پایه میز سه آ مدل LT سایز 90 سانت آبکاری
420000 موجود
توضیح محصول: <p>برای راه انداختن یک کافی شاپ شیک و مدرن نیاز به میزهایی دارید که پایه های بلند و مرتفع داشته باشد. پایه میز سه آ 90 سانت یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیز میزهای کافی شاپ، ناهارخوری، آشپزخانه و ... است.</p><h2>پایه میز LT مدل 90 سانت آبکاری مناسب چه مکان‌هایی است؟</h2><p>در میان <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4" rel="nofollow" target="_blank">انواع یراق آلات </a>کابینت و کمد، پایه میز سه آ سایز90 سانت با جنس فلز آبکاری شده، مناسب فضاهای خشکی است که در معرض رطوبت و زنگ زدگی نباشد. این محصول عایق رطوبت نیست و اگر نیاز به یراقی ضد زنگ داشتید، بهتر است از پایه میز سه آ  استیل 90 سانت استفاده کنید.</p><p>اگر خواستید از این محصول به عنوان پایه میز آشپزخانه استفاده کنید، بهتر است حداقل چهار تا شش پایه را زیر میز قرار دهید. یکی از مزیت های این محصول ایرانی قابلیت تنظیم ارتفاع است به طوری که اگر نیاز به کاهش ارتفاع داشتید، دو گزینه پیش رویتان قرار دارد.</p><p>-گزینه اول، می­‌توانید از خاصیت رگلاژ بخش پایینی و ضربه گیر محصول استفاده کنید و ارتفاع میز را تا 5  سانتی متر افزایش یا کاهش دهید.</p><p>-گزینه دوم، بریدن بخش استوانه ­ای پایه میز با دستگاه فرز راهکار بعدی است. برای این کار باید بخش پلاستیکی انتهای استوانه را خارج کنید و پایه میز را از همین محل برش دهید تا به ارتفاع دلخواه برسد. </p><p>ذکر این نکته ضروری است که اگر قصد کوتاه کردن پایه بیشتر از 5 سانتی متر را داشتید، استفاده از پایه میز سه آ سایز 80 سانتی متر، راه حل بهتری است.</p><h2>بخش های اصلی پایه میز 90 سانت</h2><p>بخش اصلی <a href="https://familakala.com/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B2" rel="nofollow" target="_blank">انواع پایه میز</a> از جمله مدل LT  استوانه فلزی است. این بخش از محصول ارتفاع 90 سانتی متری دارد. بخش دیگر قسمت پلاستیکی انتهای پایه است، که قابلیت باز و بسته شدن دارد. از مزیت های دیگر این بخش، جلوگیری از اصطکاک و سرخوردن میز بر روی سطح صاف و صیقلی سرامیک است.</p><p>بخش دیگر پایه میز 90 سانت، ورق مثلث شکلی است که نقش اتصال دهنده را دارد. سوراخ هایی که در هر گوشه از این ورق تعبیه شده، برای اتصال پایه به پشت به میز است. فراموش نکنید ابتدا این ورق را به پایه متصل کنید. سپس به صفحه میز پیچ کنید. دقت داشته باشید سوراخی که برای اتصال به پایه در نظر گرفته شده از بقیه  بزرگ­­تر است.</p>
  • پایه میز سه آ مدل LT سایز 90 سانت آبکاری

پایه میز سه آ مدل LT سایز 90 سانت آبکاری

یکی از بخش های اساسی هر میز که نقش مهمی در استحکام، مقاومت و زیبایی آن دارد، پایه های آن است. انواع پایه های میز سه آ با ارتفاع های مختلف، مناسب نصب به صفحات چوبی و ام دی اف رویه میز است.

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
420,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
سه آ
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برای راه انداختن یک کافی شاپ شیک و مدرن نیاز به میزهایی دارید که پایه های بلند و مرتفع داشته باشد. پایه میز سه آ 90 سانت یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیز میزهای کافی شاپ، ناهارخوری، آشپزخانه و ... است.

پایه میز LT مدل 90 سانت آبکاری مناسب چه مکان‌هایی است؟

در میان انواع یراق آلات کابینت و کمد، پایه میز سه آ سایز90 سانت با جنس فلز آبکاری شده، مناسب فضاهای خشکی است که در معرض رطوبت و زنگ زدگی نباشد. این محصول عایق رطوبت نیست و اگر نیاز به یراقی ضد زنگ داشتید، بهتر است از پایه میز سه آ  استیل 90 سانت استفاده کنید.

اگر خواستید از این محصول به عنوان پایه میز آشپزخانه استفاده کنید، بهتر است حداقل چهار تا شش پایه را زیر میز قرار دهید. یکی از مزیت های این محصول ایرانی قابلیت تنظیم ارتفاع است به طوری که اگر نیاز به کاهش ارتفاع داشتید، دو گزینه پیش رویتان قرار دارد.

-گزینه اول، می­‌توانید از خاصیت رگلاژ بخش پایینی و ضربه گیر محصول استفاده کنید و ارتفاع میز را تا 5  سانتی متر افزایش یا کاهش دهید.

-گزینه دوم، بریدن بخش استوانه ­ای پایه میز با دستگاه فرز راهکار بعدی است. برای این کار باید بخش پلاستیکی انتهای استوانه را خارج کنید و پایه میز را از همین محل برش دهید تا به ارتفاع دلخواه برسد.

ذکر این نکته ضروری است که اگر قصد کوتاه کردن پایه بیشتر از 5 سانتی متر را داشتید، استفاده از پایه میز سه آ سایز 80 سانتی متر، راه حل بهتری است.

بخش های اصلی پایه میز 90 سانت

بخش اصلی انواع پایه میز از جمله مدل LT  استوانه فلزی است. این بخش از محصول ارتفاع 90 سانتی متری دارد. بخش دیگر قسمت پلاستیکی انتهای پایه است، که قابلیت باز و بسته شدن دارد. از مزیت های دیگر این بخش، جلوگیری از اصطکاک و سرخوردن میز بر روی سطح صاف و صیقلی سرامیک است.

بخش دیگر پایه میز 90 سانت، ورق مثلث شکلی است که نقش اتصال دهنده را دارد. سوراخ هایی که در هر گوشه از این ورق تعبیه شده، برای اتصال پایه به پشت به میز است. فراموش نکنید ابتدا این ورق را به پایه متصل کنید. سپس به صفحه میز پیچ کنید. دقت داشته باشید سوراخی که برای اتصال به پایه در نظر گرفته شده از بقیه  بزرگ­­تر است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه میز سه آ مدل LT سایز 90 سانت
شرکت سازنده سه آ
ساخت ایران
نوع پایه فلزی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد پایه 90 سانتیمتر
جنس آهنی
رنگ کروم براق
کاربرد پایه میز

نقد و بررسی:

همانگونه که مشاهده می فرمایید در تصویر زیر ابعاد دقیق پایه در دنیای واقعی نشان داده است. این اندازه ها به صاحبان مشاغل مرتبط کمک میکند تا با توجه به نوع کاربری مورد نیاز سایز مناسب را انتخاب نمایند.Image title




مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
علی رضایی

با سلام می خواستم بدانم این پایه قابل کوتا شدن تا 63 سانت را دارد یا خیر ؟ ارتفاع لازم برای من 64 سانتی متر است با حداکثر یک سانت ریگلاژ

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

بله سایز 70 سانتیمتری آن قابلیت کوتاه شدن دارد.

مهری احمدی

سلام وقت بخیر این پایه برای میز ناهارخوری بیضی 6 نفره قابل استفاده است ؟ و به چه شکل به میز وصل میشود؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

بله برای میز ناهار خوری بیضی شکل قابل استفاده می باشد و چون این پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند به راحتی می توانید ارتفاع میزتان را تنظیم کنید.این پایه ها به وسیله پیچ به میز شما متصل می شوند.

ص.ک

سلام چجوری به شیشه وصل میشن

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام ابتدا 4 پایه و 4 عدد فلنج تهیه کرده، سپس درپوش بالایی پایه ها را باز کرده و فلنج را به آن پیچ کنید. در این مرحله شیشه باید توسط شیشه بر UV شده و به پایه چسبانده شود.

م م شریفیان

سلام بک ام دی اف زخیم رویه کابینت دارم ایا باخربد چهارتاپایه میتونم یک میز کنار اسپزخانه بسازم یا تحمل وزن کمی دارد و‌تعداد بیشتری لازم میشود؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله امکان قرار دادن این صفحه وجود دارد.

فرهاد باستانی

سلام پایه های ۹۰ سانتی که دارای قیمت متفاوت ۹۰ تومن و ۵۵ تومن هستند ،چه فرقی دارند؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام  پایه 90 سانت استیل گرانتر از 90 سانت آبکاری است. این تفاوت قیمت مربوط به جنس کالاها و کیفیت آن‌ها است.

Mrad

قیمت ۴ عدد ان ۷۷ هزار تومان هست یا نه. ممنون

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام قیمت موجود برای یک عدد پایه است.

حسین فرهادزاده

سلام روزتون بخیر من واسه میز ناهارخوری ارتفاع ٧٠ و ٨٠ سانت نیاز داره آیا موجود هستش

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله موجود است لطفا به این صفحات مراجعه کنید. پایه میز سه آ سایز 70 سانت و پایه میز سه آ سایز 80 سانت

رامان طوفانی

سلام من پایه میز تا شو می خوام موجود هست

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر در حال حاضر موجود نیست.

خانم ذوالفقاری

سلام من یک شیشه ضخیم دارم که برای میز جلوی مبلی مناسبه ولی سوراخی برای پایه نداره آیا ممکنه با خرید این پایه ها بشه به صورت میز از این شیشه استفاده کنم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله امکان استفاده از شیشه وجود دارد. برای این کار ابتدا 4 پایه و 4 عدد فلنج تهیه کرده سپس درپوش بالایی پایه ها را باز کرده و فلنج را به آن پیچ کنید. در این مرحله شیشه باید توسط شیشه بر UV شده و به پایه چسبانده شود.

خانم ذوالفقاری

برای شیشه بخوام پایه بخرم آیا باید شیشه سوراخ داشته باشد؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله امکان قرار دادن شیشه وجود دارد. لطفا ابتدا 4 پایه و 4 عدد فلنج تهیه کرده، سپس درپوش بالایی پایه ها را باز کرده و فلنج را به آن پیچ کنید. در این مرحله شیشه باید توسط شیشه بر UV شده و به پایه چسبانده شود.

نیما حبیبی

سلام و درود پایه ها تکی هستن یا چهارتا با هم. آیا قابل ریگلاژ هستن. ممنون

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این پایه ها به صورت تکی به فروش می‌رسند. بله قابلیت رگلاژ تا 4 سانت را دارند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه