28 مارس, 2024

با مزایای خرید پریز توکار کابینت آشنا شویم

احتمالا در در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی تصاویری از انواع پریز توکار را مشاهده کرده اید. اینکه این پریز های زیبا و شیک چه مزایایی دارند، یا می توان آن ها را در چه مکانی به کار گرفت سوالی است که در ذهنمان نقش می بندد. برای پاسخ به این سوالات به دلایلی که در ادامه ی متن به مزایای خرید پریز توکار کابینت اشاره خواهیم کرد.

خرید پریز توکار بهترین گزینه برای آشپزخانه ی جزیره ای

کانتر یکی از ارکان مهم درطراحی آشپزخانه های جزیره ای به شمار می رود که بر روی آن لوازم برقی مختلفی از جمله اجاق گاز صفحه ای را قرار می دهند. اما مکان نصب  کانتر معمولا در جایی است که با پریز های دیواری فاصله ی زیادی دارد. استفاده از می تواند راه حل مناسبی برای این موضوع باشد.

خرید پریز توکار

آشپزخانه ی اپن و خرید پریز توکار کابینت

اغلب آشپزخانه های ایرانی با مدل اپن ساخته می شوند. به همین منظور یکی از دیوارهای آشپزخانه حذف خواهد شد. حذف یک دیوار به معنای محدود شدن فضا برای قرار دادن پریزهای روکار نیز است. با نصب یک پریز توکار کابینت می توان این محدودیت را به فرصتی برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون آشپزخانه تبدیل کرد. پس پیشنهاد می کنیم که پیش از نصب صفحه کابینت مکانی را برای تعبیه ی پریز توکار در نظر بگیرید.

آشپزخانه ی اپن و خرید پریز توکار کابینت

امکان استفاده ی همزمان از لوازم برقی با نصب پریز توکار کابینت

در اینکه آشپزخانه مکانی است که بیشترین تعداد لوازم برقی را در خود جای داده شکی نیست. لوازمی مانند ماشین لباس شویی، هود، فر، مایکروویو و … که همگی نیاز به پریز برق دارند. اما برای حفظ زبیایی محیط  تعداد مشخصی پریزهای دیواری را می توان در آن  به کار برد و معمولا پاسخگوی نیاز کلیه ی لوازم نخواهند بود. این امر باعث کاهش سرعت انجام کارها در آشپزخانه می شود. زیرا برای روشن کردن یکی از لوازم مجبور هستیم که منتظر پایان زمان انجام کار دیگری باشیم. حال اینکه با خرید پریزهای توکار کابینت مانند پریز کابینت آشپزخانه فیت سیلور می توان سه وسیله ی برقی را به آن متصل و به صورت همزمان استفاده کرد.

استفاده ی همزمان از لوازم برقی با نصب پریز توکار کابینت

دکوراسیونی مدرن با خرید پریز توکار کابینت

بزرگترین مزیت به کارگیری لوازم توکار در آشپزخانه حفظ یکپارچگی چیدمان آن است. هرچه فضای ۶۰ سانتی میان کابینت های دیواری (بالا) و زمینی (پایین) خلوت تر باشد آشپزخانه نیز جلوه ای مدرن تر خواهد یافت. برای رسیدن به این هدف می توان با تعبیه ی یک پریز توکار، سایر پریزهای روکار را از دیوار میان کابینت ها حذف کنیم.

دکوراسیونی مدرن

پریز توکار کابینت و افزایش ایمنی در آشپزخانه

در هنگام شستشوی ظروف آب فراوانی به اطراف پاشیده می شود و اگر بر روی یکی از پریزهای دیواری بریزد می تواند خطر آفرین باشد. زیرا اکثر وسایل اطراف شیر آب از جمله سینک ظرفشویی رسانای جریان برق هستند که احتمال برق گرفتگی برای کاربر به وجود می آورند. اما پریز توکار را می توانیم پس از اتمام کار مجددا به داخل کابینت بازگردانده و با خیال راحت به سایر امور  بپردازیم.

افزایش ایمنی در آشپزخانه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.