پیچ فیکس 3/2 سانت
1800 موجود
توضیح محصول: <p>پیچ فیکس در میان نجاران و ام دی اف کاران بسیار محبوب است چون با استفاده از آن صفحات ام دی اف را به یکدیگر متصل می‌­کنند. این پیچ برای اتصال دائم یا موقت صفحات به کار می‌­رود با این حال استفاده از آن در صفحاتی که نیاز به جابجایی و باز و بسته کردن دارند، متداو‌ل‌­تر است.</p><h2>آشنایی با پیچ فیکس 3.2 سانت و کاربرد آن</h2><p>پیچ فیکس در دسته <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات کابینت و کمد</a> قرار دارد، عموماً از جنس فلزی یا فولادی است و برای اتصال صفحات کابینت استفاده می­‌شود. پیچ خوردگی های نسبتا عمیق این یراق، کاملاً مناسب تراکم ام دی اف است. طوری که به راحتی صفحات را به هم فیکس می­‌کند. گفتنی است دو صفحه ای که با پیچ فیکس قرار است به هم متصل شوند باید ضخامتی بین 16 تا 19 میلی­متر داشته باشند. </p><p>یونیتی که در مونتاژ آن از پیچ فیکس استفاده شده است، به آسانی باز و بسته می­‌شود، بدون آن که بدنه آسیب ببیند. قابلیت رگلاژ، ویژگی دیگری از این محصول است که ارتفاع آن را تا 10 میلی متر افزایش می­‌دهد. این محصول به دو شکل در بازار موجود است:</p><p>1-پیچ فیکس 3.2 سانت </p><p>2- پیچ فیکس دستگیره</p><p>پیچ دستگیره نیز یک پیچ دو طرفه است که برای نصب دستگیره­‌های ساده و ضد سرقت کاربرد دارد. این پیچ برای هر نوع دستگیره و با هر ضخامت دربی قابل استفاده است. پیچ دستگیره نیز مانند پیچ فیکس ساده از جنس فلز باکیفیت ساخته شده است که مقاومت بالایی نیز دارد.</p><h2>ابعاد و جنس پیچ فیکس </h2><p>پیچ فیکس 3.2 سانت یکی از یراق آلات است که در مجموعه <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%BE%D9%8A%DA%86-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%83" rel="nofollow" target="_blank">پیچ و رولپلاک </a> قرار دارد و دارای دو قسمت است. یک قسمت آن بدنه استوانه ای تو خالی است که پیچ درون آن می­پیچد؛ این قسمت دارای لبه نیم گرد و دوسو است. قسمت دیگر آن پیچ دو سویی است که دورن غلاف استوانه ای می­چرخد و ثابت می­‌شود.</p><p>پایه غلاف استوانه ای پیچ، قطر 14 میلیمتری دارد. ارتفاع پیچ فیکس در حالت بسته 32 میلی­متر است که با احتساب فضای 10 میلی متری که برای تنظیم ارتفاع آن در نظر گرفته شده، ارتفاع این محصول تا 42 میلی‌­متر نیز می­‌رسد. این محصول فولادی به رنگ نقره ای در بازار موجود است. پیچ فیکس 3.2 سانتی ساخت شرکت­‌های چینی است و در بسته های 500 تایی در <a href="https://familakala.com/" rel="nofollow" target="_blank">فروشگاه فامیلا کالا </a> به فروش می­‌رسد.</p>
  • پیچ فیکس 3/2 سانت

پیچ ها به عنوان گروهی از یراق آلات در مدل­‌های مختلف و با عملکردهای گوناگون در بازار موجود هستند. ساختار پیچ عموماً از یک استوانه با شیارهای مارپیچی (برجستگی ­هایی) بر روی آن تشکیل شده است. پیچ فیکس یکی از انواع پیچ ها است که برای اتصال صفحات ام دی اف به کار می‌­رود.

سایزبندی کالا: 14*32 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

پیچ فیکس در میان نجاران و ام دی اف کاران بسیار محبوب است چون با استفاده از آن صفحات ام دی اف را به یکدیگر متصل می‌­کنند. این پیچ برای اتصال دائم یا موقت صفحات به کار می‌­رود با این حال استفاده از آن در صفحاتی که نیاز به جابجایی و باز و بسته کردن دارند، متداو‌ل‌­تر است.

آشنایی با پیچ فیکس 3.2 سانت و کاربرد آن

پیچ فیکس در دسته یراق آلات کابینت و کمد قرار دارد، عموماً از جنس فلزی یا فولادی است و برای اتصال صفحات کابینت استفاده می­‌شود. پیچ خوردگی های نسبتا عمیق این یراق، کاملاً مناسب تراکم ام دی اف است. طوری که به راحتی صفحات را به هم فیکس می­‌کند. گفتنی است دو صفحه ای که با پیچ فیکس قرار است به هم متصل شوند باید ضخامتی بین 16 تا 19 میلی­متر داشته باشند.

یونیتی که در مونتاژ آن از پیچ فیکس استفاده شده است، به آسانی باز و بسته می­‌شود، بدون آن که بدنه آسیب ببیند. قابلیت رگلاژ، ویژگی دیگری از این محصول است که ارتفاع آن را تا 10 میلی متر افزایش می­‌دهد. این محصول به دو شکل در بازار موجود است:

1-پیچ فیکس 3.2 سانت 

2- پیچ فیکس دستگیره

پیچ دستگیره نیز یک پیچ دو طرفه است که برای نصب دستگیره­‌های ساده و ضد سرقت کاربرد دارد. این پیچ برای هر نوع دستگیره و با هر ضخامت دربی قابل استفاده است. پیچ دستگیره نیز مانند پیچ فیکس ساده از جنس فلز باکیفیت ساخته شده است که مقاومت بالایی نیز دارد.

ابعاد و جنس پیچ فیکس 

پیچ فیکس 3.2 سانت یکی از یراق آلات است که در مجموعه پیچ و رولپلاک قرار دارد و دارای دو قسمت است. یک قسمت آن بدنه استوانه ای تو خالی است که پیچ درون آن می­پیچد؛ این قسمت دارای لبه نیم گرد و دوسو است. قسمت دیگر آن پیچ دو سویی است که دورن غلاف استوانه ای می­چرخد و ثابت می­‌شود.

پایه غلاف استوانه ای پیچ، قطر 14 میلیمتری دارد. ارتفاع پیچ فیکس در حالت بسته 32 میلی­متر است که با احتساب فضای 10 میلی متری که برای تنظیم ارتفاع آن در نظر گرفته شده، ارتفاع این محصول تا 42 میلی‌­متر نیز می­‌رسد. این محصول فولادی به رنگ نقره ای در بازار موجود است. پیچ فیکس 3.2 سانتی ساخت شرکت­‌های چینی است و در بسته های 500 تایی در فروشگاه فامیلا کالا به فروش می­‌رسد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا پیچ فیکس 3/2 سانت
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع کاربرد اتصال کابینت
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 14*32 میلیمتر
قطر 14 میلیمتر
ارتفاع 32 میلیمتر
رنگ نقره ای
جنس فولاد
تعداد در بسته 500
سایر مشخصات قابلیت تنظیم ارتفاع تا 10 میلیمتر

نقد و بررسی:

راهنمای خرید پیچ فیکس 3/2 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
حمید زالی

با سلام میخواستم بدونم طول بسته شده این پیچ چند سانته و ایا میشه دو قطعه چوب 18 میلیمتری رو باهاش بست یا نه

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام

تصویر بسته شده این پیچ در سایت فامیلاکالا موجود می باشد. برای بستن دو قطعه چوب 18 میلیمتری می توانید از این پیچ استفاده کنید.

Farid Davarnia

سلام من ميخوام دستگيره بسازم از پيج ٣٢ استفاده كنم و يكطرف رو باچسب اون طرح دستگيره رو بچسبونم أيا قسمت دو سو لبه تخت هستش يا گرده چسب ميگيره ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام قسمت دوسو دارای لبه نیم گرد است، برای چسباندن آن می‌توانید از چسب دوقولو یا هل استفاده کنید. 

پیمانی

سلام مهره فیکس به طول 16 میلی متر وقطرخارجی 4 میلی متر میخاهم آیا موجود دارید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام لطفا با همکارانمان در بخش فروش تماس بگیرید. 02177440286

فاطمه

سلام میخوام این پیچ رو باز کنم چه کنم

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این پیچ دو یونیت یا قطعه را به یکدیگر متصل می‌کند. به عبارت دیگر برای باز کردن پیچ باید از دو طرف (دو تخته) با پیچ گوشتی دوسو یا چهارسو آن را از یکدیگر باز کرد.

محمد رمضانی

سلام میخواستم بدونم این پیچ فیکس 3/2قطرش چقدره مثلا اندازه مته 3 هستش یا کلففتر ویا نازکترهستش

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام برای این پیچ معمولا از مته 7 سانت استفاده می‌شود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه