پیچ ام دی اف 2/8 سانت
280 موجود
توضیح محصول: <p>در میان <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">یراق آلات کابینت و کمد</a> یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین پیچ ها، انواع پیچ های ام دی اف هستند. پیچ ام دی اف 8/2 سانت از جمله پیچ هایی است که دارای ساق بلند و کشیده با شیارهای عمیق است. این شیارها که نسبت به پیچ دیوار چینی با فاصله بیشتری از یکدیگر طراحی شده اند که مخصوص بافت نرم و متراکم ام دی اف شده است. فاصله­‌ی زیاد بین شیارها باعث شده است این پیچ تا آخرین رزوه درون ام دی اف نفوذ کند و اتصال قوی میان صفحات چوبی ایجاد کند.</p><h2>در استفاده از پیچ ام‌دی‌اف 2.8 سانت به ضخامت ورق  mdf توجه کنید</h2><p>از ویژگی‌­های دیگر این پیچ می‌­­توان به سبکی و خشکی آن اشاره کرد، این خصوصیت باعث شکنندگی این محصول نیز شده است. بنابراین هنگام استفاده از این یراق، باید به تناسب طول و قطر پیچ با ضخامت و مقاومت ورق ام دی اف، توجه کرد. هنگام استفاده از پیچ ام دی اف 8/2 سانت برای جلوگیری از شکستن پیچ، بهتر است ابتدا با دریل محل مورد نظر را سوراخ کنید. هنگام سوراخ کردن توجه داشته باشید قطر مته را کمتر از قطر پیچ در نظر بگیرید تا سوراخی گشادتر از قطر پیچ ایجاد نکنید. سپس با استفاده از پیچ گوشتی چهارسوی برقی یا دستی پیچ را در محل مورد نظر محکم کنید.</p><p>اگر درباره ابعاد این پیچ بخواهید بدانید، می­‌توان گفت پیچ ام دی اف 8/2 سانت به این شرح است، طول این یراق 28 میلی­متر که قطر قسمت داخلی آن 4 میلی متر است و گل پیچ یا همان سری پیچ از دایره ای به قطر 8 میلی‌­متر تشکیل شده است .</p><h2>مزایا و معایب پیچ ام دی اف 2.8 سانت</h2><p>از مزایای پیچ­های ام دی اف تنوع در ابعاد آن‌ها است. طوری که می توان برای هر ضخامتی از ورق ام دی اف، پیچ مناسب آن را پیدا کرد. پیچ های ام دی اف از<a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4" rel="nofollow" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);"> سری یراق آلات </a>با گل پیچ یا سری چهار سو است که استفاده بسیار آسانی دارد چون آچار پیچ گوشتی آن به راحتی در دسترس همه قرار دارد.</p><p> از سوی دیگر سری تخت این پیچ باعث فرو رفتن کامل و هم سطح شدن آن با محصول می‌­شود. این ویژگی باعث محبوبیت بیشتر این کالا شده چون به زیبایی محصول ساخته شده آسیبی نمی­‌رساند. یکی دیگر از مزیت های این محصول، جنس فولادی آن است که چون با کربن روکش شده، خاصیت ضد زنگ پیدا کرده است.</p><p> از معایب این یراق می توان به شکنندگی در برابر فشار اشاره کرد. چون سختی این پیچ‌­ها کم است به آسانی در برابر فشار می­‌شکنند و در مقایسه با پیچ دیواری مقاومت کمتری دارند. خوب است بدانید پیچ ام دی اف 8/2 سانت ساخت کشور چین است و در بسته بندی 100 تایی در <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">فروشگاه آنلاین فامیلا کالا</a> در دسترس خریداران عزیز قرار دارد.</p>
  • پیچ ام دی اف 2/8 سانت

پیچ ام دی اف یکی از یراق آلات کاربردی کابینت است که برای اتصال صفحات ام دی اف به یکدیگر و نصب آنها در جایگاه مورد نظر استفاده می‌شود. انواع پیچ های ام دی اف در سایزهای مختلف طراحی و تولید شده است و مونتاژکاران و نجاران پیچ مناسب را بر اساس نیازشان انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می­‌دهند.

سایزبندی کالا: 4*28 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
280 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

در میان یراق آلات کابینت و کمد یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین پیچ ها، انواع پیچ های ام دی اف هستند. پیچ ام دی اف 8/2 سانت از جمله پیچ هایی است که دارای ساق بلند و کشیده با شیارهای عمیق است. این شیارها که نسبت به پیچ دیوار چینی با فاصله بیشتری از یکدیگر طراحی شده اند که مخصوص بافت نرم و متراکم ام دی اف شده است. فاصله­‌ی زیاد بین شیارها باعث شده است این پیچ تا آخرین رزوه درون ام دی اف نفوذ کند و اتصال قوی میان صفحات چوبی ایجاد کند.

در استفاده از پیچ ام‌دی‌اف 2.8 سانت به ضخامت ورق  mdf توجه کنید

از ویژگی‌­های دیگر این پیچ می‌­­توان به سبکی و خشکی آن اشاره کرد، این خصوصیت باعث شکنندگی این محصول نیز شده است. بنابراین هنگام استفاده از این یراق، باید به تناسب طول و قطر پیچ با ضخامت و مقاومت ورق ام دی اف، توجه کرد. هنگام استفاده از پیچ ام دی اف 8/2 سانت برای جلوگیری از شکستن پیچ، بهتر است ابتدا با دریل محل مورد نظر را سوراخ کنید. هنگام سوراخ کردن توجه داشته باشید قطر مته را کمتر از قطر پیچ در نظر بگیرید تا سوراخی گشادتر از قطر پیچ ایجاد نکنید. سپس با استفاده از پیچ گوشتی چهارسوی برقی یا دستی پیچ را در محل مورد نظر محکم کنید.

اگر درباره ابعاد این پیچ بخواهید بدانید، می­‌توان گفت پیچ ام دی اف 8/2 سانت به این شرح است، طول این یراق 28 میلی­متر که قطر قسمت داخلی آن 4 میلی متر است و گل پیچ یا همان سری پیچ از دایره ای به قطر 8 میلی‌­متر تشکیل شده است .

مزایا و معایب پیچ ام دی اف 2.8 سانت

از مزایای پیچ­های ام دی اف تنوع در ابعاد آن‌ها است. طوری که می توان برای هر ضخامتی از ورق ام دی اف، پیچ مناسب آن را پیدا کرد. پیچ های ام دی اف از سری یراق آلات با گل پیچ یا سری چهار سو است که استفاده بسیار آسانی دارد چون آچار پیچ گوشتی آن به راحتی در دسترس همه قرار دارد.

 از سوی دیگر سری تخت این پیچ باعث فرو رفتن کامل و هم سطح شدن آن با محصول می‌­شود. این ویژگی باعث محبوبیت بیشتر این کالا شده چون به زیبایی محصول ساخته شده آسیبی نمی­‌رساند. یکی دیگر از مزیت های این محصول، جنس فولادی آن است که چون با کربن روکش شده، خاصیت ضد زنگ پیدا کرده است.

 از معایب این یراق می توان به شکنندگی در برابر فشار اشاره کرد. چون سختی این پیچ‌­ها کم است به آسانی در برابر فشار می­‌شکنند و در مقایسه با پیچ دیواری مقاومت کمتری دارند. خوب است بدانید پیچ ام دی اف 8/2 سانت ساخت کشور چین است و در بسته بندی 100 تایی در فروشگاه آنلاین فامیلا کالا در دسترس خریداران عزیز قرار دارد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پیچ ام دی اف 2/8 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چینی
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 4*28 میلیمتر
قطر 4 میلیمتر
ارتفاع 28 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس فولاد
تعداد در بسته 1000
سایر مشخصات سر پیچ چهار سو

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پیچ ام دی اف 2/8 سانت در فروشگاه فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه