26 آوریل, 2024

۵ نکته کلیدی جهت نصب پریز توکار کابینت

پریز توکار یکی از یراق آلات کابینت به شمار می رود که از بدو ورود به بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. مزایای فراوانی از جمله امکان نصب آن بر روی کانتر آشپزخانه ی جزیره ای و استفاده از چند وسیله ی برقی به صورت همزمان دلایلی هستند که هر کدبانوی ایرانی را برای داشتن و نصب پریز توکار در آشپزخانه ی خود ترغیب می کند. حال اگر تصمیم به خرید این کالای لوکس گرفته اید برای انتخاب بهتر این ۵ نکته را به خاطر داشته باشید.

  1. انتخاب زمان مناسب برای خرید و نصب پریز توکار کابینت

    بهترین زمان برای انتخاب یک پریز توکار هنگام ساخت کابینت آشپزخانه است. زیرا مکان قرار گیری پریز توکار بر روی صفحه پیشخوان کابینت است. پس پیش از نصب صفحه ی پیشخوان ابعاد پریز توکار را اندازه گیری کرده و آن را برش دهید

    زمان مناسب جهت نصب پریز توکار آشپزخانه

  2. به فضای مورد نیاز جهت نصب پریز توکار داخل کابینت توجه کنید

    هر کدام از مدل های پریز توکار معمولا نیاز به فضای مشخصی داخل کابینت دارند. به عنوان مثال اگر پریز توکار ما مانند پریز آسانسوری مدل B2176 ، استوانه ای شکل باشد به فضای بیشتری از لحاظ طولی داخل کابینت نیاز داشته اما اگر مستطیلی باشد عرض بیشتری را اشغال می کند.

    فضای مناسب جهت نصب پریز توکار آشپزخانه

  3. ضرورت نصب پریز روکار داخل کابینت

    برای استفاده از پریز توکار نیاز داریم که یک پریز معمولی یا روکار را داخل کابینت قرار دهیم. در نظر داشته باشید که حداقل فاصله ی استاندارد میان دو پریز به اندازه ی طول سیم پریز توکار است. این مورد را نیز باید به هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه رعایت کنیم.

    پریز روکار را نزدیک پریز توکار قرار دهید

  4. تناسب رنگ پریز توکار و چیدمان آشپزخانه

    برای خرید پریز توکار عجله نکنید زیرا انواع مدل های آن در رنگ های مختلفی از جمله مشکی، طلایی و سیلور به بازار عرضه شده اند. بدون شک هماهنگی آن ها با رنگ کابینت می تواند در زیبا و مدرن جلوه دادن محیط تاثیر گذار باشد. پس پیشنهاد می کنیم که با توجه به رنگ صفحه ی پیشخوان کابینت مدلی مناسب را انتخاب کنید.

    تناسب رنگ دکوراسیون آشپزخانه و پریز توکار

  5. اولویت را به نصب پریز توکار کابینت با پورت usb بدهید

    در طراحی برخی از مدل های موجود در بازار پورت usb تعبیه شده که به ما امکان شارژ انواع لوازم برقی مانند گوشی موبایل را بدون نیاز به آداپتور می دهد (مشابه پریز کابینت آشپزخانه فیت سیلور). از آنجا که اکثر لوازم برقی با استفاده از پورت یو اس بی شارژ می شوند این ویژگی مزیت قابل توجهی به شمار می رود.

    پریز توکار با پورت usb

اشتراک گذاری

۲ یک نظر

  1. ارام بصیری پاسخ

    سلام ،من نیاز به یک نصاب ماهر برای نصب پریز توکار صفحه کابینت دارم،لطفا منو راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.