هود آشپزخانه میکس مخفی مدل B1160 -B1170 استیل
2310000 موجود
توضیح محصول: <p>خریداران محترم در هنگام تهیه  محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی باید به کارایی و تناسب این محصولات با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کنند. به عنوان مثال در هنگام خرید هود برای آشپزخانه های کوچک گزینه مناسب، هودهای مخفی یا توکار هستند. <span style="color: #2969B0;"><a href="http://www.familakala.com/%D9%87%D9%88%D8%AF%20-%20%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/%D9%87%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C" rel="nofollow" target="_blank">هود کشویی</a></span> و مخفی کاملا زیر کابینت قرار می گیرد و در واقع هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد. هر چند این نوع هود از ساده ترین نوع هودهاست و  از تنوع کمتری نسبت به دیگر مدلها برخوردار است. ولی مزیت این هود این است که در داخل کابینت نصب شده  و فضایی برای هود در آشپزخانه اشغال نمی شود. در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود توکار ایتالیایی خواهیم پرداخت. </p><h2><strong>مشخصات فنی هود توکار خارجی میکس</strong></h2><p>هود میکس مدل مدل B1160 -B1170  یکی  از مدل های توکار یا مخفی است. به طور کلی این گروه از هودها از دید شما مخفی هستند و شما فقط کارایی آنها را حس خواهید کرد. جنس بدنه این هود استیل و مقاوم به زنگ زدگی و به طول 60 و 80 سانتیمتر است که فضای بالای اجاق گاز را به خوبی پر می کند و از پخش شدن بخار و بوی نامطبوع در خانه جلوگیری می کند. قدرت مکش هود معادل 680 مترمکعب بر ساعت است که این مکش می تواند هوای منزلتان را همواره پاکیزه نگه دارد. مدل B1170  دارای موتوری 3 سرعته است که سرعت دور موتور توسط کلید فشاری تعبیه شده در زیر هود قابل تنظیم است. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 12 سانتیمتر مربع است که دقیقا مطابق با خروجی متداول آشپزخانه های ایرانی است(اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 یا 15 سانتی متر مربع و خروجی منازل 10 یا  12 سانتیمتر مربع است). این امر موجب کاهش صدای اضافی و افزایش طول عمر هود می شود. ميزان صدای ايجاد شده توسط  این هود کم و در حدود 55 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد. این هود دارای 2 چراغ روشنایی هالوژنی کم مصرف است که فضای روی اجاق گاز شما را با كمترين اتلاف انرژی روشن می كند.</p><h4><strong>حسگر اشباع فیلتر در انواع هود توکار خارجی</strong></h4><p>یکی از مزایای این محصول دارا بودن حسگر اشباع چربی بروی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. فیلترآلومینیومی هود قابلیت تعویض و همچنین نظافت و شستشو  با دست و ماشین ظرفشویی را دارد. تعویض یا شستشوی فیلتر به عملکرد بهتر موتور کمک شایانی می کند. این مدل همچنین قابلیت نصب<span style="color: #2969B0;"> <a href="http://www.familakala.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B0%D8%BA%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87.html" rel="nofollow" target="_blank">فیلتر زغالی</a></span> دارد که این امر سبب رفع مشکل آشپزخانه هایی می شود که کانال خروجی هوا در آنها تعبیه نشده است. </p><p>محصول حاضر ساخت کشور  ترکیه بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و از 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.  </p>
  • هود آشپزخانه میکس مخفی مدل B1160 -B1170 استیل

هود آشپزخانه میکس مخفی مدل B1160 -B1170 استیل

سایزبندی کالا: 60 و 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: ده سال
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

خریداران محترم در هنگام تهیه  محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی باید به کارایی و تناسب این محصولات با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کنند. به عنوان مثال در هنگام خرید هود برای آشپزخانه های کوچک گزینه مناسب، هودهای مخفی یا توکار هستند. هود کشویی و مخفی کاملا زیر کابینت قرار می گیرد و در واقع هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد. هر چند این نوع هود از ساده ترین نوع هودهاست و  از تنوع کمتری نسبت به دیگر مدلها برخوردار است. ولی مزیت این هود این است که در داخل کابینت نصب شده  و فضایی برای هود در آشپزخانه اشغال نمی شود. در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس یعنی هود توکار ایتالیایی خواهیم پرداخت. 

مشخصات فنی هود توکار خارجی میکس

هود میکس مدل مدل B1160 -B1170  یکی  از مدل های توکار یا مخفی است. به طور کلی این گروه از هودها از دید شما مخفی هستند و شما فقط کارایی آنها را حس خواهید کرد. جنس بدنه این هود استیل و مقاوم به زنگ زدگی و به طول 60 و 80 سانتیمتر است که فضای بالای اجاق گاز را به خوبی پر می کند و از پخش شدن بخار و بوی نامطبوع در خانه جلوگیری می کند. قدرت مکش هود معادل 680 مترمکعب بر ساعت است که این مکش می تواند هوای منزلتان را همواره پاکیزه نگه دارد. مدل B1170  دارای موتوری 3 سرعته است که سرعت دور موتور توسط کلید فشاری تعبیه شده در زیر هود قابل تنظیم است. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 12 سانتیمتر مربع است که دقیقا مطابق با خروجی متداول آشپزخانه های ایرانی است(اندازه خروجی متداول هودهای آشپزخانه 10 یا 15 سانتی متر مربع و خروجی منازل 10 یا  12 سانتیمتر مربع است). این امر موجب کاهش صدای اضافی و افزایش طول عمر هود می شود. ميزان صدای ايجاد شده توسط  این هود کم و در حدود 55 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد. این هود دارای 2 چراغ روشنایی هالوژنی کم مصرف است که فضای روی اجاق گاز شما را با كمترين اتلاف انرژی روشن می كند.

حسگر اشباع فیلتر در انواع هود توکار خارجی

یکی از مزایای این محصول دارا بودن حسگر اشباع چربی بروی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. فیلترآلومینیومی هود قابلیت تعویض و همچنین نظافت و شستشو  با دست و ماشین ظرفشویی را دارد. تعویض یا شستشوی فیلتر به عملکرد بهتر موتور کمک شایانی می کند. این مدل همچنین قابلیت نصب فیلتر زغالی دارد که این امر سبب رفع مشکل آشپزخانه هایی می شود که کانال خروجی هوا در آنها تعبیه نشده است. 

محصول حاضر ساخت کشور  ترکیه بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و از 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B1160 -B1170
نوع هود مخفی
نقاط قوت حسگر اشباع چربی
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 680 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور 55 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 31*80 سانتیمترمربع
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها حسگر اشباع فیلتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

حال که تصمیم گرفتیم یکی از انواع هود آشپزخانه مخفی را خریداری کنیم به اندازه ی کابینت بالای اجاق نیاز داریم. از آنجا که معمولا عرض و ارتفاع کابینت مناسب قرار دادن هود مخفی است، سایز مورد توجه فقط  طول آن خواهد بود. در رابطه با هود مخفی میکس سایز 80 سانت طول کابینت بالای اجاق (یونیت) 80 یا 90 سانتی متر است.

تنها بخش قابل مشاهده ی هود آشپزخانه مخفی میکس صفحه ی مکش آن است که در قسمت پایین کابینت قرار می گیرد. برای نصب ابتدا کف کابینت را با توجه به الگوی برش داده شده در دفترچه ی راهنمای همراه هود آماده می کنیم. صفحه ی کابینت را  برای این هود به صورت مستطیلی با طول 79.53 سانتی متر و عرض 31 سانتی متر برش خواهیم داد.

قدرت موتور هود آشپزخانه مخفی در انتخاب آن عاملی تعیین کننده است. هرچه عدد مکش هود بیشتر باشد قدرت آن نیز بالاتر خواهد بود. این قدرت را در مشخصات فنی با واحدی به نام متر مکعب بر ساعت نمایش می دهند. هود مخفی میکس دارای قدرت مکش 680 متر مکعب دارد که در مقایسه با سایر مدل ها از توان متوسطی برخوردار است. این هود پاسخگوی مکش آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک و متوسط است.

همواره صدای کم انواع هود مخفی را یکی از ویژگی های مهم آن ها عنوان می کنند. این مزیت به دو دلیل ایجاد می شود: 1- مکان قرار گیری موتور هود 2- محل نصب هود. موتور هود مخفی داخل محفظه ای فلزی تعبیه شده است که خود باعث کاهش صدای آن می شود. محل نصب هود نیز داخل کابینت بالای اجاق است که این مورد نیز مانند عایق صوتی عمل می کند. در رابطه با هود میکس میزان صدای تولید شده 55 دسی بل است.

فیلتر زغالی با جذب گرد و خاک موجود در محیط منزل و به خصوص آشپزخانه به مطبوع شدن هوا کمک می کند. امکان نصب این فیلتر بر روی هود آشپزخانه مخفی  میکس مدل B1160-B1170 نیز وجود دارد. در صورتی که در خانه کودک و یا سالمند دارید نصب فیلتر زغالی را به خاطر داشته باشد. برای هود های خارجی بهتر است که فیلتر زغالی را از همان تولید کننده (فیلتر زغالی میکس) تهیه نمایید. همچنین به دلیل از دست دادن خاصیت جذب گرد و خاک پس از مدتی فیلتر نیاز به تعویض خواهد داشت.

سایزبندی هود میکس مخفی مدل B1160 -B1180

مزایا و معایب:

  • اشغال فضای کم
  • فیلتر آلومینیومی قابل شستشو 
  •  موتور پر قدرت
  • حسگر اشباع چربی

سوالات و نظرات

comment
احسان

سلام بهترین هود مخفی چه برندی هست؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

در برند های ایرانی داتیس و بیمکث و در برند های خارجی الیکا بهترین هستند.

محمود

درود برشما. باتوجه به اینکه عمق کابینتهای دیواری معمولا حدود ۲۶ یا ۲۸ سانتیمتر است آیا برای اینکه این هود با عمق ۳۱ سانت از جلو کف بدنه بیرون نزند وهماهنگی بین همه کابینتهای نصب شده بر روی دیوار و کابینت بالای گاز باشد باید عمق کل کابینتها را به ۳۲ سانت تغییر داد؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام معمولا اندازه ی استاندارد کابینت دیواری 30 سانتی متر است. در هود های مخفی خارجی مانند این مدل ابعاد داده شده اندازه ی کابینت است. همانگونه که در تصویر نقد مشاهده می کنید، عمق داخلی هود 28.5 سانتی متر است.

Mohammad Sonbolestan

با سلام امكان استفاده فيلتر ذغالي در اين هود وجود دارد؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله امکان نصب فیلتر زغالی بر روی این مدل از هود وجود دارد. برای هود های خارجی بهتر است که فیلتر زغالی از همان برند خریداری شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه