25 آوریل, 2024

در چیدمان آشپزخانه کوچک از دیوار بین کابینت ها استفاده کنید

اگر تعداد کابینت ها در آشپزخانه ی کوچک شما کمتر از نیازتان است یا به دنبال ایده ای جالب و متفاوت برای چیدمان آشپزخانه کوچک خود هستید پیشنهاد می کنیم که  با صرف هزینه ای کم فضای میان کابینت های بالا و پایین را به مکانی کاربردی تبدیل کنید. پیشنهاد کارشناسان در این زمینه استفاده از تجهیزات آویز بر روی دیوار است.

برای توضیح بیشتر و پیاده سازی این ایده به نکات و تصاویر زیر دقت کنید.

نصب لوله ی نگهدارنده در چیدمان آشپزخانه کوچک

ابتدا با توجه به فضای موجود یک میله ی ۱۰۰ یا ۱۵۰ سانتی خریداری کنید. سپس انواع لوازم آویز از جمله جااسکاچی، جابشقابی، جااودیه ای و غیره را از آن آویزان کنید.

نصب لوله ی نگهدارنده

استفاده از جابشقابی آویز

اگر ترجیح می دهید که از کابینت بالای سینک ظرفشویی به جای قرار دادن آبچکان استفاده ی دیگری داشته باشید یکی از سبدهای جابشقابی آویز می تواند شما را به هدفتان برساند پس برای نصب آبچکان دست نگه دارید. (مانند سبد جابشقابی آویز بهینه مدل سینی دار ۹۲۱۱۴)

استفاده از جابشقابی آویز

جااسکاچی و جاقاشقی آویز

فضای اطراف سینک ظرفشویی آشپزخانه ی خود را با خرید جااسکاچی و جاقاشقی آویز خلوت کنید

جااسکاچی و جاقاشقی آویز

امکان جابجایی و دسترسی آسان به لوازم در چیدمان آشپزخانه کوچک

انواع تجهیزات آویز را می توان به سهولت جابجا کرد. به طوری که هنگام اتمام کار می توانید آن ها را درون کابینت قرار دهید. اینکه لوازم مورد نیاز در کارهای روزمره مانند ظروف ادویه یا دستمال نزدیکمان باشند، دسترسی آسان تری به ما می دهند. برای سهولت دسترسی جا ادویه ای و جادستمالی را کنار اجاق آویزان کنید

امکان جابجایی و دسترسی آسان

خرید جالیوانی آویز

اگر در منزل از لیوان بیش از سایر ظروف استفاده میکنید یک جالیوانی آویز مشابه جا لیوانی آویز استیل مدل AS 922 تهیه کرده و از شکستن آن ها جلوگیری کنید.

خرید جالیوانی آویز

در چیدمان آشپزخانه کوچک فضاهای مخفی را به خاطر داشته باشید

زیر کابینت های دیواری را فراموش نکنید. با نصب یک جاگیلاسیزیر یکی از کابینت های بالا می توان انواع لیوان های پایه دار را از آن آویزان کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.