گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت
4000 موجود
توضیح محصول: <p>برای داشتن کتابخانه ای محکم و جادار، حتما نباید فضای بزرگی در اختیار داشته باشید می­توانید با چند قفسه دیواری یا باکس های جمع و جور به کتاب‌­هایتان نظم دهید، امروزه با وجود باکس‌­ها و قفسه های دیواری متنوع، دیگر کوچک بودن فضای خانه ها مسئله نگران کننده ای نیست، خودتان هم می­توانید با چند ورق ام دی اف، پیچ و یراق مناسب به راحتی یک قفسه درست کنید. حتی اگر نجاری هم بلد نیستید باز جای نگرانی نیست، فقط باید بدانید از چه یراقی استفاده کنید. اگر قفسه محکمی می­خواهید می­توانید از<a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" rel="nofollow" target="_blank"> انواع گونیا </a> به عنوان پایه نگهدارنده استفاده کنید، گونیاهای روکش دار برای فضاهایی که در معرض دید هستند انتخاب مناسبی است. اگر صفحه ام‌دی‌اف یا چوبی‌­ مورد نظرتان قهوه ای است، گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت را انتخاب کنید.</p><h2>کاربرد و محل نصب گونیا قهوه‌ای </h2><p>از گونیا کابینت روکش دار قهوه ای برای ساخت فضاهایی مانند قفسه، کتابخانه، انواع باکس‌­ها و کابینت‌­ها استفاده می­شود. ویژگی ممتاز گونیاهای روکش دار، قاب پلاستیکی روی آن است که نمای زیباتری به کار می­دهد. مقاومت بالا برای تحمل وزن های سنگین هم از خصوصیت برجسته این محصول است. رنگ قهوه‌ای روکش به راحتی با سایر اکسسوری‌های قهوه‌ای رنگ چیدمان هماهنگ می­‌شود و ظاهر زیباتری به کار می‌­دهد. این گونیا محبوب دکوراتیوها، مونتاژکاران و ام دی اف کاران است.</p><h2>مشخصات ظاهری و ابعاد گونیا کابینت قهوه ای </h2><p> گونیای قهوه‌ای از دو بخش فلزی و پلاستیکی ساخته شده است. هر دو قسمت آن به صورت زاویه 90 درجه هستند. بخش انتهایی یا همان قاعده گونیا 4 سوراخ دارد که برای قرار گرفتن <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%BE%D9%8A%DA%86-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%84%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%83" target="_blank" rel="nofollow">پیچ ها </a>مناسب تعبیه شده و قسمت بالایی آن از دو سوراخ و یک شیار تشکیل شده است. این شیار برای جا انداختن قاب پلاستیکی طراحی شده است، قاب پلاستیکی هم یک شیار دارد که به آسانی با قسمت فلزی قفل و محکم می­‌شود.</p><p>ابعاد این گونیا در بخش پایینی، 41 در 30 میلیمتر و بخش بالایی آن 46 در 29 میلیمتر است. فلز به کار رفته برای ساخت گونیا ورق با ضخامت 1 میل است که مقاومت بالایی دارد. این کالا دو صفحه را با زاویه 90 درجه را به هم متصل می­کند.</p><p> برای نصب گونیا ابتدا باید محل مورد نظررا مشخص و با استفاده از پیچ آن را در هر دو زاویه محکم کرد. پس از پیچ کردن گونیا و ثابت شدن، نوبت قرار دادن قاب پلاستیکی است برای قرار دادن قاب فقط باید آن را در محل شیار جا بیندازید. این محصول کاربردی ساخت ایران است و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. برای تهیه آن می­توانید همین حالا وارد سایت فامیلا کالا شوید و گونیا کابینت روکش دار قهوه ای  را از مجموعه <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات کمد و کابینت</a> انتخاب کرده و خریداری کنید.</p><p><br></p>
  • گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت

گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت

سایزبندی کالا: 25*35 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
4,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برای داشتن کتابخانه ای محکم و جادار، حتما نباید فضای بزرگی در اختیار داشته باشید می­توانید با چند قفسه دیواری یا باکس های جمع و جور به کتاب‌­هایتان نظم دهید، امروزه با وجود باکس‌­ها و قفسه های دیواری متنوع، دیگر کوچک بودن فضای خانه ها مسئله نگران کننده ای نیست، خودتان هم می­توانید با چند ورق ام دی اف، پیچ و یراق مناسب به راحتی یک قفسه درست کنید. حتی اگر نجاری هم بلد نیستید باز جای نگرانی نیست، فقط باید بدانید از چه یراقی استفاده کنید. اگر قفسه محکمی می­خواهید می­توانید از انواع گونیا به عنوان پایه نگهدارنده استفاده کنید، گونیاهای روکش دار برای فضاهایی که در معرض دید هستند انتخاب مناسبی است. اگر صفحه ام‌دی‌اف یا چوبی‌­ مورد نظرتان قهوه ای است، گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت را انتخاب کنید.

کاربرد و محل نصب گونیا قهوه‌ای 

از گونیا کابینت روکش دار قهوه ای برای ساخت فضاهایی مانند قفسه، کتابخانه، انواع باکس‌­ها و کابینت‌­ها استفاده می­شود. ویژگی ممتاز گونیاهای روکش دار، قاب پلاستیکی روی آن است که نمای زیباتری به کار می­دهد. مقاومت بالا برای تحمل وزن های سنگین هم از خصوصیت برجسته این محصول است. رنگ قهوه‌ای روکش به راحتی با سایر اکسسوری‌های قهوه‌ای رنگ چیدمان هماهنگ می­‌شود و ظاهر زیباتری به کار می‌­دهد. این گونیا محبوب دکوراتیوها، مونتاژکاران و ام دی اف کاران است.

مشخصات ظاهری و ابعاد گونیا کابینت قهوه ای 

 گونیای قهوه‌ای از دو بخش فلزی و پلاستیکی ساخته شده است. هر دو قسمت آن به صورت زاویه 90 درجه هستند. بخش انتهایی یا همان قاعده گونیا 4 سوراخ دارد که برای قرار گرفتن پیچ ها مناسب تعبیه شده و قسمت بالایی آن از دو سوراخ و یک شیار تشکیل شده است. این شیار برای جا انداختن قاب پلاستیکی طراحی شده است، قاب پلاستیکی هم یک شیار دارد که به آسانی با قسمت فلزی قفل و محکم می­‌شود.

ابعاد این گونیا در بخش پایینی، 41 در 30 میلیمتر و بخش بالایی آن 46 در 29 میلیمتر است. فلز به کار رفته برای ساخت گونیا ورق با ضخامت 1 میل است که مقاومت بالایی دارد. این کالا دو صفحه را با زاویه 90 درجه را به هم متصل می­کند.

 برای نصب گونیا ابتدا باید محل مورد نظررا مشخص و با استفاده از پیچ آن را در هر دو زاویه محکم کرد. پس از پیچ کردن گونیا و ثابت شدن، نوبت قرار دادن قاب پلاستیکی است برای قرار دادن قاب فقط باید آن را در محل شیار جا بیندازید. این محصول کاربردی ساخت ایران است و به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. برای تهیه آن می­توانید همین حالا وارد سایت فامیلا کالا شوید و گونیا کابینت روکش دار قهوه ای  را از مجموعه یراق آلات کمد و کابینت انتخاب کرده و خریداری کنید.


مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 25*35 میلیمتر
رنگ قهوه ای
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت روکش دار قهوه ای 4/1*4/6 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه