هود آشپزخانه میکس مورب مدل PLANA مشکی
17380000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس مورب مدل PLANA</h4><p>با پیشرفت تکنولوژی و ورود محصولات خانگی به بازارهای رقابتی، عرصه برای تولید کالاهای روز و مورد نیاز جامعه مهیاتر شده است.  شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه ها در تلاشند تا با طراحی و تولید محصولات جدید گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و در بازارهای داخلی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند. با توجه به ساختارهای امروزی و تغییرات ایجاد شده در دکوراسیون و فضاهای داخلی منزل و واقع شدن آشپزخانه ها در بخش مرکزی منزل استفاده از هود امری اجتناب ناپذیرست.  </p><p>بر اساس فضا و نمای موجود در منازل طراحان صنعتی  توانسته اند نسلی نوین و پیشرفته  از هودها را تولید و به بازار عرضه کنند. هودهای مورب (هود45 درجه یا توربولاین) که  نسلی جدید بعد از هودهای شومینه ای هستند به صورت مورب و یا با زاویه ای در حدود 45 درجه نسبت به صفحه اجاق گاز قرار می گیرند. این گمان وجود دارد که به علت اینکه هود کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی گیرد بخشی از بو و ...  در فضا پخش شود که این امر در هودهایی با موتورهای قوی صدق نکرده و تفاوتی بین مکش در هودهای مورب با فلت وجود ندارد. در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس خواهیم پرداخت. </p><p>هود مورب میکس مدل PLANA، یکی از انواع هودهای مورب بوده که طراحی ساده و در عین حال زیبا و متناسبی با آشپزخانه های مدرن دارد. جنس بدنه هود از استیل و شیشه مشکی، طول آن 80 سانتیمتر و ارتفاعی 45 سانتیمتری دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است در حالی که خروجی متداول آشپزخانه های ایرانی  10 تا 12 سانتیمتر  مربع است. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 تهیه کرد. </p><p>از مزایای هودهای مورب قدرت مکش بالا و کاهش میزان صدا در آنهاست. قدرت مکش هود PLANA   زیاد و معادل 700 مترمکعب بر ساعت است. این مکش می تواند هوای منزلتان را  همواره پاکیزه نگه دارد. میزان صدای هود در محدوده 48 تا 67 دسی بل است. این بازه از صدا آرامش و امنیت خاطر شما را در هنگام فعالیت در آشپزخانه به همراه دارد. هود دارای 2 چراغ روشنایی هالوژنی کم مصرف است که فضای روی اجاق گاز شما را با كمترين اتلاف انرژی روشن می كند. </p><p>مهم ترین ویژگی این هود موتور پرقدرت و کم صدای آن است. موتور از یک پروانه پلاستیکی 4 سرعته تشکیل شده  که سرعت دور موتور توسط کلیدهای فشاری تعبیه شده در صفحه هود قابل تنظیم است. </p><p>این محصول همچنین دارای 2 فیلتر آلومنیومی و زغالی، تایمر و نشانگر اشباع چربی می باشد که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. فیلترآلومینیومی هود قابلیت تعویض و همچنین نظافت و شستشو  با دست و ماشین ظرفشویی را دارد. </p><p>محصول حاضر ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش است که سبب شده شما با آرامش خاطر از محصولات با کیفیت و برگرفته از تکنولوژی روز شرکت میکس خریداری کنید.   </p>
  • هود آشپزخانه میکس مورب مدل PLANA مشکی

هود آشپزخانه میکس مورب مدل PLANA مشکی

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس مورب مدل PLANA

با پیشرفت تکنولوژی و ورود محصولات خانگی به بازارهای رقابتی، عرصه برای تولید کالاهای روز و مورد نیاز جامعه مهیاتر شده است.  شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه ها در تلاشند تا با طراحی و تولید محصولات جدید گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و در بازارهای داخلی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند. با توجه به ساختارهای امروزی و تغییرات ایجاد شده در دکوراسیون و فضاهای داخلی منزل و واقع شدن آشپزخانه ها در بخش مرکزی منزل استفاده از هود امری اجتناب ناپذیرست.  

بر اساس فضا و نمای موجود در منازل طراحان صنعتی  توانسته اند نسلی نوین و پیشرفته  از هودها را تولید و به بازار عرضه کنند. هودهای مورب (هود45 درجه یا توربولاین) که  نسلی جدید بعد از هودهای شومینه ای هستند به صورت مورب و یا با زاویه ای در حدود 45 درجه نسبت به صفحه اجاق گاز قرار می گیرند. این گمان وجود دارد که به علت اینکه هود کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی گیرد بخشی از بو و ...  در فضا پخش شود که این امر در هودهایی با موتورهای قوی صدق نکرده و تفاوتی بین مکش در هودهای مورب با فلت وجود ندارد. در این بخش به معرفی یکی دیگر از محصولات شرکت میکس خواهیم پرداخت. 

هود مورب میکس مدل PLANA، یکی از انواع هودهای مورب بوده که طراحی ساده و در عین حال زیبا و متناسبی با آشپزخانه های مدرن دارد. جنس بدنه هود از استیل و شیشه مشکی، طول آن 80 سانتیمتر و ارتفاعی 45 سانتیمتری دارد. قطر دهانه خروجی هوا در این مدل 15 سانتیمتر مربع است در حالی که خروجی متداول آشپزخانه های ایرانی  10 تا 12 سانتیمتر  مربع است. برای حل این مشکل در هنگام خرید باید یک تبدیل 15 به 12 تهیه کرد. 

از مزایای هودهای مورب قدرت مکش بالا و کاهش میزان صدا در آنهاست. قدرت مکش هود PLANA   زیاد و معادل 700 مترمکعب بر ساعت است. این مکش می تواند هوای منزلتان را  همواره پاکیزه نگه دارد. میزان صدای هود در محدوده 48 تا 67 دسی بل است. این بازه از صدا آرامش و امنیت خاطر شما را در هنگام فعالیت در آشپزخانه به همراه دارد. هود دارای 2 چراغ روشنایی هالوژنی کم مصرف است که فضای روی اجاق گاز شما را با كمترين اتلاف انرژی روشن می كند. 

مهم ترین ویژگی این هود موتور پرقدرت و کم صدای آن است. موتور از یک پروانه پلاستیکی 4 سرعته تشکیل شده  که سرعت دور موتور توسط کلیدهای فشاری تعبیه شده در صفحه هود قابل تنظیم است.

این محصول همچنین دارای 2 فیلتر آلومنیومی و زغالی، تایمر و نشانگر اشباع چربی می باشد که این نشانگرشما را از چربی بیش از حد فیلتر مطلع می کند. فیلترآلومینیومی هود قابلیت تعویض و همچنین نظافت و شستشو  با دست و ماشین ظرفشویی را دارد. 

محصول حاضر ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش است که سبب شده شما با آرامش خاطر از محصولات با کیفیت و برگرفته از تکنولوژی روز شرکت میکس خریداری کنید.   

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا PLANA
نوع هود مورب
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 48-67 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو و فیلتر زغالی
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 80 * 45 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر مربع
سایر قابلیت ها مجهز به تایمر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود میکس مورب مدل Plana

مزایا و معایب:

  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه