24 آوریل, 2024

۷ توصیه مهم در خرید سطل زباله توکار

پس از اینکه تصمیم به خرید سطل زباله ی توکار گرفتید نوبت به انتخاب مدل مناسب برای آشپزخانه تان می رسد. هر سطل زباله دارای یک ویژگی است که با دانستن آن می توان تصمیم بهتری گرفت. نکاتی که در این متن نوشته شده راهنمای خرید شما خواهد بود. همچنین جهت کسب اطلاعات کامل، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله “همه چیز درباره سطل زباله داخل کابینتی” رامطالعه کنید.

پیش از خرید سطل زباله توکار ابعاد کابینت را اندازه گیری کنید

پیش از انتخاب سطل زباله طول، عرض و ارتفاع کابینت زیر سینک را اندازه گیری کنید. توجه به فضایی که لگن سینک، سیفون و شیر آلات داخل کابینت اشغال می کنند را به یاد داشته باشد. برخی از مدل ها نیاز به فضایی بیشتر دارند و ممکن است که این لوازم مانع قرار گیری آن ها شوند.

ابعاد کابینت

به حجم مخزن در خرید سطل زباله توکار توجه کنید

سطل های زباله توکار با سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار عرضه می شوند. برای انتخاب مناسب در رابطه با حجم مخزن سطل که بر اساس لیتر است از فروشنده سوال کنید.

حجم مخزن

سطل زباله ی توکار را به درب کابینت وصل کنید

اگر تمایل دارید که برای ریختن زباله دسترسی آسان تری به مخزن داشته باشید یک سطل زباله ی درب بازشو انتخاب کرده و مخزن آن را به وسیله چهارچوب به درب کابینت متصل کنید. همزمان با باز کردن درب مخزن نیز خارج می شود. مانند سطل زباله دو قلو داخل کابینت مدل ۸۳۹

متصل نمودن سطل زباله ی توکار به درب کابینت

اهمیت ریل های سطل زباله را به خاطر بسپارید

سطل زباله ای که ریل های آن کف کالا قرار گرفته اند قابلیت تحمل وزن بالا و حرکتی روان تر نسبت به سایر مدل ها دارد. پس پیش از انتخاب به مکان ریل ها توجه کنید.

اهمیت ریل های سطل زباله

در خرید سطل زباله توکار به نحوه ی خروج آن توجه کنید

سطل زباله ی بدون چهارچوب با سهولت بیشتری از داخل کابینت خارج می شود. این مزیت از رسیدن آسیب به دست و کمر کدبانو در بلند مدت جلوگیری می کند. سطل زباله دربازشو تک مخزنه مدل ۸۱۷ متوسط دارای این مزیت است.

نحوه ی خروج سطل زباله توکار

پوشش اجزا سطل زباله

در مدل هایی که سطل زباله چهارچوب فلزی دارد به نوع پوشش آن توجه کنید. بهترین نوع پوشش برای لوازمی که با رطوبت و گرما در ارتباط هستند رنگ کوره ای یا الکترواستاتیک است.

پوشش اجزا سطل زباله

خدمات پس از فروش برای سطل زباله یعنی کیفیت

خدمات پس از فروش نشان گر اطمینان شرکت سازنده از کیفیت محصول خود است. پس ترجیحا از میان انواع سطل های زباله توکار مدلی را که دارای خدمات پس از فروش است خریداری کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.