یراق كابینت و كمد بلوم (2 محصول)

مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

حتماً متوجه این موضوع شده اید که برای اینکه بتوان از یک کابینت یا کمد استفاده کرد ابتدا باید پروسه نصب و تجهیز آن را به اتمام رساند. برای همین امر نیز تولیدکنندگان، یراق آلات بیشماری را به بازار عرضه کرده اند که به اتصال صفحات کابینت به هم و استفاده مناسب از آنها کمک می‌کند. فامیلاکالا هم به عنوان یک فروشگاه معتبر در این زمینه با تجمیع این یراق آلات به نصابان، ام دی اف کاران و حتی مصرف کنندگان خانگی کمک می‌کند تا محصول مورد نظرشان را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

یراق کابینت و کمد به چند دسته، تقسیم بندی می‌شود؟

محصولات بیشماری در دسته بندی یراق کابینت و کمد قرار می‌گیرند که هر یک دارای زیر دسته های متعددی هستند. با این حال اگر بخواهیم یراق آلات کابینت را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم می‌توانیم از گروه های یراق آلات مصرفی و یراق آلات لوکس استفاده کنیم.

یراق آلات مصرفی کابینت و کمد

انواع یراق کابینت و کمد که جهت اتصال صفحات به هم، نصب دکوراسیون به دیوار، باز و بسته کردن درب ها و حتی محافظت و افزایش طول عمر کابینت ها به کار گرفته می‌شوند، در دسته یراق آلات مصرفی قرار دارند. این محصولات شامل انواع چسب ها، پیچ و میخ ها، مگنت ها، انواع گونیا و قرنیز می‌شوند.

در این میان چسب ها و میخ ها به اتصالات کمک می‌کنند. مگنت ها باز و بسته کردن درب ها را آسان تر می‌کنند و در نهایت قرنیزها با آب بندی کار، طول عمر آن را افزایش می‌دهند. بر این اساس هر یک از این محصولات به نوعی ضرورتی برای نصب و استفاده دارند و به همین جهت نیز در دسته یراق آلات طبقه بندی می‌شوند.

یراق آلات لوکس کابینت و کمد

این دسته از محصولات موجود در دسته بندی یراق کابینت و کمد، اگر هم در کمد یا دکور مربوطه نصب نشوند، اتفاقی نمی‌افتد. به عبارت دیگر مصرف کننده بدون یراق آلات لوکس نیز می‌تواند از کابینت یا کمد خود بهره بگیرد. با این حال با نصب این محصولات که شامل انواع جا کابلی، پریز توکار و غیره می‌شود مصرف کننده می‌تواند از کابینت خود بیشترین بهره را ببرد.

همچنین نصب یراق آلات لوکس به سهولت استفاده از لوازم برقی نیز منجر می‌شود. در نتیجه استفاده از این محصولات در نزدیکی انواع اجاق برقی توکار، فرها و دیگر لوازم برقی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

برترین برندهای تولید کننده یراق کابینت و کمد

از آنجایی که دسته بندی یراق کابینت و کمد از تنوع بالایی برخوردار است به طور حتم نمی‌توان از کلیه شرکت های تولید کننده این محصولات در این مطلب نام برد. با این حال اگر قرار باشد تنها به برخی از برترین برندهای تولید کننده این یراق آلات اشاره کنیم می‌توانیم از شرکت های داخلی و خارجی جهان استیل، فانتونی، بلوم و MHH نام ببریم.

فامیلا کالا؛ تجربه خریدی آسان و ارزان

فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن انواع یراق کابینت و کمد و سایر لوازم آشپزخانه مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنند. از آنجایی که تنوع این محصولات زیاد است و توضیحات هر محصول نیز در صفحه مربوط به آن وجود دارد، این خرید کاملاً آسان و سریع به انتخاب و سفارش ختم می‌شود. در نهایت نیز سفارشات ثبت شده در اسرع وقت به سراسر ایران ارسال شده و درب منزل به خریدار تحویل می‌گردد.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم