28 مارس, 2024

۴ دلیل که ما را به خرید هود آشپزخانه کشویی ترغیب می کنند

هود آشپزخانه کشویی نسل جدید هود زیر کابینتی به شمار می رود. این هود از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی پیشرفت قابل توجهی را در آن ها شاهد هستیم. پس از خرید هود آشپزخانه کشویی آن را داخل کابینت بالای اجاق گاز نصب می کنند. تنها بخش خارجی آن کشو هود است که به هنگام روشن کردن دستگاه خارج شده و پس از خاموش شدن به مکان اولیه ی خود باز می گردد. برای آشنایی بیشتر با مزایای هود آشپزخانه کشویی به موارد زیر توجه کنید.

۱- تجربه آشپزخانه ی مدرن با خرید هود آشپزخانه کشویی

در بسیاری از وب سایت ها و مجلات دکوراسیون داخلی، شاهد آشپزخانه هایی زیبا و یکپارچه هستیم. یکی از دلایل این مزیت به کارگیری لوازم توکار و مخفی مانند هود کشویی است. در این مدل هود به صورت کامل داخل کابینت بالای اجاق قرار می گیرد. به طوری که جز نوار کشویی هیچ نمایی در آشپزخانه دیده نمیشود. این ویژگی در آشپزخانه های کوچک اهمیت بیشتری خواهد یافت. زیرا به لحاظ بصری فضا را بزرگتر جلوه می دهد.

تجربه آشپزخانه ی مدرن

تجربه آشپزخانه ی مدرن

۲- قیمت ارزان هود آشپزخانه کشویی

یکی از مهمترین عواملی که خریدار را به خرید هود کشویی ترغیب می کند، قیمت مناسب آن نسبت به سایر مدل های موجود در بازار است. به طوری که اگر از یک برند مشخص (ایرانی یا خارجی) هود کشویی و مورب یا شومینه ای آن با مشخصات مشابه را مقایسه کنیم این تفاوت قابل مشاهده است. به عنوان نمونه می توان به هود آشپزخانه لتو مدل کشویی H-45 استیل اشاره کرد. با پس اگر به دنبال هود آشپزخانه ارزان قیمت و با مشخصات فنی قابل قبول هستید این مدل می تواند یکی از گزینه های خوب باشد.

 قیمت ارزان

قیمت ارزان

۳- مزیت خرید هود آشپزخانه کشویی نسبت به هود مخفی

هود آشپزخانه کشویی و هود مخفی هردو جدیدترین زیر مجموعه های مدل های زیر کابینتی هستند. هریک از این مدل ها مزایای و معایب خود را دارند. اما به لحاظ مشخصات فنی مانند میزان مکش هوا، دور موتور و صدای موتور تفاوت چندانی ندارند. علت برتری عنوان شده این است که قسمت کشوی هود آشپزخانه کشویی یک فیلتر آلومینیومی اضافه تعبیه شده است. به عبارت دیگر در مدل های کشویی دو فیلتر (یکی در قسمت بالای اجاق و دیگری در بخش کشو) قرار دارد. این مزیت باعث می شود دستگاه توانایی جذب چربی بیشتری داشته باشد (مانند هود آشپزخانه فرامکو کشویی مدل ۱۰۶ استیل ۶۰ سانت). از آنجا که نقش فیلتر آلومینیومی در هود آشپزخانه جذب چربی ناشی از غذا است، این ویژگی اهمیت بیشتری می یابد.

مزیت خرید هود آشپزخانه کشویی

مزیت خرید هود آشپزخانه کشویی

۴- با خرید هود آشپزخانه کشویی آلودگی صوتی منزل را کاهش دهید

یکی از مواردی که همواره در هنگام خرید هود آشپزخانه اهمیت دارد صدای تولید شده توسط موتور دستگاه است. اهمیت این موضوع باعث رقابت بین تولید کنندگان این صنعت شده است. کشویی عنوان می شود صدای کم آن است. در ایجاد این مزیت دو عامل نقش دارند.

۱- بخش های مختلف هود از جمله موتور داخل محفظه ای فلزی قرار گرفته اند. این طراحی مانع پخش صدای آن ها به هنگام روشن شدن دستگاه می شود.

۲- این هود را داخل کابینت بالای اجاق نصب می کنند. به همین دلیل چارچوب کمد مشابه عایق صوتی عمل کرده و از خروج صدا جلوگیری می کند.

با خرید هود آشپزخانه کشویی آلورگی صوتی منزل را کاهش دهید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.