پایه و در پوش روی اپن بهینه 92303
98600 موجود
توضیح محصول: <h4>پایه و در پوش روی اپن بهینه  </h4><p style="text-align: justify;">سبد های آویز مانند جا گیلاس، جا بطری و جا میوه ای امروزه از سری تجهیزاتی هستند که برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه در فاصله ی بین اپن و سقف بالای آن قرار داده می شوند. این سبد ها به وسیله ی لوله ی نگهدارنده نگه داشته می شوند و با هزینه ای اندک، تاثیر چشمگیر بر نمای آشپزخانه خواهند گذاشت. پایه و در پوش روی اپن بهینه از سری قطعاتی است که هنگام نصب لوله و سبد ها به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. این پایه و درپوش ها بر روی محل پیچ ها در ابتدا و انتهای لوله قرار داده می شوند و از روئیت جای پیچ هنگام نصب و استفاده جلوگیری می کند. هر پایه به وسیله ی پیچ و مهره به لوله متصل می شود. جنس این قطعات با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که مقاومتی نسبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی به آن ها داده است. همچنین این پوشش، نمایی استیل رنگ به آن ها داده که هنگام نصب هماهنگی کاملی با لوله ی نگهدارنده و سبد ها پیدا خواهد کرد. پایه ها که زیر سبد ها قرار داده می شوند، سبب چفت شدن هر سبد با لوله شده و از افتادن آن ها جلوگیری می کنند. قطر داخلی این پایه ها 3/8 سانتی متر و قطر خارجی آن ها 5/6 سانتی متر است. اندازه ی پایه های روی اپن بهینه کاملا متناسب با قطر <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله ی استیل نگهدارنده ی روی اپن بهینه 150 سانت</a></span>ی متر بوده که 3/8 سانتی متر می باشد. </p><p style="text-align: justify;">شرکت نام آشنا و پر آوازه ی بهینه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه، همواره در راستای رضایت مشتری قدم برداشته است. شرکت بهینه علاوه بر تاکید بر قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات خود، پس از خرید محصول نیز خدماتی به مشتریان خود می دهد. از مزیت های خرید پایه و درپوش روی اپن بهینه می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. گارانتی به مدت 24 ماه نیز به این کالا تعلق گرفته که نشان دهنده ی اطمینان خاطر شرکت بهینه از تولیدات خود است.</p>
  • پایه و در پوش روی اپن بهینه 92303
سایزبندی کالا: 5/6*3/8 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

پایه و در پوش روی اپن بهینه 

سبد های آویز مانند جا گیلاس، جا بطری و جا میوه ای امروزه از سری تجهیزاتی هستند که برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه در فاصله ی بین اپن و سقف بالای آن قرار داده می شوند. این سبد ها به وسیله ی لوله ی نگهدارنده نگه داشته می شوند و با هزینه ای اندک، تاثیر چشمگیر بر نمای آشپزخانه خواهند گذاشت. پایه و در پوش روی اپن بهینه از سری قطعاتی است که هنگام نصب لوله و سبد ها به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. این پایه و درپوش ها بر روی محل پیچ ها در ابتدا و انتهای لوله قرار داده می شوند و از روئیت جای پیچ هنگام نصب و استفاده جلوگیری می کند. هر پایه به وسیله ی پیچ و مهره به لوله متصل می شود. جنس این قطعات با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که مقاومتی نسبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی به آن ها داده است. همچنین این پوشش، نمایی استیل رنگ به آن ها داده که هنگام نصب هماهنگی کاملی با لوله ی نگهدارنده و سبد ها پیدا خواهد کرد. پایه ها که زیر سبد ها قرار داده می شوند، سبب چفت شدن هر سبد با لوله شده و از افتادن آن ها جلوگیری می کنند. قطر داخلی این پایه ها 3/8 سانتی متر و قطر خارجی آن ها 5/6 سانتی متر است. اندازه ی پایه های روی اپن بهینه کاملا متناسب با قطر لوله ی استیل نگهدارنده ی روی اپن بهینه 150 سانتی متر بوده که 3/8 سانتی متر می باشد.

شرکت نام آشنا و پر آوازه ی بهینه در زمینه ی تولید تجهیزات آشپزخانه، همواره در راستای رضایت مشتری قدم برداشته است. شرکت بهینه علاوه بر تاکید بر قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات خود، پس از خرید محصول نیز خدماتی به مشتریان خود می دهد. از مزیت های خرید پایه و درپوش روی اپن بهینه می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. گارانتی به مدت 24 ماه نیز به این کالا تعلق گرفته که نشان دهنده ی اطمینان خاطر شرکت بهینه از تولیدات خود است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه و در پوش روی اپن بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 5/6*3/8 سانتیمتر
طول -
عرض -
ارتفاع -
نوع اتصال پیچ و مهره
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
سایر مشخصات قطر خارجی 5/6 سانتیمتر و قطر داخلی 3/8 سانتیمتر می باشد

نقد و بررسی:

بررسی پایه و در پوش روی اپن بهینه 

پایه و در پوش روی اپن بهینه مخصوص تجهیزات روی اپنی است. سبد های جا گیلاس، جا میوه، جا لیوان و جا بطری روی اپن بهینه به وسیله ی یک لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن، در فاصله ی بین اپن و سقف نگه داشته می شوند. این پایه و درپوش ها بر روی محل پیچ ها در ابتدا و انتهای لوله قرار داده می شوند و از روئیت جای پیچ هنگام نصب و استفاده جلوگیری می کند.

هر پایه به وسیله ی پیچ و مهره به لوله متصل می شود. پایه ها که زیر سبد ها قرار داده می شوند، سبب چفت شدن هر سبد با لوله شده و از افتادن آن ها جلوگیری می کنند.

جنس این قطعات با پوششی از فلز کروم آبکاری شده که مقاومتی نسبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی به آن ها داده است. همچنین این پوشش، نمایی استیل رنگ به آن ها داده که هنگام نصب هماهنگی کاملی با لوله ی نگهدارنده و سبد ها پیدا خواهد کرد.

قطر داخلی این پایه ها 3/8 سانتی متر و قطر خارجی آن ها 5/6 سانتی متر است. اندازه ی پایه های روی اپن بهینه کاملا متناسب با قطر لوله ی استیل نگهدارنده ی روی اپن بهینه 150 سانتی متر بوده که 3/8 سانتی متر می باشد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه