پایه لترون جهان استیل کروم 16 میل
6000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">پایه های لترون همانند سایر پایه های موجود در بازار در دسته محصولات مرتبط با ام دی اف طبقه بندی می‌شوند. این پایه ها هر چند که به طور ویژه برای ورق های لترون یا همان نیوپان روکش کاغذی یا روکش ملامینه، طراحی و ساخته شده اند اما در صورت نیاز می‌توانند برای محصولات ساخته شده از ام دی اف نیز به کار گرفته شوند. به عبارت دیگر می‌توان گفت لترون محصول درجه دوی ام دی اف است که به جهت قیمت پایینی که دارد در برخی از محصولات به صورت جایگزین مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو محصولات ساخته شده از آن نیز همانند سایر کابینت ها، کمد ها و حتی سرویس های خواب ساخته شده از ام دی اف، جهت تجهیز و تکمیل پروسه نصب به یراق آلاتی چون پایه نیازمند است. جالب است بدانید پایه های لترون در انواع مختلف تخت و یو شکل نظیر <span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%84%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85-32-%D9%85%DB%8C%D9%84.html" rel="nofollow" target="_blank">پایه لترون جهان استیل کروم 32 میل</a></span> به بازار عرضه می‌شوند و کاربری خاص خود را دارند.  به طور مثال از <span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%84%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%AE%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">پایه لترون تخت</a></span> بیشتر به منظور فاصله انداختن بین ورق ام دی اف و سطح زمین استفاده می‌شود اما پایه های یو شکل به مصرف کننده امکان می‌دهند تا ارتفاع مورد نیاز خود را نیز تنظیم نماید. در نهایت گفتنی است پایه ام دی اف جهان استیل محصولی ایرانی است که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات فنی و ابعاد پایه لترون جهان استیل</strong></h2><p style="text-align: justify;">پایه ام دی اف جهان استیل ساختاری از جنس فلز دارد و با رنگ کروم براق آبکاری شده است. این پایه از نمای رو به رو شبیه به حرف U با زوایای قائمه است و از نمای جانبی نیز به یک نیم دایره شباهت دارد. در انتهای محصول سه سوراخ تعبیه شده است که دو سوراخ کوچکتر آن که در دو طرف واقع شده اند برای اتصال پایه با استفاده از میخ مناسب هستند و از سوراخ بزرگتر که در مرکز واقع شده است می‌توان در صورت نیاز برای اتصال به یک پایه پیچی بهره گرفت. ابعاد کلی این محصول برابر با 16*48 میلیمتر است به این معنی که پایه جهان استیل برای ورق های 16 میل مناسب است و طولی معادل 48 میلیمتر دارد. گفتنی است شعاع نیم دایره به کار رفته در بدنه نیز برابر با 35 میلیمتر است</p><h3 style="text-align: justify;"><strong>کاربرد پایه لترون 16 میل</strong></h3><p style="text-align: justify;">همانطور که گفتیم پایه لترون جهان استیل به گونه ای طراحی شده است که شیار قرار گرفته در آن یا همان ساختار یو شکل به کار رفته در محصول، برای ورق های 16 میلیمتری مناسب است. این محصول که به عنوان پایه در محصولات ساخته شده از ام دی اف به کار گرفته می‌شود، می‌تواند با اتصال به یک پایه پیچی ضمن ایجاد فاصله مناسب از سطح زمین، همچون پایه های تخم مرغی به رگلاژ کابینت یا باکس مورد نظر کمک کرده و میزان ارتفاع مورد نظر مصرف کننده را تامین نماید. گفتنی است میزان کوتاهی و بلندی این ارتفاع، به بلندی پیچ تعبیه شده در پایه های پیچی وابسته است. </p>
  • پایه لترون جهان استیل کروم 16 میل

پایه لترون جهان استیل کروم 16 میل

سایزبندی کالا: 16*48 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
جهان استیل
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

پایه های لترون همانند سایر پایه های موجود در بازار در دسته محصولات مرتبط با ام دی اف طبقه بندی می‌شوند. این پایه ها هر چند که به طور ویژه برای ورق های لترون یا همان نیوپان روکش کاغذی یا روکش ملامینه، طراحی و ساخته شده اند اما در صورت نیاز می‌توانند برای محصولات ساخته شده از ام دی اف نیز به کار گرفته شوند. به عبارت دیگر می‌توان گفت لترون محصول درجه دوی ام دی اف است که به جهت قیمت پایینی که دارد در برخی از محصولات به صورت جایگزین مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو محصولات ساخته شده از آن نیز همانند سایر کابینت ها، کمد ها و حتی سرویس های خواب ساخته شده از ام دی اف، جهت تجهیز و تکمیل پروسه نصب به یراق آلاتی چون پایه نیازمند است. جالب است بدانید پایه های لترون در انواع مختلف تخت و یو شکل نظیر پایه لترون جهان استیل کروم 32 میل به بازار عرضه می‌شوند و کاربری خاص خود را دارند.  به طور مثال از پایه لترون تخت بیشتر به منظور فاصله انداختن بین ورق ام دی اف و سطح زمین استفاده می‌شود اما پایه های یو شکل به مصرف کننده امکان می‌دهند تا ارتفاع مورد نیاز خود را نیز تنظیم نماید. در نهایت گفتنی است پایه ام دی اف جهان استیل محصولی ایرانی است که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی و ابعاد پایه لترون جهان استیل

پایه ام دی اف جهان استیل ساختاری از جنس فلز دارد و با رنگ کروم براق آبکاری شده است. این پایه از نمای رو به رو شبیه به حرف U با زوایای قائمه است و از نمای جانبی نیز به یک نیم دایره شباهت دارد. در انتهای محصول سه سوراخ تعبیه شده است که دو سوراخ کوچکتر آن که در دو طرف واقع شده اند برای اتصال پایه با استفاده از میخ مناسب هستند و از سوراخ بزرگتر که در مرکز واقع شده است می‌توان در صورت نیاز برای اتصال به یک پایه پیچی بهره گرفت. ابعاد کلی این محصول برابر با 16*48 میلیمتر است به این معنی که پایه جهان استیل برای ورق های 16 میل مناسب است و طولی معادل 48 میلیمتر دارد. گفتنی است شعاع نیم دایره به کار رفته در بدنه نیز برابر با 35 میلیمتر است

کاربرد پایه لترون 16 میل

همانطور که گفتیم پایه لترون جهان استیل به گونه ای طراحی شده است که شیار قرار گرفته در آن یا همان ساختار یو شکل به کار رفته در محصول، برای ورق های 16 میلیمتری مناسب است. این محصول که به عنوان پایه در محصولات ساخته شده از ام دی اف به کار گرفته می‌شود، می‌تواند با اتصال به یک پایه پیچی ضمن ایجاد فاصله مناسب از سطح زمین، همچون پایه های تخم مرغی به رگلاژ کابینت یا باکس مورد نظر کمک کرده و میزان ارتفاع مورد نظر مصرف کننده را تامین نماید. گفتنی است میزان کوتاهی و بلندی این ارتفاع، به بلندی پیچ تعبیه شده در پایه های پیچی وابسته است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه لترون جهان استیل کروم 16 میل
شرکت سازنده جهان استیل
ساخت ایران
نوع پایه لترون
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد پایه 48*16 میلیمتر
جنس فلزی
رنگ کروم براق
کاربرد پایه ام دی اف

نقد و بررسی:

پایه لترون جهان استیل ساختاری به شکل یک نیم دایره دارد و از فلز ساخته شده است. شعاع نیم دایره به کار رفته در بدنه این محصول برابر با 35 میلیمتر و طول آن معادل 48 میلیمتر است. این نوع پایه مجهز به شیاری با عرض 16 میلیمتر است و برای ورق هایی با همین اندازه مناسب است.
راهنمای خریدپایه لترون جهان استیل کروم 16 میل در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
پیمان الفزاده

سلام بارون روکش سفید. چنده؟ قبمتش؟؟؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام متاسفانه رنگ سفید این پایه موجود نیست.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه