مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

مگنت کابینت بلوم

تماس بگیرید

برای تکمیل و راه اندازی لوازم ام دی اف موجود در اطرافمان از جمله میز تلویزیون‌، کابینت آشپزخانه، سرویس خواب و بوفه نیاز به یراق مخصوص به آنها داریم. یراق آلات MDF به آن دسته از محصولات جانبی گفته می‌شود که وظیفه کارکرد صحیح و بهتر محصول را بر عهده دارند. همچنین با کمک یراق کابینت MDF می‌توان ظاهر بهتری را در این محصولات ایجاد کرد. یراق ام دی اف کالاهای متنوعی از جمله مگنت، فرنگ، خار طبقات و غلتک را شامل می‌شود. این یراق‌آلاتِ به ظاهر کوچک تاثیر فراوانی در سهولت استفاده از لوازم ام دی اف مانند باز و بسته کردن درب یک کابینت دارند. به طوری که یراق‌آلات ام دی اف برای کابینت سازان و سایر فعالان این صنعت از ضروری‌ترین لوازم به شمار می‌روند. همین امر نیز سبب شده است تا شرکت‌های ایرانی، محصولات مختلفی از این گروه را با قیمت‌های مناسب به بازار عرضه ‌کنند. در ادامه این مطلب از فامیلاکالا به بررسی جزئیات بیشتری در خصوص یراق‌آلات ام دی اف و کاربرد آنها می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

مزایای خرید یراق ام دی اف و کاربرد آن

می‌دانیم که هر محصول چوبی برای اتصال و کارکرد صحیح، نیاز به تجهیزاتی دارد که به آنها یراق می‌گوییم. این مسئله در خصوص کابینت و ام دی اف نیز صدق می‌کند. بر همین اساس یراق آلات MDF به آن دسته از محصولات جانبی گفته می‌شود که تمام قطعات برش داده شده ام دی اف از جمله درب و کشوها را به یکدیگر متصل می‌کنند. البته برخی از این یراق‌آلات اساسی بوده و برای کارکرد صحیح دکور، ضروری هستند و برخی نیز صرفاً جنبه تزئینی دارند.

یراق‌آلات کابینت و صنایع چوب با توجه به ذوق و هنر طراحان دکوراسیون و هنرمندان بسیار پیشرفت کرده‌اند و با سرعت بسیار بالایی به تکنولوژی روز دنیا نزدیک می‌شوند. از سوی دیگر زیبایی دکورها گاهی با تعویض چند دستگیره به خوبی نمایان می‌شود. بر این اساس حتی اگر شما از یک دکور کابینتی و یا چوبی بسیار ساده‌ در محیط استفاده کرده باشید، با تعویض چند یراق ساده مانند دستگیره‌ها می‌توانید، تغییرات قابل توجهی را در زیبایی ظاهری کابینت‌ها ایجاد کنید.

با همه اینها ناگفته نماند یراق‌آلاتی که امروزه استفاده می‌شوند، علاوه بر زیبایی، سبب ساده‌تر شدن استفاده از لوازم چوبی نیز می‌شوند و نقش مهمی را نیز در استفاده بهینه از فضاهای پرت و محیط های کوچک ایفا می‌کنند. به همین دلیل نیز ابزار و یراق کابینت دارای دسته‌بندی‌های متنوعی هستند که هم از لحاظ کارایی و هم از لحاظ برند، با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند.

ویژگی‌های ظاهری یراق ام دی اف

به طور کلی یراق MDF ممکن است فلزی، پلاستیکی، شیشه‌ای یا چوبی باشد. با این حال در این میان، یراق‌آلات فلزی از جمله محبوب‌ترین و پر کاربردترین محصولات موجود در بازار هستند. یراق‌آلات شیشه‌ای نیز به دلیل ظاهر خاص و زیبایی که دارند، در برخی از محصولات از جمله کابینت‌های گلاس مورد استفاده قرار می‌گیرند. یراق‌آلات پلاستیکی هم قیمت پایینی دارند و به همین خاطر پر فروش هستند. در نهایت یراق‌آلات چوبی نیز به دلیل احساس نشاط آور چوب و طبیعت می‌توانند گزینه جذابی برای علاقه‌مندان به این سبک باشند. با همه اینها برخی از افراد دوست دارند، یراق‌آلات ام دی اف را از جنسی متفاوت از جنس کابینت خود انتخاب کنند تا به لحاظ بصری جذابیت بیشتری را در محیط اطراف خود ایجاد کنند.

جدا از جنس همانطور که گفتیم یراق‌آلات ام‌ دی اف دارای انواع مختلفی هستند، که در ادامه به برخی از شاخصترین آنها اشاره می‌کنیم. بست آتاژور، پایه سقفی، پایه کابینت، پریز و روشنایی، پیچ، جک، چرخ، دستگیره، ریل، زیر سری، فلنج، قفل، گونیا، لولا، لوله، مگنت و یراق درب ریلی برخی از پر کاربردترین یراق‌آلات ام دی اف هستند.

برترین برندهای تولیدکننده یراق ام دی اف

از اصلی‌ترین کاربردهای یراق‌آلات می‌توان به استفاده آ‌نها در کابینت آشپزخانه اشاره کرد. چرا که انتخاب یراق مناسب موجب می‌شود تا شما بتوانید از تمام فضای موجود در کابینت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. البته برخی از مدل‌های یراق‌آلات نیز با هدف مرتب‌ سازی ملزومات آشپزخانه طراحی شده‌اند. به همین خاطر امروزه مجموعه‌ای کامل از بهترین یراق‌آلات ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند. همین تنوع برندها و محصولات عرضه شده در بازار یراق‌آلات هم تا حدودی انتخاب گزینه مناسب را برای خریداران دشوار کرده است. با این حال ما در ادامه، چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده یراق ام دی اف ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم تا خرید ساده‌تری داشته باشید.

به طور کلی اگر جزئیات آشپزخانه یک موضوع حائز اهمیت برای شما است و نیاز دارید مجموعه‌ای از یراق‌آلات حرفه‌ای و کاربردی را داشته باشید، می‌توانید از محصولات برند Italiana استفاده کنید. برند بعدی شرکت هایگلد است که محصولات جدید خود را با هدف راحتی کاربران در فضای خانه به صورت هوشمند طراحی کرده است. محصولات متنوع این برند شامل انواع اکسسوری آشپزخانه، اکسسوری اتاق خواب و مکانیزم است.

یکی از برندهای آشنا و معتبرِ دیگر در عرصه تولید یراق‌آلات، برند صامت است. محصولات صامت جزو بهترین یراق‌آلات ترکیه به حساب می‌آیند. یکی دیگر از برندهای مطرح که آن هم متعلق به ترکیه است، برند آلباتور است که در سال ۱۹۷۶ در شهر بورسای ترکیه تأسیس شد. ناگفته نماند که مکانیزم‌های آلباتور در انواع این لاین، تاپ لاین و آکاردئونی موجود هستند.

خرید اینترنتی انواع یراق ام دی اف در فامیلا‌کالا

تنوع بالای یراق‌آلات ام دی اف موجب می‌شود تا این محصولات برای اهداف گوناگون و در انواع دکوراسیون قابل استفاده باشند. همین امر نیز موجب شده است تا شرکتهای بسیاری این محصولات را با کیفیت های متنوع راهی بازار کنند. پس اگر با این محصولات آشنایی ندارید و به دنبال یک مرجع مطمئن برای خرید آنها می‌گردید، فامیلاکالا را فراموش نکنید. در فامیلا‌کالا شما تنوع محصولی و برند فراوانی را در حوزه یراق‌آلات مشاهده می‌کنید و این امکان را دارید تا در کوتاهترین زمان، با مقایسه قیمت‌ها، یک خرید امن و آسان را تجربه کنید.

سوالات متداول یراق ام دی اف

علت اصلی انتخاب مگنت‌های مدادی توسط خریداران چیست؟
مخفی بودن و ایجاد ظاهری یکدست و زیبا، از جمله دلایل استفاده روزافزون از مگنت‌های مدادی است.

کابینت لمسی یا تاچ چیست؟
کابینت تاچ یا لمسی به کابینت‌هایی گفته می‌شود که در آ‌نها از مگنت و سایر یراق الات مخفی کابینت استفاده‌ شده است.

وجه تمایز مگنت‌ها با سایر یراق آلات در چیست؟
در صورت خراب شدن مگنت‌ها، باید آنها را تعویض کرد. چرا که مگنت‌ها قابلیت تعمیر ندارند. در حالی که برخی دیگر از یراق الات کابینت قابل تعمیر هستند.

مگنت توکار چه تفاوتی با مگنت روکار دارد؟
تفاوت این دو محصول در طریقه و روش نصب هر یک از این دو نوع مگنت است. به گونه ای که مگنت توکار به صورت مخفی نصب می‌شود و پس از اتصال در نمای کار دیده نمی‌شود.

مگنت‌ها در چه جا‌هایی نصب می‌شوند؟
مگنت‌ها در قسمت‌های داخلی و لبه‌های کابینت نصب می‌شوند. اگر آنها در این قسمت‌ها به‌ درستی نصب نشوند کارایی خوب و دقیقی نخواهند داشت.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم