پایه کابینت (16 محصول)

مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

یکی از اصلی‌ترین یراق آلات کابینت، انواع پایه است. چرا که از پایه کابینت و کمد برای نگه داشتن کابینت استفاده می‌شود. از این رو انواع پایه کابینتی اعم از پایه کابینت ام دی اف در استحکام کابینت‌ها نقشی مهم و اساسی دارند. از سوی دیگر كابينت بدون پايه ظاهر زيبايي ندارد. پس باید دقت لازم در زمان خرید این نوع یراق صورت بگیرد. همچنین جنس، مدل، کیفیت و رنگ پایه کابینتی از جمله آیتم‌هایی است که باید قبل از خرید به آن‌ها توجه شود. به علاوه، نصب پايه كابينت به راحتي قابل انجام است و در صورت خرابي، تعويض پايه كابينت توسط نصاب یا گاهاً خود شخص صورت می‌گیرد. اما اینها همه چیز در مورد پایه‌های کابینت نیست. از این رو در این مطلب از فامیلاکالا در مورد انواع پایه کابینت و بهترین نوع پایه‌های کابینت صحبت می‌کنیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

با انواع پایه کابینت آشنا شوید

امروزه، بازار تولید انواع کابینت آشپزخانه رونق یافته و با توجه به حجم زیاد سفارشات کابینت مانند كابينت پلاستيكي، آلومينیوم و غيره استفاده از پایه کابینت نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. پایه کابینت، همانطور که از نامش مشخص است، وظیفه نگهداری از کابینت را بر عهده دارد. زمانی که یک کابینت ساخته می‌شود، به طور معمول یراق آلات مختلفی مانند قرنیز صفحه کابینت، پایه کابینت، گيره پايه كابينت و جک کابینت همراه آن تهیه می‌شوند که در بین آن‌ها، نقش پایه کابینت مهم و کاربردی‌تر است. چرا که این یراق باعث حفظ استحکام کابینت و راحت قرار گرفتن آن در آشپزخانه می‌شود.

پایه طبقه كابینت، شباهت زیادی به پایه میز و صندلی دارد‌. همان قدر که دستگیره کابینت در شکل‌دهی به کابینت تاثیر دارد، پایه کابینت نیز به همان میزان در کاربردی کردن یک یونیت موثر است. پایه کابینتی این امکان را به کابینت می‌دهد تا در ارتفاع درستی قرار گیرد و امکان باز و بسته کردن درب‌های آن به راحتی وجود داشته باشد.

همانطور که بیان شد، پایه‌های کابینت دارای جنس‌های مختلفی هستند و هر کدام از انها قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. به طور مثال پایه‎های فلزی بسیار محکم هستند و پایه‌ استیل نیز با توجه به نمای خود برای افرادی که به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت زیادی می‌دهند، مناسب است.

تفاوت‌های انواع پایه کابینتی با یکدیگر

  • پایه کابینت فلزی: پایه کابینت فلزی، تحمل وزن بالایی دارد. این نوع پایه کابینت، بسیار با دوام و مقاوم است. از آن گذشته پایه فلزی از با کیفیت‌ترین پایه‌های کابینت و کمد بوده که طرفداران بسیاری دارد و می‌توان آن را از پر فروش‌ترین نوع پایه‌های کابینت در نظر گرفت. ناگفته نماند پایه کابینت فلزی در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که به راحتی می‌توان آن را با دکوراسیون آشپزخانه و اتاق ست کرد. به طور مثال جنس پایه کابینت فلزی ممکن است از آلومینیوم آبکاری شده و یا استیل باشد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. همچنین، قیمت پایه کابینت فلزی نیز برای اغلب خریداران مناسب است.
  • پایه کابینت آلومینیومی: پايه كابينت آلومينيومي از پر فروش‌ترين نوع پايه‌هاي كابينت براي انواع كابينت مخصوصاً كابينت استيل است. شاید جالب باشد که بدانید قیمت پایه کابینت آلومینیوم که دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و خوردگی هوا است، براي بیشتر خریداران ایده آل است.
  • پایه کابینت استیل: این نوع پایه کابینتی می‌تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. پایه های استیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و رطوبت دارند و به همین دلیل قيمت آنها از پایه های دیگر گرانتر است.
  • پایه کابینت آبکاری: این نوع پایه کمد و کابینت نیز ظاهری شبیه به پایه کابینت آلومینیومی و استیل دارد اما از نظر استحکام و طول عمر از این دو نوع پایه کابینت ضعیف‌تر است. با این وجود قیمت پایه آبکاری از پایه آلومینیومی و استیل مناسب‌تر است.
  • پایه کابینت شیشه‌ای: این نوع پایه کابینت بیش‌تر جنبه تزئینی دارد و نمای زیبایی به کابینت‌ها می‌دهد. با این حال می‌تواند وزن بالای کابینت‌ها را تحمل کند. چرا که داخل پایه‌های شیشه‌ای، پایه‌های فلزی محکمی قرار دارند که می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.
  • پایه کابینت پلاستیکی: این نوع پایه کابینتی به عنوان نخستین پایه‌های کابینت به بازار عرضه شد. قیمت پايه كابينت پلاستيكي بسیار مناسبتر از سایر انواع آن است. یکی از قابلیت‌های این نوع پایه کابینت، نصب کلیپس پايه كابينت به آن است که آن را به پر فروش‌ترین نوع پایه کابینتی تبدیل کرده است. پایه کابینت پلاستیکی را می‌توان به راحتی تعویض کرد. همچنین، این نوع پایه کابینت در رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، نقره‌ای و پايه كابينت طلایی تولید می‌شود. به علاوه، مناسب‌ترین پایه در زمان استفاده از پاخور کابینت، پایه پلاستیکی است.
  • پایه کابینت چوبی: این نوع از یراق برای زمان‌هایی کاربرد دارد که کاربر علاقمند است تا رنگ و جنس پایه کابینت با بدنه آن یکسان باشد. پایه چوبی کابینت را به راحتی می‌توان رنگ کرد و به رنگ کابینت ام دی اف در آورد. پایه کابینت ام دی اف علاوه بر نمای زیبایی که به آشپزخانه می‌دهد، می‌تواند وزن‌های بالا را نیز تحمل کند.
  • پایه میز تاشو: پایه تاشو یکی دیگر از پایه‌های مقاومی است که به وسیله ۴ عدد پیچ به تخته‌های چوبی یا ام دی اف متصل می‎شود. کاربرد این نوع پایه به عنوان میز چرخ خیاطی، میز اتو و میز تحریر است. اما پایه میز MDF نمی‌تواند وزن زیادی را تحمل کند.

کاربرد پایه کابینت چیست؟

پایه زير کابینت از جمله یراق آلاتی است که کم‌تر به چشم می‌آید، اما کاربردهای مختلفی دارد. از پایه کابینت ام دی اف برای نگهداری کابینت‌ها و کمد بر روی زمین استفاده می‌شود. همچنین این یراق کل وزن کابینت‌ها بر روی زمین را تحمل می‌کند و در دکوراسیون خانه، اتاق و آشپزخانه، نمای زیبایی برای کابینت‎ها و کمدها ایجاد می‌کند. به‌ علاوه، پایه کابینت می‌تواند نقش پایه میز، پایه کمد و پایه جاکفشی را نیز ایفا کند. یکی دیگر از کاربردهای پایه کابینت این است که با نگه داشتن کابینت در یک ارتفاع مناسب، امکان نظافت و شستشوی فضای زیر آن را هم فراهم می‌کند.

ابعاد و اندازه پایه کابینت به صورت استاندارد، چقدر است؟

پایه‌های کابینتی را می‌توان در اندازه‌های مختلفی مانند پایه کابینت ۲۵ سانتی، پایه کابینت ۱۴ سانت، پایه کابینت ۳۰ سانتی و پایه کابینت ۲۰ سانتی‌متری خریداری کرد‌. این اندازه‌ها را با توجه به اندازه کابینت آشپزخانه می‌توانید تغییر دهید و مناسب‌ترین پايه كابينت يعني پایه كابينت بلند و پايه كابينت كوتاه را با توجه به نوع فضای خود خریداری نمایید. البته ناگفته نماند که بسیاری از پایه های کابینت نظیر پایه کابینت ام دی اف از قابلیت رگلاژ نیز برخوردار هستند که به کاربر امکان می‌دهند از فضای کابینت خود به صورت تراز شده استفاده نماید.

قیمت پایه کابینت چقدر است؟

تمامی یراق آلات کابینتی، همانند دستگیره کابینت، جک و لولا کابینت دارای مدل‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی هستند. با توجه به این موارد بدیهی است که قیمت تمامی مدل‌های آن‌ها یکسان نباشد. پایه کابینت نیز از جمله همین یراق آلات کابینت است. از این رو برای تعیین قیمت پایه کابینت ام دی اف و سایر مدل‌های این محصول باید ویژگی‌های انواع پایه‌های کابینتی از نظیر جنس، اندازه و برند تولیدکننده پایه را در نظر گرفت. به همین جهت برای اینکه بتوانید قیمت پایه کابینت تمام استیل را به دست آورید، بد نیست سری به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر فامیلاکالا بزنید و چند محصول را با هم مقایسه کنید.

بهترین تولیدکنندگان پایه کابینت کدام برندها هستند؟

تولیدکنندگان زیادی با دستگاه توليد پايه كابينت اقدام به تولید انواع پایه‎های کابینت مانند پايه بيسكويتي كابينت و پايه كابينت چرخدار کرده‌‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به برندهای الکا، آلبا، ملونی، سه آ و Ts اشاره كرد. شایان ذکر است تمامی پایه‌های کابینت و میز تولید شده توسط این برندها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. از این رو شما می‌توانید با خیالی آسوده محصولات و یراق‌آلات تولید شده توسط انها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در ادامه به معرفی یکی از این فروشگاه‌ها می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

خرید پایه کابینتی با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فاميلاکالا

خرید پایه کابینت در انواع مختلف، پایه میز، پایه کمد، پایه جاکفشی و غیره باید از فروشگاه معتبری صورت بگیرد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی فاميلاکالا با سابقه طولانی در تولید و عرضه یراق آلات به مرجع اصلی خرید تجهیزات مورد نیاز در اتاق خواب، یراق آلات آشپزخانه و یراق آلات ساختمان تبدیل شده است. از این رو با سفارش و خرید انواع یراق آلات کابینت از این فروشگاه، می‌توانید از اصالت و کیفیت تمامی محصولات اطمینان یابید.

سخن پایانی

برای نگهداری مواد غذایی و ظروف مختلف می‌توان از انواع کابینت‌ها مانند چوبي، فلزی و پلاستيكي استفاده کرد. زمانی که تولید کابینت به درستی صورت گیرد، علاوه بر اینکه نمای زیبایی به آشپزخانه شما می‌دهد، باعث مدیریت بهینه فضا در این محیط نیز می‌شود‌‌. علاوه بر کابینت، ارتفاع پايه کابینت و شکل ظاهری آن نیز تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه ها دارد. چرا که امروزه توجه به دکوراسیون داخلی نسبت به گذشته افزایش یافته است و تمامی اجزای خانه بر اساس یک تناسب واحد خریداری و چیده می‌شوند. به طور مثال، برای خانه‌ای با کابینت‌های فلزی، پایه کابینت فلزی نیاز است که این نوع یراق از پایه کابینت ام دی اف متفاوت است.

در پایان نباید این مورد را فراموش کرد که انواع پایه کابینتی به عنوان یک یراق ضروری برای کابینت‌ها و کمدها معرفی می‌شوند. از این رو امروزه، مدل‌های تنوعی از پایه‌ كابينت مدرن با رنگبندی مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند که قیمت هر یک از آنها با توجه به ویژگی‌هایشان متفاوت است. با این حال اگر بودجه کافی برای خرید پایه‌های گران قیمت ندارید، نگران نباشید. چرا که هنوز هم می‌توانید، پایه‌های ارزان تر و با کیفیت بالا را به همراه انواع دیگر یراق آلات کابینت همچون قرنیز، لولا گازور و جک کابینت از فامیلاکالا خریداری کنید.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم