16 آوریل, 2024

چه نکاتی در انتخاب هود مورب آشپزخانه تاثیر گذاراند؟

در هنگام خرید لوازم بزرگ آشپزخانه مانند هود همواره نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها باعث می شود در آینده رضایت بیشتری از انتخاب خود داشته باشیم. انتخاب هود مورب برای آشپزخانه نیز نیازمند رعایت نکات مهمی است. در ادامه برای راهنمایی بیشتر به مواردی که عنوان می شود توجه کنید.

اندازه ی هود مورب را متناسب با اجاق انتخاب کنید

هماهنگی بین اندازه ی اجاق گاز و هود آشپزخانه اهمیت دارد. نصب یک هود کوچک بالای اجاق بزرگ علاوه بر اینکه عدم تناسب در شکل ظاهری به وجود می آورد میزان مکش کافی را نیز به ما نخواهد داد. پس برای یک اجاق ۹۰ سانتی یک هود ۹۰ سانتی متری انتخاب کنید.

اندازه ی هود مورب

اندازه ی هود مورب

باز کردن درب هود مورب باعث مکش بهتر می شود

برای مکش بهتر هود مورب پیشنهاد می کنیم که درب آن را هنگام استفاده باز کنید. باز و بسته کردن درب هود در برخی از مدل های موجود با سهولت بیشتری انجام می شود زیرا دارای جک های برقی هستند که به وسیله ی ریموت کنترل هدایت می شوند.

باز کردن درب هود مورب

باز کردن درب هود مورب

کاهش هزینه ها با انتخاب هود مورب کم مصرف

مصرف برق را فراموش نکنید و اولویت را به هود های مورب کم مصرف اختصاص دهید. هودهای مورب کم مصرف دارای گرید A هستند.

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه ها

از انتخاب هود مورب سفید نترسید

بسیاری از خریداران علاقه مند به خرید یک هود مورب سفید رنگ هستند اما به دلیل نظافت از آن صرف نظر می کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که شاید لوازم سفید رنگ نیاز به نظافت بیشتر دارند اما به همان اندازه مواد شوینده ی مخصوص به آن ها در بازار وجود دارد. پس با یک هود مورب سفید زیبایی آشپزخانه ی خود را دوچندان افزایش دهید.

هود مورب سفید

هود مورب سفید

به داکت هود مورب توجه کنید

اینکه پس از نصب کابینت های آشپزخانه متوجه شویم که مکان قرار گیری هود باید بالاتر یا پایین تر باشد مسئله ای است که حل کردن آن برایمان امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه هود آشپزخانه ی ما مجهز به داکت باشد. پس پیشنهاد می کنیم که هنگام خرید اولویت را به هود های مورب مجهز به داکت اختصاص دهید.

داکت هود مورب

داکت هود مورب

تجربه ی هوای پاک با تولید یون مفید

یک قابلیت بسیار جالب در برخی از هود های مورب امکان تولید یون مفید است. یون های مفید به ذرات مسموم معلق در محیط چسبیده و حجم آلاینده ها را در منزل کاهش می دهند. انتخاب هود توربولاین با این مزیت باعث افزایش انرژی و هوشیاری در افراد خانواده خواهد شد.

هوای پاک

هوای پاک

برای افزایش طول عمر موتور به نظافت فیلترها توجه کنید

فیلترهای هود به عملکرد بهتر آن کمک می کنند و منجر به افزایش عمر موتور نیز خواهند شد. اگر هود مورب مورد پسند شما دارای فیلتر آلومینیومی است برای نظافت آن از آب ولرم و صابون یا مواد شوینده ی ملایم استفاده کنید.

افزایش طول عمر موتور

افزایش طول عمر موتور

كاهش گرد و غبار در منزل با نصب فيلتر زغالى

همچنین در برخی از هود های توربولاین امکان نصب فیلتر زغالی یا کربنی سیاه و سفید وجود دارد. این فیلتر ها برای جذب گرد و خاک موجود در منزل بسیار مناسب هستند. اگر در شهرهای بزرگ و آلوده زندگی می کنید فیلتر زغالی را فراموش نکنید.

كاهش گرد و غبار در منزل

كاهش گرد و غبار در منزل

توجه به گارانتى و خدمات پس از فروش

آخرین نکته ای که در رابطه با خرید هودهای زاویه دار یا مورب وجود دارد گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها است. دادن این امکانات از سوی تولید کننده نشانگر اطمینان او از کیفیت کالای عرضه شده است پس برای خرید ضمانت را به خاطر داشته باشید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.