گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی
1100 موجود
توضیح محصول: <p>آنچه به یک کابینت ارزش می­دهد، فقط زیبایی و طراحی خاص آن نیست بلکه استحکام و اعتماد به قدرت نگهداری از اشیا و لوازم قیمتی و لوکس شما است. کابینت­‌هایی بزرگ و عمیق با طبقاتی که مناسب نیاز شما طراحی و ساخته شده است، آشپزخانه ای منظم و مرتب را برایتان به ارمغان می­‌آورد. گونیای کابینت پلاستیکی کوچک مشکی، یراق مناسبی برای رسیدن به این هدف است. کسانی که از این نوع گونیا استفاده کرده اند به خوبی می­دانند که با استفاده از گونیا مشکی کوچک از جمله  پلاستیکی دیگر نباید نگران سنگین شدن طبقات کابینت باشند. همین ویژگی باعث برتری این محصول نسبت به انواع مشابه آن شده است.</p><h2>ویژگی­‌های گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی</h2><p>اگر به دنبال یک یراق محکم و مطمئن برای اتصال طبقات به دیوار یا کابینت هستید از مزایای گونیا کابینت کوچک مشکی غافل نشوید. این گونیا جزو کاربردی­ترین و مفیدترین نوع گونیاها است که در میان مونتاژکاران و ام دی اف کاران محبوبیت زیادی دارد. </p><p>نجاران می­دانند زمانی که مقاومت و استحکام اهمیت بیشتری داشته باشد، باید استفاده از این نوع گونیا را در اولویت قرار دهند چرا که گونیا کابینت مشکی کوچک، مقاومت بالاتری نسبت به انواع پین دارد. استفاده از این گونیا، احتمال شکستن و آسیب دیدن طبقات کابینت را به حداقل می­رساند. گونیا کابینت کوچک با دو سوراخ در بالا و دو سوراخ در پایین، محکم و با قدرت طبقات کابینت را به یکدیگر وصل می­کند. </p><p>این گونیا با زاویه نود درجه در ابعاد 27 در 27 میلی متر تولید شده و کاملاً مناسبِ اتصال طبقات مختلف به کابینت یا دیوارها است.</p><h2>روش نصب گونیا کابینت مشکی کوچک</h2><p>برای داشتن کابینتی با طبقاتی محکم و قوی، ابتدا باید محل نصب طبقه را مشخص و علامت­‌گذاری کنید. سپس با قرار دادن این گونیا و محکم کردن دو پیچ بالایی به طبقه بالا و دو پیچ پایینی به یونیت اصلی، یک اتصال قوی و ناگسستنی میان آنها ایجاد کنید.</p><p>گفتنی است این گونیا به خاطر جنس پلاستیکی ضد زنگ در محیط های مرطوب مثل کابینتِ زیر سینک و ... بسیار مفید و کاربردی است.</p><p>گونیای کابینت پلاستیکی مشکی، تولید کشور ایران است و مصرف کننده ایرانی برای تهیه این محصول به زحمت نمی­افتد، چرا که این محصول در فروشگاه فامیلا کالا به راحتی و وفور قابل تهیه است .</p>
  • گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی

گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی

سایزبندی کالا: 27*27 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
1,100 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

آنچه به یک کابینت ارزش می­دهد، فقط زیبایی و طراحی خاص آن نیست بلکه استحکام و اعتماد به قدرت نگهداری از اشیا و لوازم قیمتی و لوکس شما است. کابینت­‌هایی بزرگ و عمیق با طبقاتی که مناسب نیاز شما طراحی و ساخته شده است، آشپزخانه ای منظم و مرتب را برایتان به ارمغان می­‌آورد. گونیای کابینت پلاستیکی کوچک مشکی، یراق مناسبی برای رسیدن به این هدف است. کسانی که از این نوع گونیا استفاده کرده اند به خوبی می­دانند که با استفاده از گونیا مشکی کوچک از جمله  پلاستیکی دیگر نباید نگران سنگین شدن طبقات کابینت باشند. همین ویژگی باعث برتری این محصول نسبت به انواع مشابه آن شده است.

ویژگی­‌های گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی

اگر به دنبال یک یراق محکم و مطمئن برای اتصال طبقات به دیوار یا کابینت هستید از مزایای گونیا کابینت کوچک مشکی غافل نشوید. این گونیا جزو کاربردی­ترین و مفیدترین نوع گونیاها است که در میان مونتاژکاران و ام دی اف کاران محبوبیت زیادی دارد.

نجاران می­دانند زمانی که مقاومت و استحکام اهمیت بیشتری داشته باشد، باید استفاده از این نوع گونیا را در اولویت قرار دهند چرا که گونیا کابینت مشکی کوچک، مقاومت بالاتری نسبت به انواع پین دارد. استفاده از این گونیا، احتمال شکستن و آسیب دیدن طبقات کابینت را به حداقل می­رساند. گونیا کابینت کوچک با دو سوراخ در بالا و دو سوراخ در پایین، محکم و با قدرت طبقات کابینت را به یکدیگر وصل می­کند.

این گونیا با زاویه نود درجه در ابعاد 27 در 27 میلی متر تولید شده و کاملاً مناسبِ اتصال طبقات مختلف به کابینت یا دیوارها است.

روش نصب گونیا کابینت مشکی کوچک

برای داشتن کابینتی با طبقاتی محکم و قوی، ابتدا باید محل نصب طبقه را مشخص و علامت­‌گذاری کنید. سپس با قرار دادن این گونیا و محکم کردن دو پیچ بالایی به طبقه بالا و دو پیچ پایینی به یونیت اصلی، یک اتصال قوی و ناگسستنی میان آنها ایجاد کنید.

گفتنی است این گونیا به خاطر جنس پلاستیکی ضد زنگ در محیط های مرطوب مثل کابینتِ زیر سینک و ... بسیار مفید و کاربردی است.

گونیای کابینت پلاستیکی مشکی، تولید کشور ایران است و مصرف کننده ایرانی برای تهیه این محصول به زحمت نمی­افتد، چرا که این محصول در فروشگاه فامیلا کالا به راحتی و وفور قابل تهیه است .

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی 2/7*2/7 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینت
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 27*27 میلیمتر
رنگ مشکی
جنس پلاستیک
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن 50
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت مشکی کوچک پلاستیکی 2/7*2/7 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه