پایه پیچی 5 سانت
8600 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">برای نصب و تکمیل کابینت ها، کمدها و حتی میزهای ساخته شده از ام دی اف، علاوه بر یراق آلات معمول مانند <span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#177" rel="nofollow" target="_blank">دستگیره کابینت و کمد </a></span> به انواع پایه های نگه دارنده نیز نیازمندیم. این محصولات به ما کمک می‌کنند تا جلوه ای متفاوت به دکوراسیون خود ببخشیم و آن را با کمی فاصله بر سطح زمین قرار دهیم. این فاصله چند سانتی متری در دکوراسیون های ثابت اعم از کابینت ها و ویترین ها، نقشی اساسی را ایفا می‌کنند چرا که باعث می‌شوند ام دی اف در تماس با زمین قرار نگیرد و شستشوی کف به سادگی و بدون نگرانی از بابت نفوذ آب یا مایعات به بدنه دکور صورت پذیرد. از این رو می‌توان گفت به طور کلی بسیاری از محصولات ساخته شده از ام دی اف برای نصب و نگهداری به پایه نیاز دارند. پایه ها خود انواع مختلفی دارند. آنها یا ثابت و یکپارچه هستند و یا نظیر <span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/folding-leg-desk.html" rel="nofollow" target="_blank">پایه تاشو میز ساچلی</a></span> در دسته پایه های متحرک قرار می‌گیرند. در این میان پایه های پیچی را می‌توان هم در دسته پایه های ثابت و هم در دسته پایه های متحرک طبقه بندی نمود. این پایه از این جهت متحرک است که پیچ تعبیه شده در آن با چرخش در بدنه دکور، قابلیت کوتاه یا بلند شدن می‌یابد و از آن جهت ثابت است که پس از تنظیم ارتفاع محصول، پایه دیگر در جای خود ثابت باقی می‌ماند. در نهایت گفتنی است پایه پیچی 5 سانتی از جمله محصولات ایرانی است که با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می‌گردد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>مشخصات فنی و ابعاد پایه پیچی</strong></h2><p style="text-align: justify;"> هر پایه پیچی از یک استوانه کم ارتفاع فلزی ساخته شده است که پیچی به مرکز آن متصل شده است. این بدنه فلزی به رنگ کروم براق است و جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی زمین و یا سر خوردن دکور، به پایه ای مشکی رنگ از جنس پلاستیک مجهز شده است. استوانه نگه دارنده پایه پیچ دار قطری 38 میلیتری دارد و ارتفاع پیچ آن نیز برابر با 50 میلیمتر است. از این رو ارتفاع متناسب و تا حدودی بلند این کار به مصرف کننده آن اجازه می‌دهد تا ارتفاع دکور خود را با پیچاندن پایه به اندازه دلخواه تنظیم نماید.</p><h3 style="text-align: justify;"><strong>قابلیت ها و کاربری پایه پیچی 5 سانتی متری</strong></h3><p style="text-align: justify;"> همانطور که گفتیم از انواع پایه ام دی اف به منظور ایجاد فاصله مناسب از دکور تا سطح زمین استفاده می‌شود اما گاهی مواردی وجود دارد که زمین در یک طول معین، تراز نبوده و تا حدودی شیب دار است. این ویژگی به ویژه در محیط آشپزخانه ها که به طور معمول در هنگام ساخت بنا به سمت کف شور شیب بندی می‌شوند، بیشتر به چشم می‌خورد. قابلیت تنظیم ارتفاع در پایه پیچی در این مواقع کمک شایانی به تنظیم ارتفاع مناسب کابینت ها و تراز بندی آنها می‌کند تا کابینت و دکوراسیون به یک سمت خاص شیب نداشته باشد. بدین ترتیب یکی از کاربردهای پایه پیچ دار علاوه بر تنظیم ارتفاع، کمک به تراز بندی کابینت ها، میزها و سایر محصولات ساخته شده از چوب و ام دی اف است.</p>
  • پایه پیچی 5 سانت
سایزبندی کالا: 38*50 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برای نصب و تکمیل کابینت ها، کمدها و حتی میزهای ساخته شده از ام دی اف، علاوه بر یراق آلات معمول مانند دستگیره کابینت و کمد  به انواع پایه های نگه دارنده نیز نیازمندیم. این محصولات به ما کمک می‌کنند تا جلوه ای متفاوت به دکوراسیون خود ببخشیم و آن را با کمی فاصله بر سطح زمین قرار دهیم. این فاصله چند سانتی متری در دکوراسیون های ثابت اعم از کابینت ها و ویترین ها، نقشی اساسی را ایفا می‌کنند چرا که باعث می‌شوند ام دی اف در تماس با زمین قرار نگیرد و شستشوی کف به سادگی و بدون نگرانی از بابت نفوذ آب یا مایعات به بدنه دکور صورت پذیرد. از این رو می‌توان گفت به طور کلی بسیاری از محصولات ساخته شده از ام دی اف برای نصب و نگهداری به پایه نیاز دارند. پایه ها خود انواع مختلفی دارند. آنها یا ثابت و یکپارچه هستند و یا نظیر پایه تاشو میز ساچلی در دسته پایه های متحرک قرار می‌گیرند. در این میان پایه های پیچی را می‌توان هم در دسته پایه های ثابت و هم در دسته پایه های متحرک طبقه بندی نمود. این پایه از این جهت متحرک است که پیچ تعبیه شده در آن با چرخش در بدنه دکور، قابلیت کوتاه یا بلند شدن می‌یابد و از آن جهت ثابت است که پس از تنظیم ارتفاع محصول، پایه دیگر در جای خود ثابت باقی می‌ماند. در نهایت گفتنی است پایه پیچی 5 سانتی از جمله محصولات ایرانی است که با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می‌گردد.

مشخصات فنی و ابعاد پایه پیچی

هر پایه پیچی از یک استوانه کم ارتفاع فلزی ساخته شده است که پیچی به مرکز آن متصل شده است. این بدنه فلزی به رنگ کروم براق است و جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی زمین و یا سر خوردن دکور، به پایه ای مشکی رنگ از جنس پلاستیک مجهز شده است. استوانه نگه دارنده پایه پیچ دار قطری 38 میلیتری دارد و ارتفاع پیچ آن نیز برابر با 50 میلیمتر است. از این رو ارتفاع متناسب و تا حدودی بلند این کار به مصرف کننده آن اجازه می‌دهد تا ارتفاع دکور خود را با پیچاندن پایه به اندازه دلخواه تنظیم نماید.

قابلیت ها و کاربری پایه پیچی 5 سانتی متری

همانطور که گفتیم از انواع پایه ام دی اف به منظور ایجاد فاصله مناسب از دکور تا سطح زمین استفاده می‌شود اما گاهی مواردی وجود دارد که زمین در یک طول معین، تراز نبوده و تا حدودی شیب دار است. این ویژگی به ویژه در محیط آشپزخانه ها که به طور معمول در هنگام ساخت بنا به سمت کف شور شیب بندی می‌شوند، بیشتر به چشم می‌خورد. قابلیت تنظیم ارتفاع در پایه پیچی در این مواقع کمک شایانی به تنظیم ارتفاع مناسب کابینت ها و تراز بندی آنها می‌کند تا کابینت و دکوراسیون به یک سمت خاص شیب نداشته باشد. بدین ترتیب یکی از کاربردهای پایه پیچ دار علاوه بر تنظیم ارتفاع، کمک به تراز بندی کابینت ها، میزها و سایر محصولات ساخته شده از چوب و ام دی اف است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پایه پیچی 5 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع پایه پیچی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد پایه 38*50 میلیمتر
جنس فلزی
رنگ کروم براق
کاربرد پایه ام دی اف

نقد و بررسی:

هر پایه پیچی از یک نگهدارنده استوانه ای شکل به قطر 38 میلیمتر ساخته شده است که پیچی به ارتفاع 50 میلیمتر به مرکز آن متصل شده است. این استوانه دارای یک پایه پلاستیکی مشکی رنگ است و خود به رنگ کروم براق آبکاری شده است.
راهنمای خرید پایه پیچی 5 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مازيار رباني

سلام، من دو مدل پايه رگلاژي ميز آهني با قطر پيچ ٥ و ٨ ميليمتر نياز دارم. آيا در محصولاتتون اين دو سايز رو داريد؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

طهماسبی

سلام همین مدل پیچ ۸ با ارتفاع ۴ سانتیمتر دارید؟ عمده میخوام

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید.

هوشنگ طالب زاده

سلام وخسته نباشیدلطفا" بفرماییدمحصول فوق الذکر(پایه پیچی 5 سانت) قطرپیچ(رزوه شده) چند میلیمترمیباشد؟ و آیا تکفروشی برای شهرستان دارید؟تشکر

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام قطر پیچ این پایه 8 سانتی‌متر است. بله فروش به صورت تکی برای کلیه نقاط ایران وجود دارد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه