گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت
1300 موجود
توضیح محصول: <p>مهم­ترین بخش آشپزخانه کابینت است که تاثیر زیادی در زیبایی و کارایی آن دارد. کابینت­ها مجموعه ای از نظم دهنده ها با قفسه و طبقات مختلف هستند که برای تقسیم و جای­گذاری لوازم آشپزخانه طراحی و ساخته شده­اند. مواد اولیه در تهیه و تولید کابینت، ورق هایی از جنس چوب، فلز، صفحات مصنوعی فشرده و یا ترکیبی  از آنها هستند. مواد ثانویه یا کمکی مانند <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#176" rel="nofollow" target="_blank">یراق آلات کابینت</a>، چسب و... جزو مواد اصلی به شمار نمی­روند ولی بدون آنها آماده سازی و ساخت کابینت ناتمام و ناقص است.</p><h2><strong>گونیا یا طبقه نگهداری چیست؟</strong></h2><!--StartFragment--><p>یراق آلات، ملزومات غیر چوبی هستند که نقش اتصال دهنده دارند. به عبارت بهتر، این محصولات در مونتاژ قطعات و بستن آنها کاربرد دارند. یراق آلاتی مانند انواع <a href="https://familakala.com/%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%83%D9%85%D8%AF/%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%8A%D8%A7%D9%8A-%D9%83%D8%A7%D8%A8%D9%8A%D9%86%D8%AA%D9%8A-" rel="nofollow" target="_blank">گونیا</a> معمولا از جنس پلاستیک و فلز هستند که باعث اتصال طبقات کمد و کابینت می­شوند. آنچه در طبقات کابینت اهمیت ویژه ای دارد، استحکام و قدرتِ نگهداری در عین ظرافت و تمیزی است؛ که با تهیه مواد مصرفی خوب و با کیفیت تامین می­شود. گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانتمی تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.</p><!--EndFragment--><p>یکی از مفیدترین و کاربردی­ترین قطعاتی که مونتاژکاران برای اتصال طبقات چوبی شیشه­ای و دیواری استفاده می­کنند، گونیا و طبقه نگهداری است. این ابزارِ مفید در دسته یراق آلات قرار دارد و در فروشگاه کامیلا در سه سایز موجود است. گونیا کمد و کابینت سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ دارد که هر کدام با توجه به ویژگی­های مخصوص به خود، کاربردهای مختلفی دارند. گونیا کابینت و کمد کوچک سایز 2در2 سانت، کوچک­ترین سایز گونیا است که دو سوراخ، یکی بالا و یکی پایین دارد. این سوراخ ها محل قرار گرفتن پیچ ها هستند که وظیفه نگهداری طبقات را بر عهده دارند. مقاومت و استحکام طبقات کابینت، به قدرت نگهداری این گونیا وابسته است.</p><h2><strong>مزایای گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت</strong></h2><p>گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت از فلز بسیار مرغوبی ساخته شده است که مقاومت زیادی برای تحمل وزن های سنگین دارد. در ساخت گونیای کابینت و کمد، از ورق فلزی 2 میل استفاده شده که محکم، بادوام و قابل اعتماد است. از این گونیا برای نصب در گوشه های کابینت، کمد، تختخواب و غیره استفاده می­شود. رنگ طلایی گونیا، ظرافت و زیبایی خاصی به آن داده است. این گونیای کاربردی، ساخت کشور ایران است و به وفور در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. برای تهیه گونیای کوچک سایز 2در 2 وارد سایت فامیلا کالا، دسته یراق آلات، یراق آلات کمد و کابینت شوید. با اطمینان از کیفیت مرغوب و جنس مقاوم گونیا کابینت و کمد سایز 2در2 را در لیست خریدتان قرار دهید و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.</p>
  • گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت

گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت

سایزبندی کالا: 20*20 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
1,300 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

مهم­ترین بخش آشپزخانه کابینت است که تاثیر زیادی در زیبایی و کارایی آن دارد. کابینت­ها مجموعه ای از نظم دهنده ها با قفسه و طبقات مختلف هستند که برای تقسیم و جای­گذاری لوازم آشپزخانه طراحی و ساخته شده­اند. مواد اولیه در تهیه و تولید کابینت، ورق هایی از جنس چوب، فلز، صفحات مصنوعی فشرده و یا ترکیبی  از آنها هستند. مواد ثانویه یا کمکی مانند یراق آلات کابینت، چسب و... جزو مواد اصلی به شمار نمی­روند ولی بدون آنها آماده سازی و ساخت کابینت ناتمام و ناقص است.

گونیا یا طبقه نگهداری چیست؟

یراق آلات، ملزومات غیر چوبی هستند که نقش اتصال دهنده دارند. به عبارت بهتر، این محصولات در مونتاژ قطعات و بستن آنها کاربرد دارند. یراق آلاتی مانند انواع گونیا معمولا از جنس پلاستیک و فلز هستند که باعث اتصال طبقات کمد و کابینت می­شوند. آنچه در طبقات کابینت اهمیت ویژه ای دارد، استحکام و قدرتِ نگهداری در عین ظرافت و تمیزی است؛ که با تهیه مواد مصرفی خوب و با کیفیت تامین می­شود. گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانتمی تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

یکی از مفیدترین و کاربردی­ترین قطعاتی که مونتاژکاران برای اتصال طبقات چوبی شیشه­ای و دیواری استفاده می­کنند، گونیا و طبقه نگهداری است. این ابزارِ مفید در دسته یراق آلات قرار دارد و در فروشگاه کامیلا در سه سایز موجود است. گونیا کمد و کابینت سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ دارد که هر کدام با توجه به ویژگی­های مخصوص به خود، کاربردهای مختلفی دارند. گونیا کابینت و کمد کوچک سایز 2در2 سانت، کوچک­ترین سایز گونیا است که دو سوراخ، یکی بالا و یکی پایین دارد. این سوراخ ها محل قرار گرفتن پیچ ها هستند که وظیفه نگهداری طبقات را بر عهده دارند. مقاومت و استحکام طبقات کابینت، به قدرت نگهداری این گونیا وابسته است.

مزایای گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت

گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت از فلز بسیار مرغوبی ساخته شده است که مقاومت زیادی برای تحمل وزن های سنگین دارد. در ساخت گونیای کابینت و کمد، از ورق فلزی 2 میل استفاده شده که محکم، بادوام و قابل اعتماد است. از این گونیا برای نصب در گوشه های کابینت، کمد، تختخواب و غیره استفاده می­شود. رنگ طلایی گونیا، ظرافت و زیبایی خاصی به آن داده است. این گونیای کاربردی، ساخت کشور ایران است و به وفور در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. برای تهیه گونیای کوچک سایز 2در 2 وارد سایت فامیلا کالا، دسته یراق آلات، یراق آلات کمد و کابینت شوید. با اطمینان از کیفیت مرغوب و جنس مقاوم گونیا کابینت و کمد سایز 2در2 را در لیست خریدتان قرار دهید و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا گونیا کابینت و کمد کوچک 2*2 سانت ورق 2 میل
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد کابینت و کمد
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 20*20 میلیمتر
رنگ طلایی
جنس فلزی
حداکثر تحمل وزن -
تعداد در کارتن -
نوع اتصال پیچ
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

راهنمای خرید گونیا کابینت و کمد کوچک ورق 2 میل در فروشگاه فامیلاکالا


مزایا و معایب:

از مزایای آن میتوان به قدرت نگهداری وزن بالا نسبت به پین  اشاره کرد .

سوالات و نظرات

comment
محمد کاظمی شهرخفری

سلام خسته نباشید این کلاا با همین قیمت هست یا افزایش قیمت داره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام کلیه ی قیمت های موجود در سایت به روز رسانی شده است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه