پایه ام دی اف تخم مرغی
9000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">پروسه نصب کابینت و دکوراسیون نیازمند به کارگیری تجهیزات و یراق آلات بسیاری است که هر کدام از آنها کاربری خاص خود را دارند. به طور مثال از انواع<span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#177" rel="nofollow" target="_blank"> دستگیره کابینت و کمد</a></span> بر روی درب کابینت ها استفاده می‌شود یا <span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%BE%DB%8C%DA%86%DB%8C-5-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">پایه پیچی 5 سانت</a></span> به عنوان پایه دکور کاربرد دارد. البته پایه های پیچی تنها نوع از پایه ام دی اف نیستند و انواع دیگری از این محصولات نظیر پایه های ال شکل و پایه تخم مرغی نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرند. در این میان پایه های تخم مرغی خود دارای دو نوع صاف و یو شکل بوده و در سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. این تنوع در ابعاد به گونه ای است که برخی از این محصولات تنها برای ورق های ام دی اف 16 میل مناسب هستند و بعضی دیگر برای ورق های 32 میل به کار می‌روند. این محصولات همچنین دارای رنگ بندی متنوعی است که به مصرف کننده امکان می‌دهد به راحتی کالای انتخابی خود را با رنگ به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه اش هماهنگ سازد. در نهایت گفتنی است پایه ام دی اف تخم مرغی محصولی ایرانی است که با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات فنی و ابعاد پایه ام دی اف تخم مرغی</strong></h2><p style="text-align: justify;"> پایه لترون تخم مرغی ساختاری از جنس پلاستیک داشته و به شکل حرف U طراحی شده است. این محصول متشکل از دو بخش است که بخش نخست آن به عنوان نگهدارنده ورق ام دی اف، شبیه به نیمی از تخم مرغ است که دهانه ای جهت اتصال به چوب در آن ایجاد شده است. بخش دوم که بر سطح زمین قرار می‌گیرد نیز به یک پایه پیچی کوچک شباهت دارد که با اتصال به قسمت تخم مرغی و تنظیم ارتفاع، به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا با پیچاندن آن کابینت خود را رگلاژ یا تراز بندی نماید. در نهایت دو بخش کالا پس از اتصال به هم دارای 60 میلیمتر ارتفاع هستند که پایه کار قابلیت تنظیم ارتفاع تا حدود 8 میلیمتر را دارد. قطر این پایه برابر با 40 میلیمتر است و همانند سایر قسمت های محصول مشکی رنگ است. در نتیجه ابعاد کلی محصول معادل با 60*40 میلیمتر است. پایه تخم مرغی یو شکل مناسب ورق های ام دی اف با قطر 16 میل است و بدون نیاز به هرگونه سوراخ کاری روی کابینت نصب می‌شود. از این رو شیار تعبیه شده در بخش نخست این محصول نیز عرضی برابر با 16 میلیمتر دارد.  </p><h3 style="text-align: justify;"><strong>کاربرد پایه ام دی اف یو شکل</strong></h3><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم از انواع پایه های تخم مرغی برای رگلاژ یونیت استفاده می‌شود. در این میان پایه تخم مرغی یو شکل بیشتر در باکس های یخچالی به کار برده می‌شود که سبب می‌گردد ورق قرار گرفته در دور باکس، در فاصله ای مناسب از سطح زمین قرار گرفته و به هنگام شستشوی آشپزخانه دچار رطوبت نگردد. جالب است بدانید استفاده متداول این پایه در باکس های یخچالی موجب شده است تا پایه های تخم مرغی یو شکل با نام پایه یخچالی نیز شهرت یابند.<br><br></p>
  • پایه ام دی اف تخم مرغی

پایه ام دی اف تخم مرغی

سایزبندی کالا: 40*60 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
9,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

پروسه نصب کابینت و دکوراسیون نیازمند به کارگیری تجهیزات و یراق آلات بسیاری است که هر کدام از آنها کاربری خاص خود را دارند. به طور مثال از انواع دستگیره کابینت و کمد بر روی درب کابینت ها استفاده می‌شود یا پایه پیچی 5 سانت به عنوان پایه دکور کاربرد دارد. البته پایه های پیچی تنها نوع از پایه ام دی اف نیستند و انواع دیگری از این محصولات نظیر پایه های ال شکل و پایه تخم مرغی نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرند. در این میان پایه های تخم مرغی خود دارای دو نوع صاف و یو شکل بوده و در سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. این تنوع در ابعاد به گونه ای است که برخی از این محصولات تنها برای ورق های ام دی اف 16 میل مناسب هستند و بعضی دیگر برای ورق های 32 میل به کار می‌روند. این محصولات همچنین دارای رنگ بندی متنوعی است که به مصرف کننده امکان می‌دهد به راحتی کالای انتخابی خود را با رنگ به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه اش هماهنگ سازد. در نهایت گفتنی است پایه ام دی اف تخم مرغی محصولی ایرانی است که با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی و ابعاد پایه ام دی اف تخم مرغی

پایه لترون تخم مرغی ساختاری از جنس پلاستیک داشته و به شکل حرف U طراحی شده است. این محصول متشکل از دو بخش است که بخش نخست آن به عنوان نگهدارنده ورق ام دی اف، شبیه به نیمی از تخم مرغ است که دهانه ای جهت اتصال به چوب در آن ایجاد شده است. بخش دوم که بر سطح زمین قرار می‌گیرد نیز به یک پایه پیچی کوچک شباهت دارد که با اتصال به قسمت تخم مرغی و تنظیم ارتفاع، به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا با پیچاندن آن کابینت خود را رگلاژ یا تراز بندی نماید. در نهایت دو بخش کالا پس از اتصال به هم دارای 60 میلیمتر ارتفاع هستند که پایه کار قابلیت تنظیم ارتفاع تا حدود 8 میلیمتر را دارد. قطر این پایه برابر با 40 میلیمتر است و همانند سایر قسمت های محصول مشکی رنگ است. در نتیجه ابعاد کلی محصول معادل با 60*40 میلیمتر است. پایه تخم مرغی یو شکل مناسب ورق های ام دی اف با قطر 16 میل است و بدون نیاز به هرگونه سوراخ کاری روی کابینت نصب می‌شود. از این رو شیار تعبیه شده در بخش نخست این محصول نیز عرضی برابر با 16 میلیمتر دارد.  

کاربرد پایه ام دی اف یو شکل

همانطور که گفتیم از انواع پایه های تخم مرغی برای رگلاژ یونیت استفاده می‌شود. در این میان پایه تخم مرغی یو شکل بیشتر در باکس های یخچالی به کار برده می‌شود که سبب می‌گردد ورق قرار گرفته در دور باکس، در فاصله ای مناسب از سطح زمین قرار گرفته و به هنگام شستشوی آشپزخانه دچار رطوبت نگردد. جالب است بدانید استفاده متداول این پایه در باکس های یخچالی موجب شده است تا پایه های تخم مرغی یو شکل با نام پایه یخچالی نیز شهرت یابند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه لترون تخم مرغی
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع پایه لترون
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد پایه 40*60 میلیمتر
جنس پلاستیکی
رنگ مشکی
کاربرد پایه ام دی اف

نقد و بررسی:

پایه لترون تخم مرغی 60 میلیمتر ارتفاع و قطری معادل 40 میلیمتر دارد. این پایه متشکل از دو بخش است که بخش نخست آن با دارا بودن دهانه ای 16 میلیمتری در مرکز خود به عنوان نگه دارنده ورق های 16 میل به کار برده می‌شود. بخش دوم که به پایه های پیچی نیز شباهت دارد، قابلیت تنظیم ارتفاع تا 8 میلیمتر را داشته و پس از اتصال به بخش نخست، جهت رگلاژ کابینت به کار برده می‌شود. این محصول مشکی رنگ است و جنسی از پلاستیک دارد.
راهنمای خرید پایه لترون تخم مرغی در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
Cabinet Lifestyle

سلام پنج سانتی موجوده ؟؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر در بازار  تنها مدل 16 میل و 32 میل تولید می‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه