پیچ ام دی اف 1/5 سانت
200 موجود
توضیح محصول: <p>شکل ظاهری پیچ ام دی اف 1/5 سانت، مانند پیچ خودکار است با این تفاوت که فاصله میان رزوه های پیچ ام دی اف از پیچ خودکار بیشتر است. جالب است بدانید پیچ ام دی اف 1/5 سانت، در دسته بندی یراق آلات در گروه <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%BE%D9%8A%DA%86-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%83" target="_blank" rel="nofollow">پیچ و رولپلاک</a> قرار دارد ولی برای اتصال آن نیازی به استفاده از رولپلاک نیست.</p><h2>در هنگام سوراخ کردن محل به تفاوت قطر مته و پیچ توجه کنید!</h2><p><!--StartFragment-->کافی است قبل از وارد کردن پیچ به داخل صفحه‌­ی مورد نظر، آن را با مته سوراخ کنید. از نکاتی که هنگام سوراخ کردن صفحه باید در نظر داشته باشید این است که باید از مته نوک تیز استفاده کنید تا به سرعت وارد بافت ام دی اف شود و گرمای کمتری تولید کند.<!--EndFragment--> نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید اینجاست که قطر مته مورد استفاده را کمتر از قطر پیچ در نظر بگیرید تا حفره­ای که ایجاد می­شود برای پیچ گشاد نباشد. پس از ایجاد سوراخ می‌­توانید با استفاده از پیچ گوشتی برقی چهارسو، آن را محکم کنید.</p><h2>نکات مهم برای انتخاب پیچ ام دی اف ½ سانت</h2><p>پیچ ام دی اف 1.5 سانت، از جمله <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات کابینت و کمد</a> است که جزو اتصالات جدا شونده محسوب می­‌شود، به این معنی که هر زمان لازم بود، می­‌توانید این پیچ را با پیچ گوشتی باز یا بسته کنید.خوب است بدانید پیچ‌­های ام دی اف در چندین سایز، مناسب با ضخامت های مختلف ام دی اف طراحی و ساخته شده اند. پیچ ام دی اف 1.5 سانت کوتاه ترین اندازه آنها و پیچ ام دی اف 6 سانت بزرگ ترین آنها است. تفاوت این پیچ ها فقط در قد ساق آنها است. همه انواع پیچ‌­های ام دی اف، دارای ساق بلند هستند که شیارهای عمیقی تا بالا دارند.</p><p> یکی از ویژگی هایی منحصر به فرد پیچ ام دی اف 1/5 سانت، درجه سختی پایین آن است چون بافت ام دی اف تحمل سختی بالا را ندارد و در اثر فشار زیاد در هم می شکند. هر چند درجه سختی این پیچ کم است ولی شیارهای نوک تیز این محصول، قدرت فرو رفتن و شکافتن ساختار در هم تنیده­‌ی ام دی اف را دارد و به آسانی وارد این فیبرهای فشرده می‌­شود. البته اگر از پیچ مناسب با ضخامت ورق ام دی اف، استفاده نکنید باز هم به آن آسیب می­‌زنید؛ بنابراین مهم است که به تناسب طول پیچ با ضخامت و مقاومت ام دی اف، دقت کنید.</p><p>اگر طول این پیچ از ضخامت صفحه بیشتر باشد به فیبر ها فشار وارد کرده وآنها را از هم جدا می‌­کند. در صورت ایجاد شکاف، علاوه بر آسیب دیدن شیء تولید شده، قدرت نگهداری پیچ هم  پایین می‌­آید. پیچ ام دی اف 1/5 سانت برای صفحاتی با عرض کم تولید شده است. </p><p>برای خرید این محصول ساخت کشور چین می­توانید به صورت حضوری یا اینترنتی به <a href="https://familakala.com/" target="_blank" rel="nofollow">فروشگاه فامیلا کالا </a>مراجعه کنید.</p>
  • پیچ ام دی اف 1/5 سانت

برای کاهش آسیب های وارده به صفحات ام دی اف، هنگام اتصال آنها به یکدیگر یا در جایگاه مورد نظر باید از پیچ­‌های مخصوص که به پیچ ام دی اف یا پیچ تمام رزوه معروف است استفاده کرد.

سایزبندی کالا: 4*15 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
200 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

شکل ظاهری پیچ ام دی اف 1/5 سانت، مانند پیچ خودکار است با این تفاوت که فاصله میان رزوه های پیچ ام دی اف از پیچ خودکار بیشتر است. جالب است بدانید پیچ ام دی اف 1/5 سانت، در دسته بندی یراق آلات در گروه پیچ و رولپلاک قرار دارد ولی برای اتصال آن نیازی به استفاده از رولپلاک نیست.

در هنگام سوراخ کردن محل به تفاوت قطر مته و پیچ توجه کنید!

کافی است قبل از وارد کردن پیچ به داخل صفحه‌­ی مورد نظر، آن را با مته سوراخ کنید. از نکاتی که هنگام سوراخ کردن صفحه باید در نظر داشته باشید این است که باید از مته نوک تیز استفاده کنید تا به سرعت وارد بافت ام دی اف شود و گرمای کمتری تولید کند. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید اینجاست که قطر مته مورد استفاده را کمتر از قطر پیچ در نظر بگیرید تا حفره­ای که ایجاد می­شود برای پیچ گشاد نباشد. پس از ایجاد سوراخ می‌­توانید با استفاده از پیچ گوشتی برقی چهارسو، آن را محکم کنید.

نکات مهم برای انتخاب پیچ ام دی اف ½ سانت

پیچ ام دی اف 1.5 سانت، از جمله یراق آلات کابینت و کمد است که جزو اتصالات جدا شونده محسوب می­‌شود، به این معنی که هر زمان لازم بود، می­‌توانید این پیچ را با پیچ گوشتی باز یا بسته کنید.خوب است بدانید پیچ‌­های ام دی اف در چندین سایز، مناسب با ضخامت های مختلف ام دی اف طراحی و ساخته شده اند. پیچ ام دی اف 1.5 سانت کوتاه ترین اندازه آنها و پیچ ام دی اف 6 سانت بزرگ ترین آنها است. تفاوت این پیچ ها فقط در قد ساق آنها است. همه انواع پیچ‌­های ام دی اف، دارای ساق بلند هستند که شیارهای عمیقی تا بالا دارند.

 یکی از ویژگی هایی منحصر به فرد پیچ ام دی اف 1/5 سانت، درجه سختی پایین آن است چون بافت ام دی اف تحمل سختی بالا را ندارد و در اثر فشار زیاد در هم می شکند. هر چند درجه سختی این پیچ کم است ولی شیارهای نوک تیز این محصول، قدرت فرو رفتن و شکافتن ساختار در هم تنیده­‌ی ام دی اف را دارد و به آسانی وارد این فیبرهای فشرده می‌­شود. البته اگر از پیچ مناسب با ضخامت ورق ام دی اف، استفاده نکنید باز هم به آن آسیب می­‌زنید؛ بنابراین مهم است که به تناسب طول پیچ با ضخامت و مقاومت ام دی اف، دقت کنید.

اگر طول این پیچ از ضخامت صفحه بیشتر باشد به فیبر ها فشار وارد کرده وآنها را از هم جدا می‌­کند. در صورت ایجاد شکاف، علاوه بر آسیب دیدن شیء تولید شده، قدرت نگهداری پیچ هم  پایین می‌­آید. پیچ ام دی اف 1/5 سانت برای صفحاتی با عرض کم تولید شده است.

برای خرید این محصول ساخت کشور چین می­توانید به صورت حضوری یا اینترنتی به فروشگاه فامیلا کالا مراجعه کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پیچ ام دی اف 1/5 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد پایه کابینت و ریل کشو و لولا گازور
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 4*15 میلیمتر
قطر 4 میلیمتر
ارتفاع 15 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس فولاد
تعداد در بسته 1000
سایر مشخصات سر پیچ چهار سو

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پیچ ام دی اف 1/5 سانت در فروشگاه فامیلاکالا




مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه