گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت
4000 موجود
توضیح محصول: <p>در خانه های امروزی که با محدودیت فضا مواجه هستیم، داشتن باکس ها و قفسه های کوچک دیواری، برای سر و سامان دادن به لوازم خرده ریز، کتابها و ... ضروری است. باکس­ها و قفسه های دیواری که با <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلات کابینت و کمد</a> از جمله گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت به دیوار متصل می­شوند، بسیار محکم و مقاوم هستند و توانایی نگهداری اشیا با وزن های سنگین تا 10 کیلوگرم را هم دارند.</p><h2>ویژگی های گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت&nbsp;</h2><p><a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" target="_blank" rel="nofollow">گونیا </a>کابینت روکش دار سفید از دو بخش تشکیل شده است. یک قسمت فلزی که برای پیچ کردن و اتصال &nbsp;است و بخش پلاستیکی که نقش محافظ و قاب را دارد و برای پوشاندن محل اتصال پیچ ها به کار می رود.از این گونیا در مکان­هایی که در بیشتر معرض دید است استفاده می­شود، چون قاب پلاستیکی آن جلوه بهتری به کار می­دهد. گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت یراق محبوب دکوراتیوها، طراحان و صد البته نجاران و ام دی اف کاران است.رنگ سفید کاور گونیای کمد و کابینت، به خوبی با رنگ باکس­ها و طبقات سفید هماهنگ می­شود و هیچ اثری از ­پیچ و میخ بر روی کار باقی نمی­گذارد.</p><h2>مشخصات فنی گونیا کابینت سفید&nbsp;</h2><p>شکل گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت به صورت زاویه قائمه است. بخش فلزی آن از ورق یک میل ساخته شده که در نوع خود بسیار محکم و بادوام است.ابعاد بخش فلزی، در قسمت بالایی 46 در 29 میلیمتر و در قسمت قاعده 41 در 30 میلیمتر است. بخش بالایی این گونیا از دو سوراخ و یک شیار که برای جا انداختن روکش پلاستیکی تعبیه شده، تشکیل شده است. قاعده این گونیا دارای چهار سوراخ است که برای یک اتصال محکم و قوی طراحی شده است. روکش سفید قاب این گونیا، به تمیزی و زیبایی کار کمک شایانی می­کند.</p><h2>راهنمای نصب گونیا</h2><p>این گونیا به خاطر زاویه 90 درجه ای که دارد دو صفحه را با زاویه قائمه به هم متصل می­کند. برای استفاده از گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت، ابتدا باید محل نصب طبقات را مشخص کرد، سپس با استفاده از سه پیچ، گونیا را در یک زاویه و دو پیچ در زاویه دیگر محکم کرد. پس از پیچ کردن نوبت قرار دادن قاب پلاستیکی است. بهتر است از رنگ قابی استفاده کنید که با سطح کار هماهنگ باشد. این گونیا محصول ایران است و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. برای خرید گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت، می­توانید وارد سایت فامیلا کالا شوید و این محصول کاربردی را از دسته یراق آلات کابینت و کمد انتخاب کنید و با اطمینان از قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، آن را خریداری کنید.</p>
  • گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت

گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت

سایزبندی کالا: 41*46 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
4,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در خانه های امروزی که با محدودیت فضا مواجه هستیم، داشتن باکس ها و قفسه های کوچک دیواری، برای سر و سامان دادن به لوازم خرده ریز، کتابها و ... ضروری است. باکس­ها و قفسه های دیواری که با یراق آلات کابینت و کمد از جمله گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت به دیوار متصل می­شوند، بسیار محکم و مقاوم هستند و توانایی نگهداری اشیا با وزن های سنگین تا 10 کیلوگرم را هم دارند.

ویژگی های گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت 

گونیا کابینت روکش دار سفید از دو بخش تشکیل شده است. یک قسمت فلزی که برای پیچ کردن و اتصال  است و بخش پلاستیکی که نقش محافظ و قاب را دارد و برای پوشاندن محل اتصال پیچ ها به کار می رود.از این گونیا در مکان­هایی که در بیشتر معرض دید است استفاده می­شود، چون قاب پلاستیکی آن جلوه بهتری به کار می­دهد. گونیا کابینت سفید روکش دار 4/1*4/6 سانت یراق محبوب دکوراتیوها، طراحان و صد البته نجاران و ام دی اف کاران است.رنگ سفید کاور گونیای کمد و کابینت، به خوبی با رنگ باکس­ها و طبقات سفید هماهنگ می­شود و هیچ اثری از ­پیچ و میخ بر روی کار باقی نمی­گذارد.

مشخصات فنی گونیا کابینت سفید 

شکل گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت به صورت زاویه قائمه است. بخش فلزی آن از ورق یک میل ساخته شده که در نوع خود بسیار محکم و بادوام است.ابعاد بخش فلزی، در قسمت بالایی 46 در 29 میلیمتر و در قسمت قاعده 41 در 30 میلیمتر است. بخش بالایی این گونیا از دو سوراخ و یک شیار که برای جا انداختن روکش پلاستیکی تعبیه شده، تشکیل شده است. قاعده این گونیا دارای چهار سوراخ است که برای یک اتصال محکم و قوی طراحی شده است. روکش سفید قاب این گونیا، به تمیزی و زیبایی کار کمک شایانی می­کند.

راهنمای نصب گونیا

این گونیا به خاطر زاویه 90 درجه ای که دارد دو صفحه را با زاویه قائمه به هم متصل می­کند. برای استفاده از گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت، ابتدا باید محل نصب طبقات را مشخص کرد، سپس با استفاده از سه پیچ، گونیا را در یک زاویه و دو پیچ در زاویه دیگر محکم کرد. پس از پیچ کردن نوبت قرار دادن قاب پلاستیکی است. بهتر است از رنگ قابی استفاده کنید که با سطح کار هماهنگ باشد. این گونیا محصول ایران است و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. برای خرید گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت، می­توانید وارد سایت فامیلا کالا شوید و این محصول کاربردی را از دسته یراق آلات کابینت و کمد انتخاب کنید و با اطمینان از قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، آن را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 41*46 میلیمتر
رنگ سفید
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت روکش دار سفید 4/1*4/6 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
علیرضا سراج فرد

سلام میشه از این قطعه برای نصب طبقه MDF به دیوار به عنوان پایه نگهدارنده استفاده کرد؟ تا چه وزنی میتونه تحمل کنه؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله امکان نصب آن به دیوار وجود دارد. در رابطه با وزن قابل تحمل عدد دقیقی نمی‌توان گفت اما در مجموع برای یک طبقه با 4 گونیا به صورت تقریبی 10 تا 15 کیلو وزن تحمل می‌کنند. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه