است و تعهدات این شرکت موجب می شوند که شما پس از خريد احساس آرامش كامل كنيد. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. </p>
  • هود آشپزخانه میکس شومینه ای مدل ELLA 90 BLACK  استیل

هود آشپزخانه میکس شومینه ای مدل ELLA 90 BLACK استیل

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: 10 سال
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس شومینه ای مدل ELLA 90 BLACK

زیبایی، قدرت مکش، میزان صدا، تناسب فضا با نوع مدل و ... از عوامل تاثیرگذار در هنگام خرید یک هود آشپزخانه ای به شمار می آیند. اگر در حال جستجو برای انتخاب این کالا هستید، می توانید در این بخش مشخصات ظاهری و فنی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود شومینه ای  مدل ELLA 90 را مطالعه نمایید. 

هود ELLA 90 BLACK  محصولی بر گرفته از تکنولوژی روز کارخانه میکس ایتالیاست و با طراحی در نظر گرفته شده برای آن توجه خریداران ساده و زیباپسند را به سوی خود جلب می کند. این هود مکعب مستطیل شکل از جنس استیل و شیشه مشکی است. همانند سایر نمونه های شومینه ای پایه ای نسبتا بلند دارد، نصب آن به صورت دیواری ست و با توجه به طول90 سانتیمتری خود موجب مکش خوبی بالای اجاق گازهایی با این اندازه خواهد شد.

اندازه خروجی معمول آشپزخانه ها در ایران 10 الی 12 سانتیمتر مربع است. عدم انطباق قطر خروجی دهانه هوا در هود و آشپزخانه موجب افزایش صدا و آلودگی صوتی شده و از سوی دیگر کاهش عمر موتور را در پی دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 نیز تهیه کرد. 

موتور پرقدرت  و بسیار کم صدا از بزرگترین مزایای هود است. این مدل دارای یک موتور با پروانه پلاستیکی است که تنظیم دورهای موتور(موتور این هود دارای 5 سرعت مختلف است) و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلیدی لمسی امکان پذیر است. برای سهولت این امر دستگاه را با استفاده از ریموت کنترل و از راه دور هم می توان تنظیم کرد. 

وجود این موتور پر قدرت موجب مكشی معادل800 مترمكعب بر ساعت شده که این قدرت مکش می تواند به خوبی فضای داخلی خانه و آَشپزخانه شما را مطبوع نگه دارد. همچنین میزان صدای ایجاد شده در حدود  55 دسی بل است که این امر امنیت و آسودگی خاطر شما را در هنگام فعالیت در آشپزخانه به همراه دارد.

فیلتر آن از نوع آلومینیوم و چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی ست که قابل شستشو و تعویض است. از امکانات ویژه هود، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. فیلترهای متالیک طول عمر زیادی دارند و در صورتی که همراه با فیلتر زغالی استفاده شوند می‌توانند بسیار کاربردی باشند. 

روشنایی تمامی هودها توسط لامپهای هالوژنی ،LED و ...  تامین می شود. روشنایی این هود توسط 2 عدد لامپ LED كم مصرف فراهم شده تا به شما کمک کنند که تسلط بیشتری بر فضای بالایی اجاق گاز داشته باشید. 

از دیگر امکانات هود می توان به زمان سنج(با نصب تایمر در هنگام فعالیت در آشپزخانه زمان در اختیار شماست) و حسگر اشباع چربی در آن اشاره کرد. دو چراغ حسگر در زمانی که فیلترهای هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر را تعویض نمایند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی از چربی روشن می شوند). 

این هود ایتالیایی دارای ضمانت نامه 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش است و تعهدات این شرکت موجب می شوند که شما پس از خريد احساس آرامش كامل كنيد. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا ELLA 90 BLACK
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور پرقدرت
نقاط ضعف عدم تنوع سایز و رنگ
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 800 مترمکعب برساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 55 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها حسگر اشباع فیلتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هود میکس شومینه ای مدل ELLA 90 BLACK

مزایا و معایب:

  • مجهز به نمایشگر اشباع فیلتر
  • مجهز به تایمر و ریموت کنترل
  • جنس بدنه استیل مقاوم 
  • قدرت مکش بالا

سوالات و نظرات

comment
محمد

اطلاعات کاملی درباره این هود خوندم ، ممنونم میشه بگید برای تمیز کردن روغن و چربی از سطح هود از چه شوینده ای باید استفاده کنیم؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام از اینکه اطلاعات موجود برای شما مفید بود، خوشحالیم. فیلترهای آلومینیومی را پس از خروج می‌توان با آب ولرم و مواد شوینده متوسط شست پیشنهاد می‌کنیم با توجه به میزان مصرف، فیلترها را به صورت هفتگی تمیز کنید. سطح هود را نیز می‌توان با آب و صابون یا مواد شوینده ضعیف پاک کرد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه