گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت
1300 موجود
توضیح محصول: <p>مواد کمکی دسته ای از مواد مصرفی هستند که هنگام ساخت مصنوعات چوبی، جزو لوازم اصلی به حساب نمی­آیند ولی بدون آنها فرایند ساخت، ناقص می­ماند. این مواد شامل یراق آلات، لوازم و... هستند. به عبارت دیگر یراق آلات به دو دسته تقسیم می­شوند. دسته اول ملزوماتِ غیر چوبی هستند که هنگام مونتاژ، وظیفه متصل کردن را بر عهده دارند، مانند پیچ، الیت و <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" target="_blank" rel="nofollow">گونیا</a>. دسته دوم لوازم کاربردی و تزیینی هستند که باعث تکمیل شدن کار می­شوند مانند دوبل، بیسکوئیتی، زبانه دم چلچله ( مواد مصنوعی) و انواع چسب های کاربردی که در صنعت چوب مصرف می­­شوند. گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت نیز در دسته یراق آلات کابینت و کمد قرار می­گیرد که نقش اتصال دهنده و نگهدارنده دارد.</p><h2>کاربرد گونیا کابینت و کمد متوسط </h2><p>مونتاژ کاران و کابینت سازان، یراق آلات را به دو دسته جداشدنی و جدانشدنی تقسیم می­کنند. اتصلات جدا شدنی، آنهایی هستند که قابلیت جداشدن دارند و در صورت نیاز، دوباره می­توان آنها را باز و بسته کرد. انواع بست‌­های گونیایی در این دسته قرار می­گیرند. گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت جزو نگهدارنده‌­های دو پیچ است که در اندازه 30 در 25 میلی­متر، برای نگهداری طبقات کابینت و کمد استفاده فراوانی دارد.  </p><h2>مشخصات گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت</h2><p>گونیا کابینت و کمد متوسط از فلز طلایی رنگ با ضخامت ورق یک و نیم میل ساخته شده است. این گونیای پرکاربرد دارای دو سوراخ یکی بالا و یکی پایین است برای این که پیچ، قابلیت رگلاژ در دو زاویه متغیر را داشته باشد. گونیای کابینت و کمد در کشور ایران ساخته و مناسب نیاز مصرف کننده ایرانی تولید شده است. هنگام استفاده از این گونیا نگران مقاومت و دوام آن نباشید چرا که این محصول نسبت به انواع پین وزن بیشتری را تحمل می­کند و کاملاً قابل اطمینان است.</p><p> خوب است بدانید تا زمانی که طبقات کابینت نصب نشوند، کابینت قابل استفاده نیست. وقتی طبقات به کمک گونیای کابینت و کمد متوسط، به یونیت اصلی متصل شوند، می­توانید با اطمینان از استحکام آن، لوازم آشپزخانه را داخل کابینت ها قرار دهید و از نظم حاکم بر فضای داخلی کابینت ها لذت ببرید. </p><p>انواع گونیاهای کابینت و کمد در رنگ های سفید، مشکی، طلایی، زرد و قهوه ای در بازار موجود هستند اما این محصول در فروشگاه فامیلا کالا به رنگ طلایی موجود است و به مشتریان عرضه می­شود. شرکت های سازنده­ی  این محصول مفید، شرکت­های معتبری چون سه آ، جهان استیل، MHH و غیره هستند.</p>
  • گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت

گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت

سایزبندی کالا: 25*30 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
1,300 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

مواد کمکی دسته ای از مواد مصرفی هستند که هنگام ساخت مصنوعات چوبی، جزو لوازم اصلی به حساب نمی­آیند ولی بدون آنها فرایند ساخت، ناقص می­ماند. این مواد شامل یراق آلات، لوازم و... هستند. به عبارت دیگر یراق آلات به دو دسته تقسیم می­شوند. دسته اول ملزوماتِ غیر چوبی هستند که هنگام مونتاژ، وظیفه متصل کردن را بر عهده دارند، مانند پیچ، الیت و گونیا. دسته دوم لوازم کاربردی و تزیینی هستند که باعث تکمیل شدن کار می­شوند مانند دوبل، بیسکوئیتی، زبانه دم چلچله ( مواد مصنوعی) و انواع چسب های کاربردی که در صنعت چوب مصرف می­­شوند. گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت نیز در دسته یراق آلات کابینت و کمد قرار می­گیرد که نقش اتصال دهنده و نگهدارنده دارد.

کاربرد گونیا کابینت و کمد متوسط

مونتاژ کاران و کابینت سازان، یراق آلات را به دو دسته جداشدنی و جدانشدنی تقسیم می­کنند. اتصلات جدا شدنی، آنهایی هستند که قابلیت جداشدن دارند و در صورت نیاز، دوباره می­توان آنها را باز و بسته کرد. انواع بست‌­های گونیایی در این دسته قرار می­گیرند. گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت جزو نگهدارنده‌­های دو پیچ است که در اندازه 30 در 25 میلی­متر، برای نگهداری طبقات کابینت و کمد استفاده فراوانی دارد.  

مشخصات گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت

گونیا کابینت و کمد متوسط از فلز طلایی رنگ با ضخامت ورق یک و نیم میل ساخته شده است. این گونیای پرکاربرد دارای دو سوراخ یکی بالا و یکی پایین است برای این که پیچ، قابلیت رگلاژ در دو زاویه متغیر را داشته باشد. گونیای کابینت و کمد در کشور ایران ساخته و مناسب نیاز مصرف کننده ایرانی تولید شده است. هنگام استفاده از این گونیا نگران مقاومت و دوام آن نباشید چرا که این محصول نسبت به انواع پین وزن بیشتری را تحمل می­کند و کاملاً قابل اطمینان است.

 خوب است بدانید تا زمانی که طبقات کابینت نصب نشوند، کابینت قابل استفاده نیست. وقتی طبقات به کمک گونیای کابینت و کمد متوسط، به یونیت اصلی متصل شوند، می­توانید با اطمینان از استحکام آن، لوازم آشپزخانه را داخل کابینت ها قرار دهید و از نظم حاکم بر فضای داخلی کابینت ها لذت ببرید.

انواع گونیاهای کابینت و کمد در رنگ های سفید، مشکی، طلایی، زرد و قهوه ای در بازار موجود هستند اما این محصول در فروشگاه فامیلا کالا به رنگ طلایی موجود است و به مشتریان عرضه می­شود. شرکت های سازنده­ی  این محصول مفید، شرکت­های معتبری چون سه آ، جهان استیل، MHH و غیره هستند.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت و کمد متوسط 2/5*3 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 25*30 میلیمتر
رنگ طلایی
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت و کمد متوسط 3 سانت در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

از مزایای آن قدرت نگهداری وزن  بالا ي طبقه  نسبت  به انواع  پین   می باشد .

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه