پیچ ام دی اف 3/2 سانت
320 موجود
توضیح محصول: <p>پیچی که برای اتصال به صفحات ام دی اف به کار برده می­‌شود نباید خیلی سخت باشد تا بتواند به آسانی در بافت متراکم آن نفوذ کند. پیچ ام دی اف 3.2 سانت، کاملاً مناسب این بافت ساخته شده است.</p><h2>مشخصات پیچ ام دی اف 3.2 سانت</h2><p>پیچ ام دی اف 3.2 سانت که در <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%BE%D9%8A%DA%86-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%83" rel="nofollow" target="_blank">گروه پیچ و رولپلاک</a> قرار دارد، در میان نجاران به پیچ چوب معروف است. کاربرد این پیچ برای اتصال صفحات ام دی اف، نصب دستگیره و لولای در است. این پیچ طوری طراحی شده است که از ایجاد شکاف روی ام دی اف جلوگیری می­‌کند.</p><p>شکل ظاهر پیچ ام دی اف با سایر پیچ ها کمی تفاوت دارد طوری که استوانه­‌های با شیارهای فاصله‌­دار و تیز می­‌بینید. این فاصله‌­ی بین شیارها به این خاطر است که پیچ به راحتی درون ام دی اف محکم شود و اتصالی قوی ایجاد کند. ساق بلند این پیچ دارای قد 32 میلی‌متر بوده و عرض کوچک ترین شیار آن 4 میلی متر است. یعنی سوراخی که این پیچ در آن قرار می­‌گیرد، باید حداقل قطر 4 میلی‌متری داشته باشد. سر این پیچ دایره­ای چهار سو است که قطر 8 میلی‌­متری دارد. این محصول از جنس فولاد و به رنگ مشکی است که درجه سختی کمتری نسبت به پیچ های معمولی دارد.</p><h2>در استفاده از پیچ ام دی اف به این نکات توجه کنید!</h2><p>چوب‌­های ام دی اف، چون وزن کمتر و تراکم بالاتری دارند در برابر پیچ های معمولی مقاومت ندارند و در فرایند ساخت و ساز آنها، فقط باید از پیچ ام دی اف استفاده کرد. دقت داشته باشید این یراق، برای استفاده در اجسام سخت مانند دیوار مناسب نیست.</p><p>یکی از نکات مهمی که هنگام استفاده از این پیچ باید رعایت کرد، تناسب بین قد پیچ و ضخامت صفحه ام دی اف است. اگر ارتفاع پیچ بلندتر از ضخامت صفحه باشد به بافت فیبر آن فشار وارد می­‌کند و آنها را از هم جدا کرده و به جای اتصال  باعث شکستگی ورق می شود. برای صفحاتی که ضخامت کمتری دارند می­‌توان از کوچک ترین سایز آن یعنی پیچ ام دی اف 1.5 سانت استفاده کرد. پیچ ام دی اف 7 سانت نیز برای نفوذ میان صفحات متراکم ام دی اف با ضخامت بالا کاربرد دارد. خوب است بدانید برای محکم کردن این یراق می‌­توان از پیچ گوشتی برقی یا شارژی استفاده کرد.</p><h2>نحوه استفاده از پیچ ام دی اف</h2><p>برای استفاده از پیچ ام دی اف 3.2 سانت که در <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">مجموعه یراق کمد و کابینت</a> قرار دارد، ابتدا باید محل قرار گیری پیچ را با دریل سوراخ کنید، به خاطر داشته باشید برای این کار باید از مته ای استفاده کنید که نوک تیز داشته باشد و به سرعت ام دی اف را سوراخ کند تا گرمای زیادی ایجاد نکند. هنگام سوراخ کردن به تناسب قطر مته با پیچ نیز دقت کنید، قطر مته باید از قطر پیچ کمتر باشد. سوراخی که برای پیچ ایجاد می­‌کنید، باید ارتفاع کمتری از ساق پیچ داشته باشد.</p>
  • پیچ ام دی اف 3/2 سانت

پیچ ام دی اف 3.2 سانت، یکی از یراق آلاتی است که برای اتصال به صفحات ام دی اف کاربرد دارد. این صفحات چون بافت متفاوتی نسبت به سایر چوب ها دارند در برابر پیچ های معمولی مقاومت ندارند و آسیب می­‌بینند، بنابراین برای اتصال آنها باید از پیچ مخصوص استفاده کرد.

سایزبندی کالا: 4*32 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
320 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

پیچی که برای اتصال به صفحات ام دی اف به کار برده می­‌شود نباید خیلی سخت باشد تا بتواند به آسانی در بافت متراکم آن نفوذ کند. پیچ ام دی اف 3.2 سانت، کاملاً مناسب این بافت ساخته شده است.

مشخصات پیچ ام دی اف 3.2 سانت

پیچ ام دی اف 3.2 سانت که در گروه پیچ و رولپلاک قرار دارد، در میان نجاران به پیچ چوب معروف است. کاربرد این پیچ برای اتصال صفحات ام دی اف، نصب دستگیره و لولای در است. این پیچ طوری طراحی شده است که از ایجاد شکاف روی ام دی اف جلوگیری می­‌کند.

شکل ظاهر پیچ ام دی اف با سایر پیچ ها کمی تفاوت دارد طوری که استوانه­‌های با شیارهای فاصله‌­دار و تیز می­‌بینید. این فاصله‌­ی بین شیارها به این خاطر است که پیچ به راحتی درون ام دی اف محکم شود و اتصالی قوی ایجاد کند. ساق بلند این پیچ دارای قد 32 میلی‌متر بوده و عرض کوچک ترین شیار آن 4 میلی متر است. یعنی سوراخی که این پیچ در آن قرار می­‌گیرد، باید حداقل قطر 4 میلی‌متری داشته باشد. سر این پیچ دایره­ای چهار سو است که قطر 8 میلی‌­متری دارد. این محصول از جنس فولاد و به رنگ مشکی است که درجه سختی کمتری نسبت به پیچ های معمولی دارد.

در استفاده از پیچ ام دی اف به این نکات توجه کنید!

چوب‌­های ام دی اف، چون وزن کمتر و تراکم بالاتری دارند در برابر پیچ های معمولی مقاومت ندارند و در فرایند ساخت و ساز آنها، فقط باید از پیچ ام دی اف استفاده کرد. دقت داشته باشید این یراق، برای استفاده در اجسام سخت مانند دیوار مناسب نیست.

یکی از نکات مهمی که هنگام استفاده از این پیچ باید رعایت کرد، تناسب بین قد پیچ و ضخامت صفحه ام دی اف است. اگر ارتفاع پیچ بلندتر از ضخامت صفحه باشد به بافت فیبر آن فشار وارد می­‌کند و آنها را از هم جدا کرده و به جای اتصال  باعث شکستگی ورق می شود. برای صفحاتی که ضخامت کمتری دارند می­‌توان از کوچک ترین سایز آن یعنی پیچ ام دی اف 1.5 سانت استفاده کرد. پیچ ام دی اف 7 سانت نیز برای نفوذ میان صفحات متراکم ام دی اف با ضخامت بالا کاربرد دارد. خوب است بدانید برای محکم کردن این یراق می‌­توان از پیچ گوشتی برقی یا شارژی استفاده کرد.

نحوه استفاده از پیچ ام دی اف

برای استفاده از پیچ ام دی اف 3.2 سانت که در مجموعه یراق کمد و کابینت قرار دارد، ابتدا باید محل قرار گیری پیچ را با دریل سوراخ کنید، به خاطر داشته باشید برای این کار باید از مته ای استفاده کنید که نوک تیز داشته باشد و به سرعت ام دی اف را سوراخ کند تا گرمای زیادی ایجاد نکند. هنگام سوراخ کردن به تناسب قطر مته با پیچ نیز دقت کنید، قطر مته باید از قطر پیچ کمتر باشد. سوراخی که برای پیچ ایجاد می­‌کنید، باید ارتفاع کمتری از ساق پیچ داشته باشد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پیچ ام دی اف 3/2 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 4*32 میلیمتر
قطر 4 میلیمتر
ارتفاع 32 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس فولاد
تعداد در بسته 1000
سایر مشخصات سر پیچ چهار سو

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پیچ ام دی اف 3/2 سانت در فروشگاه فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه