گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت
1600 موجود
توضیح محصول: <p>یراق آلات نقش بسیار مهمی در گوشه و کنار زندگی ما دارند؛ ولی هیچ وقت از نظر ما جدی گرفته نمی­شوند، چون ما به طور مستقیم با آنها سر و کار نداریم. اما نجاران و مونتاژکاران به خوبی با انواع یراق آلات و نحوه کارشان آشنا هستند. از جمله ابزارآلات مهمی که در نجاری کاربرد فراوانی دارد، انواع گونیا است. در دسته­ بندی <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" target="_blank" rel="nofollow"> یراق ­آلات کابینت و کمد</a>، گونیاها جایگاه ویژه­ای دارند. وظیفه اصلی گونیا اندازه‌­گیری فضاهای مختلف است؛ اما گونیاهای تاشو به خاطر ویژگی­های ممتازشان، کاربردهای دیگری نیز دارند. گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانتیکی از مفیدترین انواع گونیا است که در دسته ابزار و یراق آلات کابینت، نقش نگهدارنده و پایه طبقات را به عهده دارد.</p><h2> آشنایی با انواع گونیا</h2><p>انواع<a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" target="_blank" rel="nofollow"> گونیا</a>های کابینت و کمد به سه دسته تقسیم می­شوند؛ گونیای دو پیچ، گونیای چهار پیچ و گونیای روکش دار. دسته اول یا همان گونیاهای دو پیچ دارای دو سوراخ، یکی در بالا و یکی در پایین هستند و در سه سایز مختلف تولید می­شوند. گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت<strong>،</strong> بزرگترین نوع گونیای دو پیچ است که در دو زاویه مختلف قابلیت رگلاژ دارد.</p><p>نوع دوم گونیای کابینت و کمد معروف به گونیای چهار سوراخ یا چهار پیچ، در دو نوع پلاستیکی و فلزی در دسترس قرار دارد. نوع سوم که به نام گونیای روکش دار شناخته می­شود از دو قسمت فلزی و پلاستیکی تشکیل شده است. بخش فلزی به دیوار نصب می­شود و قسمت پلاستیکی به عنوان روکش، روی کار قرار می­گیرد و نمای بهتری به کار می­دهد.</p><h2>ابعاد گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت</h2><p>گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4ساخت کشور ایران و مناسب مصرف کننده ایرانی طراحی شده است. فلز به کار رفته برای تهیه این محصول از ورق دو میل است که بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و استحکام و دوام زیادی دارد. برآمدگی پشت گونیا به اتصال محکم تر آن کمک شایانی می­کند. ابعاد این محصول 25در30 میلی متر است که کاملا استاندارد بوده و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار دارد.</p><p>گونیا متوسط 3 سانتی قدرت تحمل وزن بالا را داشته و نسبت به انواع پین ها مقاومت و دوام بهتری دارد. این محصول فلز طلایی رنگ دارد و در فروشگاه فامیلا کالا قابل تهیه است.</p>
  • گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت

گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت

سایزبندی کالا: 35*40 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
1,600 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

یراق آلات نقش بسیار مهمی در گوشه و کنار زندگی ما دارند؛ ولی هیچ وقت از نظر ما جدی گرفته نمی­شوند، چون ما به طور مستقیم با آنها سر و کار نداریم. اما نجاران و مونتاژکاران به خوبی با انواع یراق آلات و نحوه کارشان آشنا هستند. از جمله ابزارآلات مهمی که در نجاری کاربرد فراوانی دارد، انواع گونیا است. در دسته­ بندی  یراق ­آلات کابینت و کمد، گونیاها جایگاه ویژه­ای دارند. وظیفه اصلی گونیا اندازه‌­گیری فضاهای مختلف است؛ اما گونیاهای تاشو به خاطر ویژگی­های ممتازشان، کاربردهای دیگری نیز دارند. گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانتیکی از مفیدترین انواع گونیا است که در دسته ابزار و یراق آلات کابینت، نقش نگهدارنده و پایه طبقات را به عهده دارد.

 آشنایی با انواع گونیا

انواع گونیاهای کابینت و کمد به سه دسته تقسیم می­شوند؛ گونیای دو پیچ، گونیای چهار پیچ و گونیای روکش دار. دسته اول یا همان گونیاهای دو پیچ دارای دو سوراخ، یکی در بالا و یکی در پایین هستند و در سه سایز مختلف تولید می­شوند. گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت، بزرگترین نوع گونیای دو پیچ است که در دو زاویه مختلف قابلیت رگلاژ دارد.

نوع دوم گونیای کابینت و کمد معروف به گونیای چهار سوراخ یا چهار پیچ، در دو نوع پلاستیکی و فلزی در دسترس قرار دارد. نوع سوم که به نام گونیای روکش دار شناخته می­شود از دو قسمت فلزی و پلاستیکی تشکیل شده است. بخش فلزی به دیوار نصب می­شود و قسمت پلاستیکی به عنوان روکش، روی کار قرار می­گیرد و نمای بهتری به کار می­دهد.

ابعاد گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت

گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4ساخت کشور ایران و مناسب مصرف کننده ایرانی طراحی شده است. فلز به کار رفته برای تهیه این محصول از ورق دو میل است که بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و استحکام و دوام زیادی دارد. برآمدگی پشت گونیا به اتصال محکم تر آن کمک شایانی می­کند. ابعاد این محصول 25در30 میلی متر است که کاملا استاندارد بوده و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار دارد.

گونیا متوسط 3 سانتی قدرت تحمل وزن بالا را داشته و نسبت به انواع پین ها مقاومت و دوام بهتری دارد. این محصول فلز طلایی رنگ دارد و در فروشگاه فامیلا کالا قابل تهیه است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت و کمد بزرگ 3/5*4 سانت ورق 2 ميل
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 35*40 میلیمتر
رنگ طلایی
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت و کمد بزرگ 4 سانت ورق 2 ميل در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

از جمله مزایای این محصول می توان به قدرت نگهداری  وزن بالای طبقه نسبت  به  انواع  پین اشاره كرد.

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه