25 آوریل, 2024

۶ دلیل قانع کننده برای خرید ریل تاندم

انتخاب و خرید ریل تاندم باکس به دلایل مختلفی در افزایش است. به طوری که در کشورهای پیشرفته تقریبا ریل های ساچمه ای منسوخ و جای خود را به مدل های تاندم داده اند. زیرا ریل تاندم باکس آخرین و مدرن ترین ریل کشو عرضه شده در بازار است. در طراحی و ساخت ریل تاندم باکس جدیدترین تکنولوژی به کار گرفته شده به عبارت دیگر این ریل به کلیه ی مزایای انواع ریل کشو مجهز است.

این ویژگی ها شامل امکان نصب بر روی کشوهایی با عرض یا یونیت مختلف، سیستم آرامبند، ترمزدار، تحمل وزن بیش از ۳۰ کیلوگرم و تاچ یا لمسی است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های ریل تاندم باکس به ۶ نکته ی زیر توجه کنید.

با خرید ریل تاندم کشو خود را با ابعاد دلخواه بسازید

با انتخاب این ریل محدودیتی در رابطه با ابعاد کشو نخواهیم داشت. زیرا ریل تاندوم باکس به صورت یکی از بخش های کشو نصب می شود. به عبارت دیگر در هنگام ساخت کشو ابتدا قسمت جلو، کف و انتهای آن را آماده کرده سپس بدنه ی ریل را در دوسوی کشو قرار می دهیم. پس انواع ریل تاندوم را می توان بر روی کشو هایی با یونیت یا عرض متفاوت (از یونیت ۳۰ تا ۷۰ سانت) نصب کرد.

ابعاد ریل تاندم کشو

ابعاد ریل تاندم کشو

انواع ریل تاندم باکس به سیستم آرامبند مجهز هستند

انواع ریل تاندم باکس به سیستم آرامبند مجهز هستند. سیستم آرام بند یعنی با هر شدتی که کشو بسته شود ریل تاندم سرعت آن را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. با ریل تاندم باکس حرکت بدون صدای کشو را در آشپزخانه و محل کار تجربه خواهیم کرد.

سیستم آرامبند ریل تاندم

سیستم آرامبند ریل تاندم

کلیه ی مدلهای این ریل سیستم ترمزدار دارند

اینکه دست کودکمان هنگام بستن کشو بر روی بدنه ی کابینت باشد و به او آسیب برسد مساله ای نگران کننده است. اما اگر کشو کابینت آشپزخانه دارای ترمز باشد از رسیدن آسیب پیشگیری می شود. تکنولوژی ترمز در به صورتی است که دو پمپ در قسمت انتهایی آن تعبیه شده اند. این پمپ ها چند سانت پیش از بسته شدن کشو شتاب آن را کاهش می دهند. بهتر است در خرید اولویت را به ریل های ترمزدار اختصاص دهید.

سیستم آرامبند ریل تاندم

سیستم آرامبند ریل تاندم

دستگیره کشو را از دکوراسیون خود حذف کنید

می توان برای شیک و زیباتر نشان دادن دکوراسیون منزل و محل کار کشوهایی بدون دستگیره در آن تعبیه کرد. نصب این کشو نیازمند ریل تاچ یا لمسی است (مشابه ریل تاندم بلوم سینگل ۴۵ سانت). این ریل ها به سهولت باز و بسته می شوند به طوری که تنها با لمس دست می توان کشو را از بدنه خارج و یا وارد کرد.

دستگیره کشو

دستگیره کشو

با خرید ریل تاندم لوازم داخل کشو از کنار نیز دیده می شوند

ریل تاندم باکس از دو قطعه تشکیل شده است. ۱- بدنه ی ریل که قسمتی از کشو است ۲- براکت یا بست ها که موازی بدنه ی ریل و در بالای آن ها قرار می گیرند. فضایی خالی میان بدنه و بست به وجود می آید. با وجود این فضا کلیه ی کاربران و به خصوص کودکان می توانند به راحتی لوازم داخل کشو را از دو طرف ببینند.

یراق آلات تشکیل دهنده ریل تاندم

یراق آلات تشکیل دهنده ریل تاندم

ریل کشو تاندم را سنگین و فوق سنگین می گویند

و آخرین نکته وزن قابل تحمل توسط ریل تاندم باکس است. این ریل توانایی تحمل کشوهایی با وزن سنگین را دارد. در برخی از ریل های تاندوم باکس می توان ۳۰ یا ۵۰ کیلوگرم کالا قرار داد. مانند (ریل بلوم ۵۰ کیلویی)

جهت راهنمایی و خرید ریل تاندم باکس با مراجعه به سایر بخش های سایت از سایزبندی، قیمت و ویژگی های هریک از مدل ها اطلاع حاصل کنید.

وزن قابل تحمل توسط ریل تاندم باکس

وزن قابل تحمل توسط ریل تاندم باکس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.