پایه پیچی جهان استیل 2/5 سانت
13000 موجود
توضیح محصول: <p>به طور معمول برای اینکه سطح دکوراسیون با کف زمین در آشپزخانه یا سایر نقاط خانه یا محل کار، تماس نداشته باشد از یراق آلاتی به عنوان پایه در آنها استفاده می‌شود. پایه ها انواع مختلفی دارند و ممکن است از آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده باشند. اما علاوه بر پایه های آلومینیومی و پلاستیکی کابینت ها، نوع دیگری از پایه ها نیز وجود دارند که به مصرف کننده امکان می‌دهند تا کابینت و یا کمد خود را در ارتفاع مناسبی از سطح زمین نصب نمایند. این یراق آلات که به پایه های پیچی شهره اند از یک پایه و یک پیچ با قابلیت رگلاژ ساخته شده اند و از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند. پایه پیچی 2.5 سانت، محصولی ایران و ساخت شرکت تولیدی جهان استیل است و بیشتر در کابینت های ام دی اف یا چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.</p><h2> ساختار و مشخصات ظاهری پایه پیچی جهان استیل</h2><p> بدنه پایه پیچی جهان استیل از فلز ساخته شده و با رنگ کروم براق آبکاری شده است. ساختار این پایه از یک نگهدارنده فلزی دایره ای شکل ساخته شده که پیچی در مرکز آن قرار گرفته است. این پیچ به بدنه یونیت یا کابینت مورد نظر متصل می‌گردد و کابینت را در ارتفاع لازم نگه می‌دارد. اما از آنجایی که احتمال سر خوردن این پایه ها یا جابجایی آنها بر روی سرامیک یا کف آشپزخانه وجود دارد، تولید کننده انتهای نگهدارنده را با یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ مسدود کرده است تا از سر خوردن پایه بر روی زمین و ایجاد خط و خش توسط آن بر روی سرامیک یا پارکت جلوگیری نماید. با این حال کارایی این محصول تنها به کابینت های ام دی اف خلاصه نمی‌شود و پایه پیچی موارد استفاده دیگری نیز دارد. به همین جهت از این محصول در سایر محصولات ساخته شده از چوب و ام دی اف نظیر انواع میز، کنسول و کشو و حتی کمدهای چوبی استفاده می‌شود.</p><h2> ابعاد پایه پیچی و سایزبندی آن</h2><p> همانطور که گفتیم این محصول از دو قسمت تشکیل شده است. استوانه کم ارتفاع فلزی در پایه پیچی یا همان قسمت نگهدارنده در محصول، به عنوان اولین بخش، قطری برابر با 38 میلیمتر دارد. ارتفاع پیچ  یا همان بخش دوم نیز برابر با 2.5 سانتی متر است که این ارتفاع پس از نصب بر روی کابینت قابلیت رگلاژ داشته و با پیچاندن آن می‌توان پایه را کمی کوتاهتر کرد. از این رو به راحتی می‌توان دکور مورد نظر را در سطوح شیب دار یا به عبارت دیگر آشپزخانه هایی که کف آنها به سمت کف شور شیب بندی شده است، تراز نمود. <br><br></p>
  • پایه پیچی جهان استیل 2/5 سانت

پایه پیچی جهان استیل 2/5 سانت

سایزبندی کالا: 25*38 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
13,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
جهان استیل
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

به طور معمول برای اینکه سطح دکوراسیون با کف زمین در آشپزخانه یا سایر نقاط خانه یا محل کار، تماس نداشته باشد از یراق آلاتی به عنوان پایه در آنها استفاده می‌شود. پایه ها انواع مختلفی دارند و ممکن است از آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده باشند. اما علاوه بر پایه های آلومینیومی و پلاستیکی کابینت ها، نوع دیگری از پایه ها نیز وجود دارند که به مصرف کننده امکان می‌دهند تا کابینت و یا کمد خود را در ارتفاع مناسبی از سطح زمین نصب نمایند. این یراق آلات که به پایه های پیچی شهره اند از یک پایه و یک پیچ با قابلیت رگلاژ ساخته شده اند و از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند. پایه پیچی 2.5 سانت، محصولی ایران و ساخت شرکت تولیدی جهان استیل است و بیشتر در کابینت های ام دی اف یا چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختار و مشخصات ظاهری پایه پیچی جهان استیل

بدنه پایه پیچی جهان استیل از فلز ساخته شده و با رنگ کروم براق آبکاری شده است. ساختار این پایه از یک نگهدارنده فلزی دایره ای شکل ساخته شده که پیچی در مرکز آن قرار گرفته است. این پیچ به بدنه یونیت یا کابینت مورد نظر متصل می‌گردد و کابینت را در ارتفاع لازم نگه می‌دارد. اما از آنجایی که احتمال سر خوردن این پایه ها یا جابجایی آنها بر روی سرامیک یا کف آشپزخانه وجود دارد، تولید کننده انتهای نگهدارنده را با یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ مسدود کرده است تا از سر خوردن پایه بر روی زمین و ایجاد خط و خش توسط آن بر روی سرامیک یا پارکت جلوگیری نماید. با این حال کارایی این محصول تنها به کابینت های ام دی اف خلاصه نمی‌شود و پایه پیچی موارد استفاده دیگری نیز دارد. به همین جهت از این محصول در سایر محصولات ساخته شده از چوب و ام دی اف نظیر انواع میز، کنسول و کشو و حتی کمدهای چوبی استفاده می‌شود.

ابعاد پایه پیچی و سایزبندی آن

همانطور که گفتیم این محصول از دو قسمت تشکیل شده است. استوانه کم ارتفاع فلزی در پایه پیچی یا همان قسمت نگهدارنده در محصول، به عنوان اولین بخش، قطری برابر با 38 میلیمتر دارد. ارتفاع پیچ  یا همان بخش دوم نیز برابر با 2.5 سانتی متر است که این ارتفاع پس از نصب بر روی کابینت قابلیت رگلاژ داشته و با پیچاندن آن می‌توان پایه را کمی کوتاهتر کرد. از این رو به راحتی می‌توان دکور مورد نظر را در سطوح شیب دار یا به عبارت دیگر آشپزخانه هایی که کف آنها به سمت کف شور شیب بندی شده است، تراز نمود. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه پیچی جهان استیل 2/5 سانت
شرکت سازنده جهان استیل
ساخت ایران
نوع پایه پیچی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد پایه 25*38 میلیمتر
جنس فلزی
رنگ کروم براق
کاربرد پایه ام دی اف

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پایه پیچی جهان استیل 2/5 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
روح اله خسروی

سلام و عرض ادب، از این مدل پایه با نشیمن ۷ سانتیمتر میخواستم ، موجود دارید ، قیمت لطفا

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر مدل‌های 2.5 و 5 سانتی‌متر موجود است.

زمانی

سلام . پیچ 2.5 سانتی از لحاظ ضخامت پیچ چنده .هشت یا ده

مدیر سایت

کاربر گرامی ضخامت این پایه معمولا 8 سانتی متر است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه