پایه ام دی اف (20 محصول)

مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

پایه پیچی 5 سانت

تماس بگیرید

پایه لترون

ناموجود

اغلب وسایل چوبی یا ‌ام دی اف برای اینکه به درستی و در ارتفاع مناسبی نسبت به سطح زمین قرار بگیرند، نیازمند چند پایه به نام پایه ‌ام دی اف هستند. از این رو MDF Base ها در موارد و وسایل مختلفی کاربرد دارند. همچنین انواع پایه ام دی اف وجود دارد که هر کدام از آنها کاربرد به خصوص خود را دارند. این نوع پایه‌ها در واقع برای نگه داشتن کل شی روی سطح صاف و همچنین تحمل کردن وزن آن ساخته شده‌اند. البته این یراق‌آلات در ایجاد نمای بهتر و زیبایی دکوراسیون محیط نیز اثر‌گذار هستند.

پایه mdf از جمله قطعاتی است که معمولاً هنگام خرید، جزئیات آن چندان به چشم خریداران نمی‌آید. این در حالی است که پایه ‌ام دی اف برای اینکه کارایی مناسبی داشته باشد باید از جنس، کیفیت و مدل خوبی برخوردار بوده و متناسب با نیاز خریدار طراحی شده باشد. پس در ادامه این مطلب با فامیلاکالا همراه باشید چرا که قصد داریم دلایل اهمیت خرید یک پایه مناسب را برایتان شرح داده و به بررسی جزئیات بیش‌تری از این محصول بپردازیم.

بررسی انواع جنس پایه 

از لحاظ جنس پایه در این محصول می‌توانیم به پایه ‌ام دی اف استیل، پایه فلزی، پایه آلومینیومی، پایه شیشه‌ای، پایه پلاستیکی و پایه چوبی اشاره کنیم که در ادامه به جزییات بیشتری از این موارد خواهیم پرداخت.

پایه ‌ام دی اف فلزی 

پایه‌های فلزی یکی از بهترین نوع‌ها به حساب می‌آیند. چرا که این محصولات از جنس مقاوم و با دوامی برخوردار بوده و توانایی تحمل وزن‌های بالا و سنگین را دارند. شایان ذکر است پایه کابینت فلزی در شکل‌های مختلفی مانند استوانه، ال، لوله‌ای و غیره طراحی می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون محیط مورد نظر خود برای خرید انواع مختلف این محصول اقدام کنید.

پایه ‌ام دی اف استیل

یکی از انواع پایه ‌ام دی اف فلزی که مقاومت خوبی دارد، نوع استیل این محصول است. این گزینه برای ‌ام دی اف آشپزخانه گزینه خوبی است. چرا که در اغلب اوقات کابینت های آشپزخانه در معرض رطوبت و آب قرار دارند. از این رو پایه استیل کابینت به دلیل ضد زنگ بودن می‌تواند به زیبایی محیط آشپزخانه نیز کمک کند. البته پایه گلدان ‌ام دی اف نیز می‌تواند از جنس استیل باشد. در پایان گفتنی است متریال به کار رفته در پایه ‌ام دی اف استیل موجب می‌شود تا این پایه توانایی تحمل وزن‌های سنگین را داشته باشد.

پایه ‌ام دی اف آلومینیومی

این مدل یکی از بهترین انواع پایه فلزی کابینت به حساب می‌آید. چرا که فلز آلومینیوم از استحکام بالا و قابل مقایسه‌ای با فولاد برخوردار است. از این رو این مدل نیز برای پایه کابینت در آشپزخانه مناسب است، چرا که مقاومت بالایی در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و رطوبت موجود در آشپزخانه دارد. در ضمن ناگفته نماند این پایه‌های آلومینیومی از ورق‌های ضخیم و مقاومی ساخته می‌شوند که قابلیت تحمل کل وزن کابینت را دارند.

پایه‌ ام دی اف شیشه‌ای

این نوع پایه‌ها از زیبایی بصری بسیاری برخوردار هستند و نمای داخلی پایه را که از رشته‌های رنگی تشکیل می‌شود به نمایش می‌گذارد. پایه ‌ام دی اف شیشه‌ای مناسب برای پایه میز mdf، مبل، کمد دیواری و غیره است و اتصالات و نگهدارنده ‌ها در این مدل از جنس فلز مقاوم هستند.

پایه ام دی اف چوبی و پلاستیکی

این مدل ها نیز از جمله دیگر پایه های موجود در بازار هستند. از این رو این دو متریال نیز همانند سایر مدل‌ها از توانایی تحمل وزن اجسام برخوردار بوده و زیبایی لازم را نیز به عنوان یک پایه کابینت (MDF Base) دارند.

انواع پایه ام دی اف

پایه ‌ام دی اف در دسته‌بندی و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. از جمله این مدل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایه ‌ام دی اف رگلاژی

پایه رگلاژی که با نام‌های پایه شیپوری و پایه پیچی نیز شناخته می‌شود، از جنس فولاد بسیار مقاوم است. پایه رگلاژی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و به همین علت در وسایل مختلفی از جمله گاز، لباس شویی، یخچال، کابینت و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر این نوع پایه در کابینت به کار رود شما این امکان را خواهید داشت تا در یک محصول پایه کابینت کوتاه، بلند و متوسط را داشته باشید. گفتنی است از این پایه همچنین برای تبدیل نگهدارنده چوب و شیشه به پایه رگلاژی بلند نیز استفاده می‌شود.

پایه یو ‌ام دی اف

پایه یو‌ام دی اف نیز از نوعی فولاد آب کاری شده ساخته می‌شود. نمای این محصول از پهلو شبیه به حرف یو در زبان انگلیسی است، از این رو به این نام معروف شده است. کاربرد رایج این محصول در باکس‌های کنار ماشین لباسشویی و یخچال است. زیرا موجب ایجاد فاصله بین صفحه ‌ام دی اف و زمین می‌شود. چنین عملکردی مانع از رسیدن رطوبت و آب به سطح‌ ام دی اف کاری شده می‌شود. کاربرد‌های دیگر این مدل در پایه کابینت، پایه میز، پایه کمد ‌ام دی اف و غیره است.

پایه لترون

پایه لترون یا بیسکویتی یک پایه بسیار کوچک است و ارتفاعی در حد چند میلی‌متر دارد. معمولاً جنس پایه لترون از پلاستیک بوده و کار اصلی آن پر کردن فضای خالی بین ‌ام دی اف و زمین برای جلوگیری از ساییدگی و هرگونه برخورد است.

کاربرد پایه ام دی اف

همانطور که گفتیم انواع پایه ‌ام دی اف (MDF Base) در اماکن و وسایل بسیاری کاربرد دارند. از جمله این موارد می‌توان به پایه‌ ام دی اف آکواریوم، پایه ‌ام دی اف میز، پایه‌ ام دی اف کمد، مبل، گاز، کابینت و غیره اشاره کرد. چرا که پایه mdf موجب ایجاد فاصله بین زمین و وسیله مورد نظر می‌شود و از رسیدن رطوبت، آب و هرگونه آسیب به بخش اصلی محصول جلوگیری می‌کند. این محصول در واقع برای محافظت از وسیله اصلی به کار می‌رود. پایه های ‌ام دی اف همچنین توانایی تحمل وزن بالای کابینت، لباسشویی، یخچال، کمد، میز و غیره را دارند.

نصب پایه‌ام دی اف

بسته به نوع وسیله‌ای که قرار است برای آن پایه به کار برود مراحل نصب می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی این فرایند، شامل ۴ مرحله خواهد بود.

1.تهیه پایه مناسب

مرحله اول تهیه یک پایه متناسب با نحوه استفاده، وزن و جنس آن است.

2.نصب کفی پایه

مرحله دوم نصب کفی پایه است. به گونه‌ای که وسیله مورد نظر را روی زمین قرار دهید و محل نصب پایه‌ها را مشخص کنید. سپس کفی را جدا کنید و با استفاده از پیچ آن را در جای خود محکم نمایید.

3.نصب پایه

در مرحله سوم نوبت به وصل پایه mdf می‌رسد و باید پایه‌ها را نیز مانند کفی پایه با پیچ محکم کنید.

4.تنظیم پایه

در مرحله چهارم تنظیم پایه‌ها را پیش رو دارید. به طوری که پایه‌های ام دی اف باید در حالت تراز قرار بگیرند و هر گونه لغزشی در آنها خنثی شود.

قیمت پایه ام دی اف چقدر است؟

به طور کلی قیمت پایه کابینت (MDF Base)، وابسته به عوامل متعددی است. از جمله این عوامل می‌توان به مدل، جنس، برند و غیره در این محصول اشاره کرد. مسأله مهم دیگر گارانتی و اصالت کالا است که قطعاً در قیمت محصول تأثیر‌گذار خواهد بود. از این رو تنوع پایه ام دی اف و مدل‌های مختلف آن می‌تواند در انتخاب شما اثر بگذارد. با این حال شما باید با توجه به مدل و هدف مورد نیاز خود اقدام به انتخاب این محصول کنید. از این رو باید بگوییم که قیمت محصول شما با توجه به همه این موارد مشخص می‌شود.

خرید انواع پایه ام دی اف با بهترین قیمت از فامیلاکالا

در نهایت اگر قصد خرید هر گونه یراق کابینت و کمد را دارید، بهتر است هنگام خرید به برخی از نکات توجه داشته باشید. جنس، کیفیت، مدل، برند و سایر موارد از جمله این نکات است که باید بیشتر به آن‌ها دقت داشته باشید. چرا که با توجه به محل به کار‌گیری پایه‌ام دی اف می‌توانید از انواع پایه ‌ام دی اف استفاده کنید. در واقع هر جنس و مدلی مناسب به یک محیط و یک وسیله است. همان طور که اشاره شد انواع MDF Base وجود دارد، پایه ‌ام دی اف رگلاژی، پایه یو ‌ام دی اف، پایه لترون و سایر موارد. پس شما می‌بایست با توجه به نیاز خود از میان این مدل‌ها انتخاب کنید.

نکته مهم دیگر به نصب این قطعه بر می‌گردد. دقت داشته باشید که نصب این محصول به ظاهر ساده است اما اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند موجب شکستن پایه شود. بنابراین بهتر است هنگام نصب یا از آموزش نصب پایه ‌ام دی اف استفاده کنید و یا از افراد متخصص کمک بگیرید. در نهایت گفتنی است برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه‌ فامیلاکالا مراجعه کنید و خریدی ساده و در عین حال مقرون به صرفه داشته باشید.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم