28 مارس, 2024

هود مخفی بهترین مدل برای آشپزخانه کوچک ما

همیشه علاقه داشتم که فضای آشپزخانه کوچک منزلم را بزرگتر نشان دهم. تصمیم گرفتم برای خرید ابتدا از لوازم مهم موجود در آن از جمله انتخاب بهترین مدل هود آشپزخانه شروع کنم. جستجو و تحقیق در این زمینه، من را با انواع هود مخفی آشنا کرد. در این متن به دلایل خود برای انتخاب این مدل از هود اشاره خواهم کرد. با من در این مقاله از فامیلاکالا همراه باشید.

معرفی هود مخفی

هود مخفی در کابینت مدرن نصب می‌شود تا کاملاً از چشم انسان پنهان شود. همچنين، هود مخفي يا توکار اغلب در آشپزخانه‌های کوچک یافت می‌شود زيرا باید در فضا صرفه جویی شود. اما به چه مدل هودهایی، هود مخفی کابینت گفته می‌شود؟ برای یافتن پاسخ این سوال تنها کافی است مقاله جامع « هود مخفی در کابینت به چه مدل هایی گفته می‌ شود؟ راهنمای انتخاب، خرید و نصب» را در همین وبلاگ مطالعه نمایید.

مدلی کم جا جهت نصب در آشپزخانه کوچک

مدلی کم جا جهت نصب در آشپزخانه کوچک

مدلی کم جا جهت نصب در آشپزخانه کوچک

مهمترین مزیت هود مخفی پنهان بودن کلیه ی بخش های آن داخل کابینت آشپزخانه است. این ویژگی برای آشپزخانه هایی که دارای ابعادی متوسط و کوچک هستند، اهمیت زیادی دارد. زیرا علاوه بر اشغال فضای کم در نمای فوقانی کابینت، به بزرگتر جلوه دادن محیط نیز کمک می کند.

هود مخفی نسل جدید هود ارزان قیمت

شاخصه اصلی هود زیر کابینتی در بازار قیمت ارزان آن است و هود مخفی نیز یکی از زیر مجموعه‌های این گروه به شمار می‌رود. پس این گروه نسبت به سایر هودها (با قدرت مکش مشابه) قیمت مناسب‌تری دارند . به علاوه، باید گفت که هودهای مخفی می‌توانند در رده‌های قیمتی مختلفی باشند. به طور مثال، قیمت هود مخفی در کابینت های گلاس نسبتاً ارزان است. با این حال، خریدارانی هستند که به دنبال مدل‌های گران قیمت از بهترین برندهای هود مخفی هستند.

یکپارچگی چیدمان آشپزخانه کوچک با هود مخفی

علاوه بر کلیه موارد ذکر شده، هود مخفی به زیباتر نشان دادن چیدمان آشپزخانه نیز کمک می‌کند. زیرا مخفی بودن آن منجر به حفظ یکپارچگی محیط شده که به بیننده حس نظم و مدرنیته را القا خواهد کرد.

نحوه نصب هود مخفی در کابینت ممبران

طراحی هود مخفی در کابینت یک راه حل عالی برای آشپزخانه‌های کوچک است. اما حتی در استفاده از هود مخفی کار شده در کابینت در آشپزخانه‌های بزرگ نیز مفید خواهد بود، زیرا این هودها تقریباً نامرئی هستند. نصب هود مخفی در کابینت دیواری به شما این امکان را می‌دهد که فاصله صحیح هود را با اجاق گاز حفظ کنید و بدنه هود را کاملاً پنهان کنید. همچنین، نحوه نصب هود مخفی در کابینت ممبران به طور مفصل در دفترچه راهنمای دستورالعمل توضیح داده شده است. اما تماس گرفتن با نمایندگی و پرسیدن آن برای بسیاری از افراد راحت‌تر است.

هود مخفی نسل جدید هود ارزان قیمت

هود مخفی نسل جدید هود ارزان قیمت

صدای کم هود مخفی

نوع طراحی هود مخفی به صورتی است که صدای کمتری تولید می‌کند. به طوری که موتور هود داخل محفظه‌ای فلزی قرار گرفته و درون کابینت بالای اجاق نصب می‌شود. همین امر به کمتر شنیده شدن صدای دستگاه کمک می‌کند و آرامش بیشتری را تجربه خواهیم کرد؛ مانند هود توکار ایتالیایی مدل ۲۰۰ لامیرا از نظر برخی خریداران هود مخفی بهترین مدل هود کم صدا در آشپزخانه است.

صدای کم هود مخفی

صدای کم هود مخفی

نظافت آسان هود مخفی آشپزخانه

از آنجا که تنها بخش خارجی هود مخفی صفحه مکش آن است، در نتیجه تمیز کردن این هود محدود به شستن فیلترهای آلومینیومی می‌شود. احتمالاً هیچ مدل دیگری را در بازار نمی‌توان یافت که مانند یک هود توکار به سهولت نظافت شود.

نظافت آسان هود مخفی آشپزخانه

نظافت آسان هود مخفی آشپزخانه

اندازه هود مخفی در کابینت

ابعاد هود مخفی در کابینت به دو پارامتر بستگی دارد: ابعاد کابینت و عرض اجاق گاز. همچنین، کوچک‌ترین مدل‌های هود مخفی داخل کابینت فقط ۴۵ سانتی‌متر عرض دارند. معمولاً در یک آشپزخانه کوچک می‌توانید یک هود مخفی تو کابینت ۵۰ سانتی‌متری را نصب کنید. به‌ علاوه، محبوب‌ترین هود مخفی با کابینت، ۶۰ سانتی‌متر عرض دارند و هودهای ۸۰ و ۹۰ سانتی‌متری نیز برای آشپزخانه‌های بزرگ طراحی شده‌اند.

کلیدهای تنظیم کننده در هود مخفی

از دیگر قابلیت‌های هود مخفی در کابینت های گلاس می‌توان به چند فناوری پیشرفته‌تر اشاره کرد.Comfort Light یک ویژگی مفید است که به شما امکان می‌دهد روشنایی نور هود مخفی را تنظیم کنید. با کاهش روشنایی نور پس زمینه اضافی، می‌توانید از هود به عنوان چراغ شب استفاده کنید. همچنین، لامپ‌های ال ای دی به کار رفته در هود مخفی، انرژی بسیار کمی مصرف می‌کنند، بنابراین حتی می‌توانید آن را تمام شب روشن نگه دارید.

بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در انواع هود توکار

بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در انواع هود توکار

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در انواع هود توکار

در انواع هود مخفی می‌توان مدل‌هایی (مشابه هود مخفی داتیس مدل ناوارو ) را پیدا کرد که در آنها جدیدترین فناوری این صنعت به کار رفته است. مواردی از جمله موتورهایی با قدرت مکش بالا، صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل، لامپ های پرنور و …

انواع سنسور به کار رفته در هود مخفی

طراحان هود مخفی، محصولات خود را تا حد امکان ساده تولید می‌کنند و به جستجوی فناوری‌هایی هستند که هود مخفی در کابینت ام دی اف را به سطح کاملاً جدیدی از ارگونومی برساند. بسیاری از مدل‌های جدید این هودها دارای یک سیستم کامل از سنسورها هستند که اطلاعاتی در مورد وضعیت خود دستگاه و محیط در اختیار واحد کنترل هود قرار می‌دهند. همچنین، در سیستم فیلترینگ، اگر فیلتر چربی بسیار کثیف باشد یا نیاز به تعویض داشته باشد، عملکرد هشدار فیلتر به موقع به شما اطلاع داده می‌شود. به‌ علاوه، سنسور دیگری، به طور مداوم تمیزی فضای آشپزخانه را کنترل می‌کند و به محض این‌که سطح آلودگی از حد مجاز فراتر رفت، فیلتر به طور خودکار شروع می‌شود و وقتی هوا پاک شد، عملکرد هود مخفی در کابینت ممبران، هایگلاس و غیره به حالت عادی تغییر می‌کند.

یکپارچگی چیدمان آشپزخانه کوچک با هود مخفی

یکپارچگی چیدمان آشپزخانه کوچک با هود مخفی

نحوه انتخاب هود مخفي و سفارش آن

انتخاب هود مخفي برای آشپزخانه ممکن است کار آسانی به نظر برسد، اما فقط زمانی که محصولات برندهای معروف را بشناسید. سیستم‌های منحصر به ‌فرد تصفیه هوا، سیستم کنترل راحت، عملکرد بسیار آرام و غيره بر قیمت هود مخفی در کابینت تاثيرگذار است و هر‌کس سليقه خود را براي خريد هود مخفی کابینت مدرن دارد. با دانستن ویژگی‌های هود مخفی تو کابینت، انتخاب و تصمیم برای خرید یکی از مدل‌ها سخت می‌شود. پس برای اطلاع از روش‌های پرداخت و سایر جزئیات، لطفا با همکاران ما در بخش فروش فامیلاکالا تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.