هود آشپزخانه میکس مورب مدل EQUINOX CHROME مشکی
26730000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس مورب مدل EQUINOX CHROME</h4><p>آیا می دانید در هنگام خرید یک هود آشپزخانه ای باید به چه نکاتی توجه کنید؟</p><p>اگر در حال جستجو برای انتخاب این کالا هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مشخصات ظاهری و فنی یکی از محصولات شرکت میکس یعنی هود مورب EQUINOX را مطالعه نمایید. </p><p>مدل EQUINOX CHROME برگرفته از تکنولوژی روز کارخانه میکس ایتالیاست و طراحی خاص و زیبایی دارد. بدنه آن  به صورت دو دایره  است که در دل یکدیگر قرار گرفته اند. قطر حجم خارجی 80، بخش داخلی 60 و ارتفاع کلی  هود 75 سانتیمتراست. این اندازه متناسب با اجاق گازهایی با این سایز و یا کمی بزرگتر است. نصب این مدل مورب به صورت دیواری شیبدار است و ترکیب رنگ کروم و شیشه سفید نمای چشم نوازی به آن بخشیده است. </p><p>موتور پرتوان، مکش زیاد و صدای کم  در کنار مصرف پایین انرژی از مزایای ویژه این مدل است. این هود پر دُور دارای یک موتور 4 سرعته بوده که موجب مکشی معادل 750 مترمکعب بر ساعت می شود. با این حجم مکش می توانید از پاکیزگی هوای آشپزخانه اطمینان خاطر داشته باشید. تنظیمات خاص هود توسط صفحه کلید مکانیکی تعبیه شده بر روی صفحه اصلی صورت می گیرد(صفحه کلیدهای مکانیکی همانند صفحه کلید و پریزهای معمولی منزل کار می کنند). </p><p>برای کاهش صدا و عمر بیشتر این محصول در هنگام خرید، تبدیل 15 به 12 خروجی را نیز تهیه کنید چون قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است که متفاو ت با خروجی متداول آشپزخانه های ایرانی است با توجه به موارد ذکر شده حداکثر ميزان صدای ايجاد شده  هود45 تا 62 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد.</p><p>تامین روشنایی بالای اجاق گاز توسط 2 لامپ روشنایی هالوژنی صورت می گیرد. این چراغها با عمر طولانی و صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده و موجب می گردند تا شما با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید.</p><p>فیلتر آلومنیومی مدل EQUINOX  چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی ست که قابل شستشو و تعویض است. عملکرد مناسب آن می تواند موجب جذب مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری شود که وارد کانال هواکش می‌شود. از امکانات ویژه این مدل، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. این فیلترها تنها قابلیت تعویض داشته و در صورت همراهی دو فیلتر، موتور از کارائی بهتری برخوردار خواهد بود.  </p><p>یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. دو چراغ حسگر در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی). </p><p>امروزه داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی امری ضروری به نظر می رسد تا با اطمینان خاطر بیشتر محصولی را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. </p>
  • هود آشپزخانه میکس مورب مدل EQUINOX CHROME مشکی

هود آشپزخانه میکس مورب مدل EQUINOX CHROME مشکی

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس مورب مدل EQUINOX CHROME

آیا می دانید در هنگام خرید یک هود آشپزخانه ای باید به چه نکاتی توجه کنید؟

اگر در حال جستجو برای انتخاب این کالا هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مشخصات ظاهری و فنی یکی از محصولات شرکت میکس یعنی هود مورب EQUINOX را مطالعه نمایید. 

مدل EQUINOX CHROME برگرفته از تکنولوژی روز کارخانه میکس ایتالیاست و طراحی خاص و زیبایی دارد. بدنه آن  به صورت دو دایره  است که در دل یکدیگر قرار گرفته اند. قطر حجم خارجی 80، بخش داخلی 60 و ارتفاع کلی  هود 75 سانتیمتراست. این اندازه متناسب با اجاق گازهایی با این سایز و یا کمی بزرگتر است. نصب این مدل مورب به صورت دیواری شیبدار است و ترکیب رنگ کروم و شیشه سفید نمای چشم نوازی به آن بخشیده است. 

موتور پرتوان، مکش زیاد و صدای کم  در کنار مصرف پایین انرژی از مزایای ویژه این مدل است. این هود پر دُور دارای یک موتور 4 سرعته بوده که موجب مکشی معادل 750 مترمکعب بر ساعت می شود. با این حجم مکش می توانید از پاکیزگی هوای آشپزخانه اطمینان خاطر داشته باشید. تنظیمات خاص هود توسط صفحه کلید مکانیکی تعبیه شده بر روی صفحه اصلی صورت می گیرد(صفحه کلیدهای مکانیکی همانند صفحه کلید و پریزهای معمولی منزل کار می کنند). 

برای کاهش صدا و عمر بیشتر این محصول در هنگام خرید، تبدیل 15 به 12 خروجی را نیز تهیه کنید چون قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است که متفاو ت با خروجی متداول آشپزخانه های ایرانی است با توجه به موارد ذکر شده حداکثر ميزان صدای ايجاد شده  هود45 تا 62 دسی بل است كه سبب آرامش بيشتر آشپزخانه شما در هنگام فعاليت و عدم ايجاد آلودگی صوتی در محيط خواهد شد.

تامین روشنایی بالای اجاق گاز توسط 2 لامپ روشنایی هالوژنی صورت می گیرد. این چراغها با عمر طولانی و صرف کمترین انرژی روشنایی مناسبی را در زیر هود ایجاد کرده و موجب می گردند تا شما با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید.

فیلتر آلومنیومی مدل EQUINOX  چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی ست که قابل شستشو و تعویض است. عملکرد مناسب آن می تواند موجب جذب مقدار زیادی از چربی و گرد و غباری شود که وارد کانال هواکش می‌شود. از امکانات ویژه این مدل، نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. این فیلترها تنها قابلیت تعویض داشته و در صورت همراهی دو فیلتر، موتور از کارائی بهتری برخوردار خواهد بود.  

یکی از مزایای این محصول دارا بودن نشانگر اشباع چربی بر روی صفحه کلید است که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. دو چراغ حسگر در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی  هستند فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی). 

امروزه داشتن خدمات پس از فروش برای هر كالایی امری ضروری به نظر می رسد تا با اطمینان خاطر بیشتر محصولی را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. این شرکت ایتالیایی محصول حاضر را با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه کرده است. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا EQUINOX CHROME
نوع هود مورب
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف عدم سایز های متفاوت
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 750 مترمکعب برساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 45-62 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید مکانیکی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 75*80 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود میکس مورب مدل EQUINOX CHROME

مزایا و معایب:

  • مجهز به حسگر اشباع فیلتر
  • موتور پرقدرت و مکش بالا
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • مجهز به تایمر 

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه