هود آشپزخانه میکس مورب مدل FUSION INOX مشکی
25300000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس مورب مدل FUSION INOX</h4><p>شاید شما هم  از جمله خریدارانی هستید که در هنگام تهیه محصولات بزرگ خانگی(هود، سینک، فر و ...) دچار سردرگمی شده و نمی دانید که چه نکاتی رو مد نظر قرار داده تا خریدی مناسب داشته باشید. این امر به دلیل تنوع بالای این کالاها در بازارهای امروزی است. اگر در بین نسل جدید هودها در حال بررسی هستید تا از زیبایی و کارائی آنها در آشپزخانه خود بهره بگیرید ما به شما کمک می کنیم  تا انتخابی شایسته داشته باشید.</p><p>مدل FUSION INOX از محبوب ترین محصولات کارخانه میکس ایتالیاست و با بهره گیری از طراحی خاص، در شمار یکی از زیباترین هودهای مورب قرار دارد. نمای کلی آن مشابه دو طرح بته جقه ای است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و دایره ای به قطر 80 سانتیمتر را تشکیل داده است.  جنس دو  قسمت متفاوت بوده، بخش بزرگتر از شیشه آیینه ای براق و قسمت دیگر که در پایین کار قرار دارد از استیل براق است. همخوانی طرح و جنس، زیبایی خیره کننده و منحصر به فردی به هود بخشیده است. </p><p>اندازه خروجی معمول آشپزخانه ها در ایران 10 الی 12 سانتیمتر مربع است. عدم انطباق قطر خروجی دهانه هوا در هود و آشپزخانه موجب افزایش صدا و آلودگی صوتی شده و از سوی دیگر کاهش عمر موتور را به همراه دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. برای حل این مشکل می توانید از تبدیل مناسب 15 به 12 استفاده کنید.</p><p> از بزرگترین شاخصه های هودهای مورب، موتور پر توان و کم صدای آنهاست. موتور ایتالیایی پر قدرت و البته کم صدا از مزایای هود  FUSION  است. این مدل دارای یک موتور با پروانه ای پلاستیکی و مقاوم به حرارت است که تنظیم دورهای موتور(موتور این هود دارای 4 سرعت مختلف است) و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلیدی فشاری امکان پذیر است.</p><p>وجود این موتور پر قدرت موجب مكشی معادل740 مترمكعب بر ساعت شده که این قدرت مکش می تواند تهویه مطبوعی را در فضای آشپزخانه انجام دهد. میزان صدای ایجاد شده در بازه 48 تا 67 دسی بل است و می توانیم آن را در دسته هودهای نسبتا کم صدا قرار دهیم.</p><p>فیلتر بکار رفته از نوع آلومنیومی ضدزنگ، با دوام و کیفیت عالی است که قابلیت تعویض و شستشو را دارد. از امکانات ویژه هود، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. عملکرد مناسب همزمان فیلترها موجب کارائی بهتر موتور شده و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتورجلوگیری می كنند.</p><p>ویژگی مهم هودهای شرکت میکس نصب حسگر اشباع فیلتر در آنهاست. این نشانگر دارای دو چراغ است که در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی هستند روشن شده و هشدار تعویض فیلتر را می دهند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی از چربی روشن می شوند).</p><p>روشنایی تمامی هودها توسط لامپهایی از نوع هالوژنی، LED و SMD تامین می شود. فضای بالای اجاق و اطراف آن با صرف کمترین انرژی با 2 عدد لامپ هالوژنی روشن شده تا با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید. </p><p>تمام هودهای شرکت میکس ایتالیا دارای ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش هستند تا شما پس از خريد احساس آرامش كامل كنيد. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. </p>
  • هود آشپزخانه میکس  مورب مدل FUSION  INOX مشکی

هود آشپزخانه میکس مورب مدل FUSION INOX مشکی

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس مورب مدل FUSION INOX

شاید شما هم  از جمله خریدارانی هستید که در هنگام تهیه محصولات بزرگ خانگی(هود، سینک، فر و ...) دچار سردرگمی شده و نمی دانید که چه نکاتی رو مد نظر قرار داده تا خریدی مناسب داشته باشید. این امر به دلیل تنوع بالای این کالاها در بازارهای امروزی است. اگر در بین نسل جدید هودها در حال بررسی هستید تا از زیبایی و کارائی آنها در آشپزخانه خود بهره بگیرید ما به شما کمک می کنیم  تا انتخابی شایسته داشته باشید.

مدل FUSION INOX از محبوب ترین محصولات کارخانه میکس ایتالیاست و با بهره گیری از طراحی خاص، در شمار یکی از زیباترین هودهای مورب قرار دارد. نمای کلی آن مشابه دو طرح بته جقه ای است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و دایره ای به قطر 80 سانتیمتر را تشکیل داده است.  جنس دو  قسمت متفاوت بوده، بخش بزرگتر از شیشه آیینه ای براق و قسمت دیگر که در پایین کار قرار دارد از استیل براق است. همخوانی طرح و جنس، زیبایی خیره کننده و منحصر به فردی به هود بخشیده است. 

اندازه خروجی معمول آشپزخانه ها در ایران 10 الی 12 سانتیمتر مربع است. عدم انطباق قطر خروجی دهانه هوا در هود و آشپزخانه موجب افزایش صدا و آلودگی صوتی شده و از سوی دیگر کاهش عمر موتور را به همراه دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است. برای حل این مشکل می توانید از تبدیل مناسب 15 به 12 استفاده کنید.

 از بزرگترین شاخصه های هودهای مورب، موتور پر توان و کم صدای آنهاست. موتور ایتالیایی پر قدرت و البته کم صدا از مزایای هود  FUSION  است. این مدل دارای یک موتور با پروانه ای پلاستیکی و مقاوم به حرارت است که تنظیم دورهای موتور(موتور این هود دارای 4 سرعت مختلف است) و سایر بخشهای هود توسط صفحه کلیدی فشاری امکان پذیر است.

وجود این موتور پر قدرت موجب مكشی معادل740 مترمكعب بر ساعت شده که این قدرت مکش می تواند تهویه مطبوعی را در فضای آشپزخانه انجام دهد. میزان صدای ایجاد شده در بازه 48 تا 67 دسی بل است و می توانیم آن را در دسته هودهای نسبتا کم صدا قرار دهیم.

فیلتر بکار رفته از نوع آلومنیومی ضدزنگ، با دوام و کیفیت عالی است که قابلیت تعویض و شستشو را دارد. از امکانات ویژه هود، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. عملکرد مناسب همزمان فیلترها موجب کارائی بهتر موتور شده و از ورود هر گونه مواد زائد به درون دریچه موتورجلوگیری می كنند.

ویژگی مهم هودهای شرکت میکس نصب حسگر اشباع فیلتر در آنهاست. این نشانگر دارای دو چراغ است که در زمانی که فیلترها دارای حد مشخصی از چربی هستند روشن شده و هشدار تعویض فیلتر را می دهند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی از چربی روشن می شوند).

روشنایی تمامی هودها توسط لامپهایی از نوع هالوژنی، LED و SMD تامین می شود. فضای بالای اجاق و اطراف آن با صرف کمترین انرژی با 2 عدد لامپ هالوژنی روشن شده تا با تسلط بیشتری به آشپزی بپردازید. 

تمام هودهای شرکت میکس ایتالیا دارای ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش هستند تا شما پس از خريد احساس آرامش كامل كنيد. همچنین طریقه نصب و استفاده از این هود در دفترچه راهنمای محصول در بسته بندی شرکت موجود است. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا FUSION INOX
نوع هود مورب
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف عدم سایز های متفاوت
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 740 مترمکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 47-67 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 73*80 سانتیمترمربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

هود مورب میکس مدل FUSION INOX

مزایا و معایب:

  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • حسگر اشباع فیلتر
  • موتور پرقدرت
  • مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه