جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره 93301
172170 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره </span></h4><p style="text-align: justify;">میوه های خود را لوکس کنید. شاید ابتدا با شنیدن این جمله تعجب کنید اما با خرید اینترنتی جا میوه مفتولی روی اپن و صرف هزینه ای اندک، می توانید صاحب آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن شوید. در خانه هایی که آشپزخانه مشرف به پذیرایی است اهمیت دکوراسیون آشپزخانه چندین برابر می شود. زیرا آشپزخانه ی اپن به صورت کاملا محسوس بر خانه و نظر بیننده ی آن تاثیر می گذارد. برای اطلاع از راهنمای نصب سبد جا میوه ی مفتولی روی اپن، توجه شما را به مطالعه ی ادامه ی معرفی محصول جلب می کنیم. ابتدا یک<a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank"> لوله </a>استیل نگهدارنده روی اپن به قطر 3/8 سانتی متر تهیه کنید. طول آن را متناسب با فاصله ی بین اپن و سقف بالای اپن انتخاب کنيد. یک پایه ی پلاستیکی گرد از لوله رد کرده و در قسمتی از لوله که میخواهید سبد جا میوه را نصب کنید، قرار دهید.سپس سبد جا میوه مفتولی را از درون لوله رد کنید تا بر روی پایه ی پلاستیکی قرار بگیرد. پایه زیر سبد مخفی شده و نگهدارنده ی سبد بر روی لوله خواهد بود. یک سر لوله بر روی کابینت و سر دیگر آن را به سقف متصل کنید. به این ترتیب جا میوه مفتولی نصب می شود. سبد جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره در طرح های مفتولی ساده، پلکسی، ام دی اف و شیشه ای به بازار عرضه شده است. مشتری با هر سلیقه و چیدمانی که در نظر دارد می تواند سبد جا میوه ای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند. دو طرح پلکسی و ام دی اف در رنگ های مشکی و سفید وجود دارند. قطر (طول و عرض) دایره 36 سانتی متر است. ارتفاع لبه های سبد 7/5 سانتی متر بوده که از افتادن میوه ها جلوگیری می کند. جنس جا مفتولی روی اپن بهینه استیل می باشد. استیل دارای قدرت مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی است. </p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه به عنوان یکی از سرشناس ترین شرکت های تولید کننده ی وسایل خانه و آشپزخانه همواره در این عرصه همراه مشتریان خود می باشد. در هر محصول تولیدی خود، علاوه بر تاکید بر کیفیت کالا، خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده می گیرد. همچنین با خرید جا میوه مدل دایره، به مدت 24 ماه به شما فرصت استفاده از گارانتی را خواهد داد.</p>
  • جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره 93301

جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره 93301

سایزبندی کالا: 36*7/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره 

میوه های خود را لوکس کنید. شاید ابتدا با شنیدن این جمله تعجب کنید اما با خرید اینترنتی جا میوه مفتولی روی اپن و صرف هزینه ای اندک، می توانید صاحب آشپزخانه ای با دکوراسیون مدرن شوید. در خانه هایی که آشپزخانه مشرف به پذیرایی است اهمیت دکوراسیون آشپزخانه چندین برابر می شود. زیرا آشپزخانه ی اپن به صورت کاملا محسوس بر خانه و نظر بیننده ی آن تاثیر می گذارد. برای اطلاع از راهنمای نصب سبد جا میوه ی مفتولی روی اپن، توجه شما را به مطالعه ی ادامه ی معرفی محصول جلب می کنیم. ابتدا یک لوله استیل نگهدارنده روی اپن به قطر 3/8 سانتی متر تهیه کنید. طول آن را متناسب با فاصله ی بین اپن و سقف بالای اپن انتخاب کنيد. یک پایه ی پلاستیکی گرد از لوله رد کرده و در قسمتی از لوله که میخواهید سبد جا میوه را نصب کنید، قرار دهید.سپس سبد جا میوه مفتولی را از درون لوله رد کنید تا بر روی پایه ی پلاستیکی قرار بگیرد. پایه زیر سبد مخفی شده و نگهدارنده ی سبد بر روی لوله خواهد بود. یک سر لوله بر روی کابینت و سر دیگر آن را به سقف متصل کنید. به این ترتیب جا میوه مفتولی نصب می شود. سبد جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره در طرح های مفتولی ساده، پلکسی، ام دی اف و شیشه ای به بازار عرضه شده است. مشتری با هر سلیقه و چیدمانی که در نظر دارد می تواند سبد جا میوه ای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند. دو طرح پلکسی و ام دی اف در رنگ های مشکی و سفید وجود دارند. قطر (طول و عرض) دایره 36 سانتی متر است. ارتفاع لبه های سبد 7/5 سانتی متر بوده که از افتادن میوه ها جلوگیری می کند. جنس جا مفتولی روی اپن بهینه استیل می باشد. استیل دارای قدرت مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی است.

شرکت بهینه به عنوان یکی از سرشناس ترین شرکت های تولید کننده ی وسایل خانه و آشپزخانه همواره در این عرصه همراه مشتریان خود می باشد. در هر محصول تولیدی خود، علاوه بر تاکید بر کیفیت کالا، خدمات پس از فروش آن را نیز بر عهده می گیرد. همچنین با خرید جا میوه مدل دایره، به مدت 24 ماه به شما فرصت استفاده از گارانتی را خواهد داد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا جا میوه مفتولی روی اپن بهینه مدل دایره
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 36*7/5 سانتیمتر
طول 36 سانتیمتر
عرض 36 سانتیمتر
ارتفاع 7/5 سانتیمتر
نوع اتصال لوله و پایه
رنگ استیل
جنس استیل
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

با خرید یک ست از سبد های آویز، اپن آشپزخانه ی خود را متحول کنید. سبد جا میوه مفتولی، نمونه ای از تجهیزات روی اپن به شمار می رود. این سبد مخصوص قرار دادن میوه های تزیینی و طبیعی بوده که در نمای آشپزخانه و سالن پذیرایی تاثیر گذار است.

برای نصب جا میوه مفتولی روی اپن بهینه ابتدا باید یک لوله نگه دارنده تهیه کنید. لوله نگه دارنده قطری 3/8 سانتی متری دارد. بسته به فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان و سقف، طول آن بین 100 تا 150 سانتی متر انتخاب می شود. همچنین به یک پایه ی پلاستیکی برای نگهداری سبد بر روی لوله ی نگهدارنده ی روی اپن نیاز است. ميانه ى پایه پلاستیکی توخالی است. پایه در قسمتی از لوله که سبد گذاشته می شود، قرار می گیرد. سپس لوله از درون سبد جا میوه رد شده و بر روی پایه پلاستیکی نگه داشته می شود. یک سر لوله بر روی کابینت و سر دیگر آن را به سقف متصل کنید. به این ترتیب جا میوه مفتولی نصب می شود.

سبد جا میوه مفتولی روی اپن بهینه در طرح های مفتولی ساده، پلکسی، ام دی اف و شیشه ای به بازار عرضه شده است. مزیت تنوع در طرح های این محصول، رضایت خاطر همه ی مشتریان با سلیقه های متفاوت خواهد بود. پس با خیال راحت می توانید سلیقه ی خود را در کنار دکوراسیون آشپزخانه همراه کنید.

دو طرح پلکسی و ام دی اف در رنگ های مشکی و سفید وجود دارند. جنس فلز جا میوه روی اپن، کاملا از استیل است. از مزیت های استیل مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. همچنین اتصال سبد جا میوه مفتولی از نوع لوله و پایه است.

ابعاد سبد جا میوه مفتولی روی اپن هماهنگ با لوله نگه دارنده و سایر تجهیزاتی از این قبیل است. قطر (طول و عرض) دایره 36 سانتی متر بوده و ارتفاع لبه های سبد 7/5 سانتی متر است. مزیت ارتفاع بلند لبه های آن جلوگیری از افتادن میوه و محتویات درون سبد خواهد بود.

این کالا شامل 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است. این دو مزیت، اطمینان خاطر مشتری را به دنبال داشته و تایید کننده ی کیفیت  سبد جا میوه مفتولی خواهد بود.

 

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه