گونیا کابینت روکش دار مشکی 4/1*4/6 سانت
4000 موجود
توضیح محصول: <p>برای داشتن کتابخانه ای جمع و جور و جادار می­توانید از باکس­های دیواری و طبقات استفاده کنید. نکته ای که هنگام ساخت طبقات کتابخانه یا باکس اهمیت زیادی دارد توانایی تحمل وزن های بالا است. برای این منظور باید به دو مسئله توجه کنید، اول این که صفحه چوبی که برای این کار استفاده می کنید محکم و بادوام باشد و نکته بعدی استفاده از <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow">یراق آلاتی</a> مانند گونیای محکمی است با ایجاد اتصالی قوی  باکس یا طبقه را به دیوار محکم کند. با رعایت این نکات می­توانید طبقه ای با  قدرت نگهداری کتاب یا اشیاء سنگین را داشته باشید.</p><h2>ویژگی های ظاهری گونیا کابینت روکش دار مشکی </h2><p>گونیا کابینت روکش دار از دو قسمت تشکیل شده است؛ یک پایه فلزی و روکش پلاستیکی. قاب پلاستیکی آن باعث پوشش پایه نگهدارنده فلزی می­شود و به ظاهر کار جلوه­ی زیباتری می­دهد. به خاطر جنس پلاستیکی و خاصیت ضد زنگ قاب این محصول، استفاده از آن در محیط های مرطوب رواج دارد. این گونیا در مکان هایی که زیبایی و نمای کار نیز اهمیت دارد مصرف بیشتری دارد.</p><h3>مشخصات فنی گونیا کابینت روکش دار مشکی</h3><p>این <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" target="_blank" rel="nofollow">گونیای </a> کاربردی در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای و نقره ای موجود است. رنگ مشکی این گونیا مناسب صفحه های تیره است چرا که هماهنگی ایجاد شده میان روکش مشکی گونیا و رنگ تیره­ی صفحه، باعث زیبایی بیشتر کار و مخفی ماندن محل اتصالات می­شود.</p><p>ابعاد این گونیا 46 در 41 میلیمتر است. گونیای کابینت و کمد مشکی، جزو گونیاهای چهار پیچ است که نسبت به نوع دو پیچ تحمل وزن بالاتری را دارد. این گونیا در قاعده­ سه سوراخ دارد و در قسمت بالایی دارای دو سوراخ و یک شیار است. شیار تعبیه شده در این گونیا برای جا انداختن قاب پلاستیکی روکش آن است. بخش پلاستیکی هم شیاری دارد که برای جفت شدن با صفحه فلزی مناسب است. </p><p>جنس فلز گونیای کابینت و کمد روکش دار از ورق یک میل است که مقاومت و استحکام بالایی دارد. این گونیا با زاویه نود درجه طبقات را به صورت قائمه به دیوار متصل می­کند. برای استفاده از گونیای کمد و کابینت ابتدا باید محل نصب را مشخص کرد سپس طبقه ای که گونیا به آن متصل شده را به دیوار ثابت کنید. استفاده راحت و مقاومت بالای این گونیا باعث محبوبیت بیشتر بین نجاران و مونتاژکاران شده است. </p>
  • گونیا کابینت روکش دار مشکی 4/1*4/6 سانت

گونیا کابینت روکش دار مشکی 4/1*4/6 سانت

سایزبندی کالا: 41*46 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
4,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

برای داشتن کتابخانه ای جمع و جور و جادار می­توانید از باکس­های دیواری و طبقات استفاده کنید. نکته ای که هنگام ساخت طبقات کتابخانه یا باکس اهمیت زیادی دارد توانایی تحمل وزن های بالا است. برای این منظور باید به دو مسئله توجه کنید، اول این که صفحه چوبی که برای این کار استفاده می کنید محکم و بادوام باشد و نکته بعدی استفاده از یراق آلاتی مانند گونیای محکمی است با ایجاد اتصالی قوی  باکس یا طبقه را به دیوار محکم کند. با رعایت این نکات می­توانید طبقه ای با  قدرت نگهداری کتاب یا اشیاء سنگین را داشته باشید.

ویژگی های ظاهری گونیا کابینت روکش دار مشکی 

گونیا کابینت روکش دار از دو قسمت تشکیل شده است؛ یک پایه فلزی و روکش پلاستیکی. قاب پلاستیکی آن باعث پوشش پایه نگهدارنده فلزی می­شود و به ظاهر کار جلوه­ی زیباتری می­دهد. به خاطر جنس پلاستیکی و خاصیت ضد زنگ قاب این محصول، استفاده از آن در محیط های مرطوب رواج دارد. این گونیا در مکان هایی که زیبایی و نمای کار نیز اهمیت دارد مصرف بیشتری دارد.

مشخصات فنی گونیا کابینت روکش دار مشکی

این گونیای کاربردی در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای و نقره ای موجود است. رنگ مشکی این گونیا مناسب صفحه های تیره است چرا که هماهنگی ایجاد شده میان روکش مشکی گونیا و رنگ تیره­ی صفحه، باعث زیبایی بیشتر کار و مخفی ماندن محل اتصالات می­شود.

ابعاد این گونیا 46 در 41 میلیمتر است. گونیای کابینت و کمد مشکی، جزو گونیاهای چهار پیچ است که نسبت به نوع دو پیچ تحمل وزن بالاتری را دارد. این گونیا در قاعده­ سه سوراخ دارد و در قسمت بالایی دارای دو سوراخ و یک شیار است. شیار تعبیه شده در این گونیا برای جا انداختن قاب پلاستیکی روکش آن است. بخش پلاستیکی هم شیاری دارد که برای جفت شدن با صفحه فلزی مناسب است.

جنس فلز گونیای کابینت و کمد روکش دار از ورق یک میل است که مقاومت و استحکام بالایی دارد. این گونیا با زاویه نود درجه طبقات را به صورت قائمه به دیوار متصل می­کند. برای استفاده از گونیای کمد و کابینت ابتدا باید محل نصب را مشخص کرد سپس طبقه ای که گونیا به آن متصل شده را به دیوار ثابت کنید. استفاده راحت و مقاومت بالای این گونیا باعث محبوبیت بیشتر بین نجاران و مونتاژکاران شده است. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت روکش دار مشکی 4/1*4/6 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینتی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 41*46 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت روکش دار مشکی 4/1*4/6 سانت در فروشگاه فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه