هود آشپزخانه کن شومینه ای مدل 1410 مشکی
4772000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود کن شومینه ای مدل &nbsp;&nbsp;1410 </h4><p>انتخاب رنگ مشکی برای یک کالا باعث جلوه گری سایر لوازم و اشیا اطراف آن می شود. اگر تمایل به نمود کابینت های آشپزخانه خود دارید با انتخاب این رنگ برای لوازم موجود در آن به این هدف خواهید رسید. در این بخش قصد معرفی هود آشپزخانه ای را به شما عزیزان داریم که می تواند همان مدل مورد نظرتان باشد.</p><p>هود شومینه ای مدل 1410 با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود فلت همانگونه که اشاره شد کاملا مشکی است. صفحه کلید لمسی آن بر روی نوار جلویی و در قسمت&nbsp; شیشه ای تعبیه شده وشامل کلیدهای ON&amp;OFF روشن و خاموش دستگاه، UP&amp;DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)،TIMER&nbsp; تنظیم زمان، LIGHT تنظیم روشنایی است.</p><p>روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف SMD تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.</p><p>میزان صدای این هود مدرن در دور کند تقریبا 58 دسی بل و دور تند 63 دسی بل بوده که باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط آشپزخانه می شود.</p><p>از دیگر مشخصات فنی این هود آشپزخانه می توان به موتور پر قدرت و تکنولوژی پیشرفته ی آن با مصرف 140 وات اشاره کرد. که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت یا به عبارتی تعداد دور موتور چهار دور، را داراست. همانگونه که انتظار می رود با وجود چنین موتوری، داشتن مکش بالا امری مسلم بوده و در این هود شومینه ای 700 متر مکب بر ساعت است. همچنین موتور این هود فلت دارای پروانه ی پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز (تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد) است.</p><p>سه فیلترهود 1410 از نوع آلومینیومی بوده و قابلیت شستشو دارد (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آنها را شستشو دهیم) و یا در صورت نیاز تعویض کنیم.</p><p>با خرید این هود فلت می توان از 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره برد.</p><p>کن نخستین کارخانه ی ایرانی در صنعت تولید هود آشپزخانه است که در سال 1362 محصول خود را به بازار عرضه داشت. این شرکت با تداوم در خلاقیت و ارائه ی طرحهایی نوین موفق به جلب رضایت مشتریان خود از ابتدا تا کنون شده است. همچنین جهت رقابت در سطح جهانی اقدام به استفاده از جدیدترین سیستم های مدیریتی و فرآیندهای نوین ساخت و مونتاژ زده است و در این مسیر موفق به کسب گواهینامه های متعددی از جمله مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده است.</p>
  • هود آشپزخانه کن شومینه ای مدل 1410 مشکی

هود آشپزخانه کن شومینه ای مدل 1410 مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کن
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود کن شومینه ای مدل   1410

انتخاب رنگ مشکی برای یک کالا باعث جلوه گری سایر لوازم و اشیا اطراف آن می شود. اگر تمایل به نمود کابینت های آشپزخانه خود دارید با انتخاب این رنگ برای لوازم موجود در آن به این هدف خواهید رسید. در این بخش قصد معرفی هود آشپزخانه ای را به شما عزیزان داریم که می تواند همان مدل مورد نظرتان باشد.

هود شومینه ای مدل 1410 با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود فلت همانگونه که اشاره شد کاملا مشکی است. صفحه کلید لمسی آن بر روی نوار جلویی و در قسمت  شیشه ای تعبیه شده وشامل کلیدهای ON&OFF روشن و خاموش دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)،TIMER  تنظیم زمان، LIGHT تنظیم روشنایی است.

روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف SMD تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.

میزان صدای این هود مدرن در دور کند تقریبا 58 دسی بل و دور تند 63 دسی بل بوده که باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط آشپزخانه می شود.

از دیگر مشخصات فنی این هود آشپزخانه می توان به موتور پر قدرت و تکنولوژی پیشرفته ی آن با مصرف 140 وات اشاره کرد. که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت یا به عبارتی تعداد دور موتور چهار دور، را داراست. همانگونه که انتظار می رود با وجود چنین موتوری، داشتن مکش بالا امری مسلم بوده و در این هود شومینه ای 700 متر مکب بر ساعت است. همچنین موتور این هود فلت دارای پروانه ی پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز (تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد) است.

سه فیلترهود 1410 از نوع آلومینیومی بوده و قابلیت شستشو دارد (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آنها را شستشو دهیم) و یا در صورت نیاز تعویض کنیم.

با خرید این هود فلت می توان از 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره برد.

کن نخستین کارخانه ی ایرانی در صنعت تولید هود آشپزخانه است که در سال 1362 محصول خود را به بازار عرضه داشت. این شرکت با تداوم در خلاقیت و ارائه ی طرحهایی نوین موفق به جلب رضایت مشتریان خود از ابتدا تا کنون شده است. همچنین جهت رقابت در سطح جهانی اقدام به استفاده از جدیدترین سیستم های مدیریتی و فرآیندهای نوین ساخت و مونتاژ زده است و در این مسیر موفق به کسب گواهینامه های متعددی از جمله مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا 1410
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور توربو با تکنولوزی ایتالیا
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 140 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 58-63 دسی بل
نوع پروانه موتور کم صدا با تحمل دمایی تا 155 درجه سانتی گراد
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها موتور توربو با تکنولوزی ایتالیا
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

هود آشپزخانه کن شومینه ای مدل 1410 مشکی


مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 700 متر مکعب بر ساعت
  • اولین تولید کننده و تدوین کننده استاندارد هود در ایران
  • دارنده گواهینامه های CE / ISO 14001 : 2004 / OHSAS 18001 : 2007 / ISO 9001:2008 اتحادیه اروپا

سوالات و نظرات

comment
حسین اسمعیلزاده

سلام چطوری میشه ساعت این هود رو تنظیم کنم. ممنون

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام جهت تظیم ساعت هود لطفا دفترچه ی راهنما را مطالعه کنید.

سارا

سلام. این هود فیلتر ذغالی نصب میشه ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله امکان نصب فیلتر زغالی بر روی این مدل وجود دارد.

zohreh Safari

سلام.ببخشیدقسمتی از لوله خروجی هود بیرون از کاور هودهست وظاهر خوبی نداره ایاکاوربلندتر موجوده که تاسقف باشه ولوله خروجی بیرون نباشه

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام جهت مطرح کردن این موضوع با نمایندگی شرکت کن تماس بگیرید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه