هود آشپزخانه میکس مورب مدل Quadra مشکی
21175000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود میکس مورب مدل Quadra</h4><p>اگر به دنبال نسل نویی از هودها هستید تا از زیبایی و کارائی این محصولات در آشپزخانه خود بهره مند شوید ما در این بخش به معرفی و بررسی مشخصات فنی و ظاهری  یکی از انواع این هودها، یعنی میکس مورب Quadra خواهیم پرداخت.</p><p>هود مورب Quadra  حاصل تکنولوژی روز کارخانه جات میکس ایتالیاست و با طراحی ساده و در عین حال زیبای خود مورد توجه خریداران خاص قرار دارد. صفحه هود مستطیل شکل و  تماما از جنس شیشه مشکی بوده، ابعاد آن 80*57 سانتیمتر مربع و به صورت زاویه دار نسبت به دیوار قرار می گیرد. نواری مستطیل شکل از جنس استیل بر روی  بخش میانی شیشه کار شده که جلوه خاصی به آن بخشیده است. </p><p>از مزایای این مدل موتور پر توان و کم صدای آن است. همراهی قدرت موتور و مکش زیاد علی رغم مصرف پایین انرژی مدلهای مورب، آنها را در دسته هودهای پر سرعت قرار داده است. این هود مورب  دارای یک موتور ایتالیایی 4 سرعته با پروانه ای پلاستیکی است  که تعداد دُورهای موتور آن موجب می شود هود مکشی در حدود 740 مترمکعب بر ساعت داشته باشد.</p><p>ميزان صدا در بازه معمول  48 تا 67 دسی بل است و کارکرد آن آرامش را برای شما به همراه دارد. سرعت دُور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود را می  توانید توسط کلیدهای فشاری موجود در پنل کاربری تنظیم کنید.</p><p>لامپهای  هالوژنی این هود به گونه ای تعبیه شده اند که توانایی ایجاد فضای روشن مناسبی را در حین پخت و پز در بالای اجاق گاز و محیط اطراف دارند. </p><p>فیلتر آلومنیومی مدل Quadra چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی است. فیلتر قابلیت شستشو و تعویض داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه که برای این هود مورب در نظر گرفته شده، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. همراهی دو فیلتر کارائی بهتر موتور را در پی دارد. </p><p>از دیگر امکانات هود می توان به تایمر و حسگر اشباع چربی آن اشاره کرد. دو چراغ این نشانگر در زمانی که فیلتر هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی). </p><p>شرکت میکس ایتالیا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تهیه کرده و با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند تا شما با امنیت خاطر بیشتری از محصولات با کیفیت آن خریداری کنید. طریقه نصب و استفاده از هود را  می توانید از دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است، مطالعه نمایید.  </p>
  • هود آشپزخانه میکس مورب مدل Quadra مشکی

هود آشپزخانه میکس مورب مدل Quadra مشکی

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
میکس
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود میکس مورب مدل Quadra

اگر به دنبال نسل نویی از هودها هستید تا از زیبایی و کارائی این محصولات در آشپزخانه خود بهره مند شوید ما در این بخش به معرفی و بررسی مشخصات فنی و ظاهری  یکی از انواع این هودها، یعنی میکس مورب Quadra خواهیم پرداخت.

هود مورب Quadra  حاصل تکنولوژی روز کارخانه جات میکس ایتالیاست و با طراحی ساده و در عین حال زیبای خود مورد توجه خریداران خاص قرار دارد. صفحه هود مستطیل شکل و  تماما از جنس شیشه مشکی بوده، ابعاد آن 80*57 سانتیمتر مربع و به صورت زاویه دار نسبت به دیوار قرار می گیرد. نواری مستطیل شکل از جنس استیل بر روی  بخش میانی شیشه کار شده که جلوه خاصی به آن بخشیده است. 

از مزایای این مدل موتور پر توان و کم صدای آن است. همراهی قدرت موتور و مکش زیاد علی رغم مصرف پایین انرژی مدلهای مورب، آنها را در دسته هودهای پر سرعت قرار داده است. این هود مورب  دارای یک موتور ایتالیایی 4 سرعته با پروانه ای پلاستیکی است  که تعداد دُورهای موتور آن موجب می شود هود مکشی در حدود 740 مترمکعب بر ساعت داشته باشد.

ميزان صدا در بازه معمول  48 تا 67 دسی بل است و کارکرد آن آرامش را برای شما به همراه دارد. سرعت دُور موتور، میزان مکش و سایر بخشهای هود را می  توانید توسط کلیدهای فشاری موجود در پنل کاربری تنظیم کنید.

لامپهای  هالوژنی این هود به گونه ای تعبیه شده اند که توانایی ایجاد فضای روشن مناسبی را در حین پخت و پز در بالای اجاق گاز و محیط اطراف دارند. 

فیلتر آلومنیومی مدل Quadra چند لایه ضد زنگ و با کیفیت بسیار عالی است. فیلتر قابلیت شستشو و تعویض داشته  و از ورود هر گونه مواد زائد به دریچه موتور جلوگیری می كند. از امکانات ویژه که برای این هود مورب در نظر گرفته شده، قابلیت نصب فیلتر زغالی علاوه بر فیلتر آلومنیومی است. همراهی دو فیلتر کارائی بهتر موتور را در پی دارد. 

از دیگر امکانات هود می توان به تایمر و حسگر اشباع چربی آن اشاره کرد. دو چراغ این نشانگر در زمانی که فیلتر هود دارای حد مشخصی از چربی است  فعال شده و به مصرف کنندگان هشدار داده تا فیلتر هود را تعویض نمایند(چراغ F در هنگام اشباع فیلتر آلومنیومی و C فیلتر زغالی). 

شرکت میکس ایتالیا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تهیه کرده و با ضمانت نامه 24 ماهه و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند تا شما با امنیت خاطر بیشتری از محصولات با کیفیت آن خریداری کنید. طریقه نصب و استفاده از هود را  می توانید از دفترچه راهنمای محصول که در بسته بندی شرکت موجود است، مطالعه نمایید.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا Quadra
نوع هود مورب
نقاط قوت حسگر اشباع فیلتر
نقاط ضعف عدم تنوع سایز
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 740 متر مکعب برساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 48-67 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی هالوژنی
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته زغالی
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 80*57 سانتیمتر مربع
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها حسگر اشباع فیلتر
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود میکس مورب مدل Quadra

مزایا و معایب:

  • مجهز به نشانگر اشباع چربی
  • قابلیت نصب فیلتر زغالی
  • موتور پرقدرت
  • مجهز به تایمر

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه