گونیا پلاستیكی 4 سوراخ ایرانی
900 موجود
توضیح محصول: <p>در صنایع چوب و ام دی اف، یراق آلات به دو دسته تقسیم می‌­شوند.</p><p>1- ملزومات غیر چوبی که هنگام مونتاژ، وظیفه متصل کردن را بر عهده دارند، مانند پیچ، الیت و <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" target="_blank" rel="nofollow">انواع گونیا</a>.</p><p> 2-لوازم کاربردی و تزیینی که باعث تکمیل شدن کار می­شوند، مانند دوبل، بیسکوئیتی، زبانه دم چلچله(یا مواد مصنوعی) و <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%86%D8%B3%D8%A8" rel="nofollow" target="_blank">انواع چسب های</a> کاربردی که در صنعت چوب مصرف می ­شوند.</p><h2>مشخصات ظاهری گونیا چهار سوراخ ایرانی</h2><p>گونیای چهار سوراخ ایرانی از جنس پلاستیک و مناسب استفاده در مکان های مرطوب است چون در مجاورت با آب زنگ نمی­زند و فرسوده نمی­شود. ویژگی مثبت دیگر این محصول، چهار سوراخ بودن آن است، در هر ضلع این گونیا دو سوراخ تعبیه شده است که محل قرار گرفتن پیچ است، زمانی که گونیای چهار سوراخ با کمک چهار پیچ به بدنه طبقه یا دیوار محکم می­شود دیگر نباید نگران لرزیدن یا شل شدن طبقات کابینت باشید.</p><p>مثل بقیه گونیاهای این محصول هم به شکل زاویه قائمه و با طول و عرض و ارتفاع یکسان 27 میلیمتر است این یراق قطعات را به صورت نود درجه به هم متصل می­کند. در هر ضلع گونیا دارای دو سوراخ تعبیه شده که برای محکم کردن پیچ ها است. قطر هر سوراخ 3 میلیمتر و ضخامت گونیا 2 میلیمتر است.</p><h2>کاربرد گونیا چهار سوراخ پلاستیکی</h2><p>گونیا چهار سوراخ پلاستیکی در سه رنگ سفید، مشکی و نارنجی تولید و به بازار عرضه می­شود. بهتر است رنگ گونیا را با رنگ صفحات چوبی و طبقات کابینت هماهنگ انتخاب کنید تا ظاهر زیباتری به کار بدهید. جنس این محصول پلاستیکی است که در مقایسه با انواع فلزی محصولی ضد زنگ محسوب می­شود.</p><p>کاربرد گونیا پلاستیکی چهار سوراخ بسیار ساده است. قبل از استفاده باید محلی که قرار است گونیا را در آن جا استفاده کنید را مشخص و علامتگذاری کنید، سپس یک ضلع را به بدنه کابینت و ضلع دیگر را به دیوار یا یونیت اصلی پیچ کنید. این محصول ساخت ایران است و برای ساخت قطعات، جعبه ها، طبقات کابینت و ... به کار برده می­شود. برای خرید گونیا چهار سوراخ پلاستیکی می­‌توانید فقط با یک کلیک وارد سایت فامیلا کالا شوید، از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">دسته یراق آلات کابینت و کمد</a>، گونیا چهار سوراخ پلاستیکی را انتخاب کرده و خریداری کنید.</p>
  • گونیا پلاستیكی 4 سوراخ ایرانی

گونیا پلاستیكی 4 سوراخ ایرانی

سایزبندی کالا: 27*27 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
900 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در صنایع چوب و ام دی اف، یراق آلات به دو دسته تقسیم می‌­شوند.

1- ملزومات غیر چوبی که هنگام مونتاژ، وظیفه متصل کردن را بر عهده دارند، مانند پیچ، الیت و انواع گونیا.

 2-لوازم کاربردی و تزیینی که باعث تکمیل شدن کار می­شوند، مانند دوبل، بیسکوئیتی، زبانه دم چلچله(یا مواد مصنوعی) و انواع چسب های کاربردی که در صنعت چوب مصرف می ­شوند.

مشخصات ظاهری گونیا چهار سوراخ ایرانی

گونیای چهار سوراخ ایرانی از جنس پلاستیک و مناسب استفاده در مکان های مرطوب است چون در مجاورت با آب زنگ نمی­زند و فرسوده نمی­شود. ویژگی مثبت دیگر این محصول، چهار سوراخ بودن آن است، در هر ضلع این گونیا دو سوراخ تعبیه شده است که محل قرار گرفتن پیچ است، زمانی که گونیای چهار سوراخ با کمک چهار پیچ به بدنه طبقه یا دیوار محکم می­شود دیگر نباید نگران لرزیدن یا شل شدن طبقات کابینت باشید.

مثل بقیه گونیاهای این محصول هم به شکل زاویه قائمه و با طول و عرض و ارتفاع یکسان 27 میلیمتر است این یراق قطعات را به صورت نود درجه به هم متصل می­کند. در هر ضلع گونیا دارای دو سوراخ تعبیه شده که برای محکم کردن پیچ ها است. قطر هر سوراخ 3 میلیمتر و ضخامت گونیا 2 میلیمتر است.

کاربرد گونیا چهار سوراخ پلاستیکی

گونیا چهار سوراخ پلاستیکی در سه رنگ سفید، مشکی و نارنجی تولید و به بازار عرضه می­شود. بهتر است رنگ گونیا را با رنگ صفحات چوبی و طبقات کابینت هماهنگ انتخاب کنید تا ظاهر زیباتری به کار بدهید. جنس این محصول پلاستیکی است که در مقایسه با انواع فلزی محصولی ضد زنگ محسوب می­شود.

کاربرد گونیا پلاستیکی چهار سوراخ بسیار ساده است. قبل از استفاده باید محلی که قرار است گونیا را در آن جا استفاده کنید را مشخص و علامتگذاری کنید، سپس یک ضلع را به بدنه کابینت و ضلع دیگر را به دیوار یا یونیت اصلی پیچ کنید. این محصول ساخت ایران است و برای ساخت قطعات، جعبه ها، طبقات کابینت و ... به کار برده می­شود. برای خرید گونیا چهار سوراخ پلاستیکی می­‌توانید فقط با یک کلیک وارد سایت فامیلا کالا شوید، از دسته یراق آلات کابینت و کمد، گونیا چهار سوراخ پلاستیکی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا پلاستیكی 4 سوراخ ایرانی
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 27*27 میلیمتر
رنگ نارنجی
جنس پلاستیکی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا پلاستیكی 4 سوراخ ایرانی در فروشگاه فامیلاکالا





مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه